AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 En mann som er 17 år eldre'n meg prøver seg veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er så utrolig snill, forteller meg hver dag hvor vakker jeg er og vi har så utrolig mye til felles. Har sakt til han at jeg tror ikke det kommer til å bli noe mellom oss, pga aldersforskjellen. Men han fortsetter å prøve. Jeg har jo lyst, er bare så utrolig redd for reaksjonene rundt det! Hva er din mening om aldersforskjell i et forhold? hva tenker du når du ser en ung dame med en litt eldre mann? Anonymous poster hash: 51de3...2d6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 96179...92f 1
blondien Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 96179...92f 19 , så ganske ung ! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Hvor har dere møtt hverandre? På byen? Har han familie fra før? Anonymous poster hash: 0dbf6...e25
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 En mann som er 17 år eldre'n meg prøver seg veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er så utrolig snill, forteller meg hver dag hvor vakker jeg er og vi har så utrolig mye til felles. Har sakt til han at jeg tror ikke det kommer til å bli noe mellom oss, pga aldersforskjellen. Men han fortsetter å prøve. Jeg har jo lyst, er bare så utrolig redd for reaksjonene rundt det! Hva er din mening om aldersforskjell i et forhold? hva tenker du når du ser en ung dame med en litt eldre mann? Anonymous poster hash: 51de3...2d6 Det sier de til alle de unge jentene for å få dem til sengs. 17
blondien Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Hvor har dere møtt hverandre? På byen? Har han familie fra før? Anonymous poster hash: 0dbf6...e25 ja, en sønn
Gjest fallerifallera Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Dere er begge voksne, og dersom dere har det fint sammen skulle det jo gå bra. Likevel er det såpass stor alderforskjell at dere er i to helt forskjellige stadier av livet. Han er klar for å starte familie, om han ikke allerede har gjort det. Du derimot har vel nettopp begynt å studere(hvis du i det hele tatt har begynt, eller har tenkt til det). Du har mange år med festing og byliv foran deg, mens han er vel heller klar for å slå seg til ro. Hvor lenge har dere datet? Det går jo an å prøve litt for å se hvordan det går.
blondien Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Det sier de til alle de unge jentene for å få dem til sengs. det gjelder nok ikke alle det er ikke spørsmålet her heller 2
blondien Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Dere er begge voksne, og dersom dere har det fint sammen skulle det jo gå bra. Likevel er det såpass stor alderforskjell at dere er i to helt forskjellige stadier av livet. Han er klar for å starte familie, om han ikke allerede har gjort det. Du derimot har vel nettopp begynt å studere(hvis du i det hele tatt har begynt, eller har tenkt til det). Du har mange år med festing og byliv foran deg, mens han er vel heller klar for å slå seg til ro. Hvor lenge har dere datet? Det går jo an å prøve litt for å se hvordan det går. jeg er i jobb og klar for å få barn nå etterhvert er ganske voksen i forhold til alderen min vil jeg si vi har ikke begynt å date enda, fordi jeg er så skeptisk. men kan vel prøve å se hvordan det går som du sier.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 det gjelder nok ikke alle det er ikke spørsmålet her heller Vel, hvor godtruende er du egentlig???? 10
Gjest fallerifallera Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 jeg er i jobb og klar for å få barn nå etterhvert er ganske voksen i forhold til alderen min vil jeg si vi har ikke begynt å date enda, fordi jeg er så skeptisk. men kan vel prøve å se hvordan det går som du sier. Hvis du føler det slik ser jeg ingen grunn til å ikke prøve Kanskje dere finner ut at dere har det helt fantastisk sammen? Hva alle andre tenker har ingen ting å si. Det er kun hva DU føler! 2
blondien Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Vel, hvor godtruende er du egentlig???? dette har jo ingenting med saken å gjøre, er ikke det jeg spør om du har ikke møtt han, så da kan ikke du komme her å fortelle hvordan han er. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 dette har jo ingenting med saken å gjøre, er ikke det jeg spør om du har ikke møtt han, så da kan ikke du komme her å fortelle hvordan han er. Sånn sett er det vel ingenting som har med saken å gjøre siden du har jobb og er klar for barn sånn etterhvert med din 20 år eldre mann. 5
blondien Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Hvis du føler det slik ser jeg ingen grunn til å ikke prøve Kanskje dere finner ut at dere har det helt fantastisk sammen? Hva alle andre tenker har ingen ting å si. Det er kun hva DU føler! takk for svar! kjekt at noen kan svare uten å være frekk innpå her ! 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 Ts, beklager å måtte si det, men du har liten livserfaring og enda mindre erfaring med menn. Han er gammel nok til å vite hvordan han snurrer deg rundt lillefingeren, uten at du merker det. Du tenker på kjærlighet og det gjør nok ikke han, selv om du er helt sikker på at han er unntaket og har ærlige hensikter osv. At begge er "over atten år" og dermed plasseres i voksenkategorien, betyr ingenting. Det er stor forskjell på 19 og 36. Anonymous poster hash: b1d99...5d7 11
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 takk for svar! kjekt at noen kan svare uten å være frekk innpå her ! Så du skal bare strykes medhårs. 8
blondien Skrevet 26. desember 2014 #18 Skrevet 26. desember 2014 jeg synes det er rart at det er så få som klarer å svare på det jeg faktisk spør om 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 du er et perfekt bytte å utnytte for han Anonymous poster hash: 336fc...c3f 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #20 Skrevet 26. desember 2014 En mann som er 17 år eldre'n meg prøver seg veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er så utrolig snill, forteller meg hver dag hvor vakker jeg er og vi har så utrolig mye til felles. Har sakt til han at jeg tror ikke det kommer til å bli noe mellom oss, pga aldersforskjellen. Men han fortsetter å prøve. Jeg har jo lyst, er bare så utrolig redd for reaksjonene rundt det! Hva er din mening om aldersforskjell i et forhold? hva tenker du når du ser en ung dame med en litt eldre mann? Anonymous poster hash: 51de3...2d6 Du skal forholde deg passivt, si noe sånt som: "Jeg er sikker på at det er noe du sier til alle de yngre jentene i håp om å få napp noe sted" og se hvordan han reagerer på det. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå