Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du gi din kjæreste/ektefelle/samboer til jul i år? :) Og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: dfc7e...99c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min får bodkalender med bilder av oss og dyr utkledd som karakterer fra Star Wars, fordi jeg ikke hadde nok bilder :fnise: også får han swingkurs eller billetter til musikal (begge deler sammen med meg, naturligvis), og massemasse lakriskjærligheter :)

Anonymous poster hash: 70450...388
Skrevet

Kjæresten min får bodkalender med bilder av oss og dyr utkledd som karakterer fra Star Wars, fordi jeg ikke hadde nok bilder :fnise: også får han swingkurs eller billetter til musikal (begge deler sammen med meg, naturligvis), og massemasse lakriskjærligheter :)

bordkalender*, haha

Skrevet

To kattunger :). Og en visp.

Anonymous poster hash: ee697...6cc
  • Liker 3
Skrevet

Han får kalender med boudoir- bilder av meg og ny jaktrifle :)

Anonymous poster hash: 0e61d...8af

• Liker 2
Skrevet

Har ikke helt bestemt meg enda, men lurer litt på Go Pro Silver

Skrevet

Lurer litt på Philips wake up light +juleøl. :)

Anonymous poster hash: 280d9...36c
Skrevet

Lurer litt på en helgetur til en eller annen storby. Det er vanskelig å kjøpe til en som har alt.

Anonymous poster hash: 5bce1...59b

• Liker 1
Skrevet

Det blir en liten oppmerksomhet, kan bok tenker jeg. Vi sparer heller pengene til en tur sammen :)

• Liker 2
Gjest paramount
Skrevet

Vi er over 45 :), han får GANT tøfler, 2 Hugo Boss gensere og jeg får *noe* fra Louis Vuitton butikken..*gleder seg masse*.. :wow:

Skrevet

Vi er over 45 :), han får GANT tøfler, 2 Hugo Boss gensere og jeg får *noe* fra Louis Vuitton butikken..*gleder seg masse*.. :wow:

Så spennende! Noe spes du ønsker deg fra LV-butikken. Beklager avsporing.

• Liker 2
Skrevet

Vi er 32 år og han får risk brettspill og nettbrett er planen.. Han får hettegenser av ungene :-)

Skrevet

Vi pleier igrunnen å gi weekendtur, men i år reiser vi to uker allesammen i sommer :-)

Skrevet

I år har vi ikke så mye penger så vi har bestemt oss for at vi skal dra på kino og se hobbiten sammen, istedenfor å kjøpe julegaver til hverandre :)

Jeg er 21 og han er 30.

Anonymous poster hash: 7a82e...cdc
  • Liker 9
Skrevet

Han får kalender med boudoir- bilder av meg og ny jaktrifle :)

Anonymous poster hash: 0e61d...8af

Heldig kar! Hva slags rifle?

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Så spennende! Noe spes du ønsker deg fra LV-butikken. Beklager avsporing.

Liker best Monogram-serien...ifjor fikk jeg toalettmappe fra LV og GANT seilersko...Bortskjemt ja :) Neverfull MM eller en lommebok f.eks...*krysser fingrene*...:)

Skrevet

Klokkeboks (og har laget julekalender med litt forskjellig ting og tang og aktiviteter)

Anonymous poster hash: d5ae7...1e0
Skrevet

Han får i hvert fall et COD-spill som jeg ikke husker navnet på :fnise: Resten vet jeg ikke ennå, så her skal jeg følge med etter tips!

Han er 27, jeg 23

Anonymous poster hash: 9a957...f17
Skrevet

Han får assassins creed rouge, ps3-spill.

Jeg er 29, han 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...