Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Nå skal vi se om jeg klarer dette da.....

Har vært her å lest innlegg i det siste, men har ikke fått skrevet stort selv!

Ble fridd til for en måneds tid siden, og har ikke tenkt på stort annet enn bryllup siden.....Det er vel ganske normalt tenker jeg.

Philippa...som forøvrig er min forlover (Beste forlover i verden spør du meg :klem: ) ba meg om å gå inn hit å mingle med andre :bryllup: -gale jenter :vinke:

Så ...håper å få litt tips og gode råd på veien av dere :tommelsmil:

Jeg og min FORLOVEDE :danse: har vært sammen i over 5 år nå, så jeg var godt klar for å bli fridd til når det endelig skjedde ( Ikke sant Philippa??) Jeg er 25, og han er snart 28. Vi bor i Oslo sammen med vår strihårede dachs, men jeg er egentli trønder "sjø" ;) Tilbake til frieriet......Jeg hadde vært klar for spørsmålet en god stund, men han er veldig fornuftig av seg, og ville at vi skulle eie vår egen leilighet før vi forlovet oss :forvirret: . I sommer kjøpte vi oss egen leilighet, og da var det ingen "unnskyldninger" igjen ;) Tidlig i november var vi på hytta vår i sverige! Som vanlig når vi er på hytta koste vi oss med god mat, vin og fyrte i peisen! Det hadde blitt sent på kvelden og jeg satt helt oppslukt av en danseforestilling på tv`n (har danset i 10 år selv), da han plutselig satt på kne forran meg :grine: Jeg ble hoppende glad, og tror jeg glemte å svare..var mer opptatt av å grine å klemme å kysse han....og se på den glitrende ringen på fingeren min selvfølgelig :hjerter:

Selv om bryllupstankene mine har rukket å nå laaangt, er det ca 2 år til vi skal

:bryllup: oss. Må spare masse penger først ....

Men har funnet ut at vi vil ha vinterbryllup, siden jeg er så glad i vinteren. Tror det blir veldig fint med fakler, hest og kjerre og masse levende lys :enig_anim:

Gleder meg virkelig til den store dagen, og ikke minst til å planlegge den store dagen :) Godt å ha et sted man kan gå å få litt inspirasjon og ideèr, og ikke minst prate med andre giftesyke jenter!!

:hoppe:

Gleder meg til å være mye her inne framover :)

:klem: fra Mart`n

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Hei hei!

Og :velkommen: til dagbok-gjengen.

Her er det bare å bable i vei om bryllup, for vi er mange som både 'hører' på og kommer med respons.

Hva har dere planlagt så langt da? Hvis dere har kommet så langt da... En måned er jo ikke så lenge, og dessuten er det visst jul hvert øyeblikk også ;)

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Markblomsten :vinke:

Takk for velkomsten!!

Har vel ikke kommet så langt med selve planleggingen, men tankene har kommet laaaaangt :ler:

:hoppe:

Ser du har kommet ganske langt med dine planer, men nå er det ikke så lenge til du skal gifte deg heller da :nisseblunk:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Grattis med dagbok! You made it! :tommelsmil:

På tide syns jeg..du får ringe meg hvis glupe-philippa kan hjelpe deg med noe da! ;) Blandt annet link til dagboken osv. Mye morro her på kg skjønner du! ;)

Gleder meg til å kunne lese i denne boken din om alle forberedelser til den store dagen! Gleder meg masse til den!!

Love you!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp Philippa :vinke:

Tror ikke du akkurat trenger å lese om planene mine her da.....Du er jo den første som får vite sånt :hoppe:

love u 2 :klem:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med frieri og ny dagbok! :blomst:

Jeg er en av brudevenninnene til Philippa og var og kikka på henne da hun giftet seg i sommer. Siden du har valgt en så herlig og søt jente som din forlover så kommer jeg sikkert til å følge med litt her inne.

Det ser jo ut som at du får god tid til å planlegge drømmedagen. Denne forberedelsestiden er veldig koselig og jentene her inne er gull verdt. Hadde ikke blitt like morsomt uten gjengen her inne, det er helt sikkert. Så jeg vil bare si at du har mye å glede deg til og jeg gleder meg til å følge det fremover.

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Heidi :vinke:

Philippa er verdens beste jente, og jeg kunne ikke bedt om en bedre forlover!

For meg var det et veldig enkelt valg!! :danse:

Nei jeg skjønnte det på Philippa at det var god hjelp her inne, og for ikke å snakke om morro å dele planene dine med andre :enig:

Koslig om du stikker innom dagboken min avogtil

:kose:

Nå sitter jeg på jobb, og sliter litt!

Tror jeg har fått virus på balansenerven, og det er ikke akkurat kult kan man trygt si! Blir litt kvalm når alt går rundt hele tiden. (Akkurat som å være skikkelig drita) Tror jeg må ta meg en tur til legen!!

Ellers fortalte jeg min kjære at jeg hadde laget en bryllupsdagbok i går. "Er ikke det litt tidlig a...." sa han!! Dummen!! Det er vel ikke for tidlig vel!!! :evil: Tror han synes jeg er litt for ivrig litt for tidlig :sjenert:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva mannen din sier. Min bare rista på hodet av meg og lo av all tiden jeg brukte her på KG....for ikke å snakke om alle innleggene jeg skrev.....

Det er ikke meninga at de skal skjønne dette her vettu. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis ikke Heidi ;)

Men jeg bryr meg ikke om hva han sier...han kan være glad for alt arbeidet jeg har lagt inn i dette når han ser hvor fin bryllupsdag vi får :tommelsmil:

Merker jeg begynner å bli avhengig av dette allerede jeg

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Heidi, det gjorde visst ikke det :ler:

Du hvodan får du laget den teksten nederst hvor det står "Heidi og Sofus ønsker alle....." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på kontrollpanel som står helt øverst på siden, ved siden av nye innlegg, mine innlegg osv.

Til venstre, litt nede på siden så står det Personlig profil og bl.a.endre signatur. Samme sted hvor du endrer avatar osv. Inne på signatur kan du skrive det du måtte ønske, ha link til dagboken din osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ønsker en annen skrifttype så må du finne ut navne på skrifttypen du vil ha også skriver du: [font = skrifttype]Teksten du vil skrive. Det samme gjelder med farge: [color = fargen du vil ha]Teksten du vil skrive. Størrelse blir [size = 8,7,5 alt etter som hvor stor du vil at den skal væer]Teksten

Du skal ikke ha mellomrom melleom = tegnet, dette har jeg bare gjort for å illustrere.

Mart'ns dagbok

Trykk siter på dette innlegget så ser du hvordan jeg har skrevet det. :tommel:

Skal du ha link til dagboken din så vil det se sånn ut: Mart'ns dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God moren snupp!

Ja, man blir fort avhengig av dette forumet.. :ler:

Du får ringe meg hvis du trenger hjelp til signaturen din da.

Har du fått kommet deg hjem fra jobb?? Er nok ikke det lureste å jobbe (eller sitte på dataen) hvis du har virus på balansegangen..

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hit Mart'n og gratulerer med frieri og forlovelse! Jeg er også med i "Philippas venner"-klubben (så det vakre brudeparet i kirken :grine: ) og synes det er gøy at du har startet bryllupsdagbok her inne (får jeg mimret litt vettu) - jeg giftet meg i sommer og skal være forlover i 2007, så da er det greit å holde seg litt oppdatert på bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig hilsen Peony ;)

Jeg gleder meg til å fylle sidene inn her med ideèr i forhold til drømme bryllupet mitt, og det er jo hyggelig med litt støtte og hjelp, så setter pris på at dere stikker innom meg :klem:

Heidi: Tusen takk for at du gidder å hjelpe meg !! Du er veldig snill :klem: Skal se hva jeg får til ;)

Philippa: Ja jeg er syk :grine: Var til legen og han konstanterte at jeg hadde for lavt blodtrykk, og at jeg var sliten. Han sykemeldte meg til og med 29.12 :overrasket: Men det gjør jo ikke noe å ha fri i jula ;) Kanskje jeg kan reise hjem til trøndelagen og mamman og pappan min "læll" da? Spørs hva min kjære sier da...vi skulle jo feire jul sammen for første gang i år og greier.....bør vel kanskje bli da :sjenert: Men på den andre side: INGENTING er hyggeligere enn å ferie jul med mamma og pappa :forvirret: Alt skal jo være som det var i fjor og året før...og året før ;)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...