Gå til innhold

Hva får din kjæreste til jul av deg i år? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke bestemt meg enda, men lurer på om han skal få en ny klokke eller lommebok.

Anonymous poster hash: 727f4...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker best Monogram-serien...ifjor fikk jeg toalettmappe fra LV og GANT seilersko...Bortskjemt ja :) Neverfull MM eller en lommebok f.eks...*krysser fingrene*...:)

Så koselig. Gleder meg på dine vegne :)

Selv fikk jeg en GM Alma i bursdagsgave. Også har jeg snust litt på mobilen hans og så at han har vært i kontakt med Hermes. Jeg er veldig spent for å si det sånn:)

Anonymous poster hash: 5bce1...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Så koselig. Gleder meg på dine vegne :)

Selv fikk jeg en GM Alma i bursdagsgave. Også har jeg snust litt på mobilen hans og så at han har vært i kontakt med Hermes. Jeg er veldig spent for å si det sånn:)

Anonymous poster hash: 5bce1...59b

Tusen takk, så hyggelig å høre :) Er du fornøyd med din GM Alma? Har kikket litt på den....:) Åh Hermès....la oss håpe han har forstått at ingen damer blir sure for gaver fra Hermès... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, så hyggelig å høre :) Er du fornøyd med din GM Alma? Har kikket litt på den.... :) Åh Hermès....la oss håpe han har forstått at ingen damer blir sure for gaver fra Hermès... :fnise:

Jeg er kjempefornøyd med min Alma :)

Den er bare så lekker! For å være helt ærlig så ønska jeg meg en Neverfull, men så har svigerinna hans tipsa han om Alma og da fikk jeg det. Hadde ikke tørt å drømme om Alma før. Neverfull er jo litt billigere.

Nei, jeg blir ikke sur på oransje bokser :fnise:

Anonymous poster hash: 5bce1...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg er kjempefornøyd med min Alma :)

Den er bare så lekker! For å være helt ærlig så ønska jeg meg en Neverfull, men så har svigerinna hans tipsa han om Alma og da fikk jeg det. Hadde ikke tørt å drømme om Alma før. Neverfull er jo litt billigere.

Nei, jeg blir ikke sur på oransje bokser :fnise:

Anonymous poster hash: 5bce1...59b

Jøss...ikke du heller???... :skratte: Må seriøst hinte *loud and clear* om Alma til min elskede så får vi se hvor snill jeg har vært dette året...hmmm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min og pappa får en tur til england sammen, sammen med to netter på hotell og kampbilletter til Liverpool - Manchester United :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Kjæresten min og pappa får en tur til england sammen, sammen med to netter på hotell og kampbilletter til Liverpool - Manchester United :)

For en herlig gave :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange dyre gaver som er i omløp! :sjokkert: Føler meg nesten gnien som ikke har råd til noe mer kostbart enn en lagringswhisky (den er 18 år gammel, da). Og den gaven er kombinert julegave og "gratulerer som pappa"-gave.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en playstation 4 til julekvelden, og på morningen får han en julestrømpe, med en bok, et par sokker fra Ralph Lauren, tre bowties, et par bukseseler, litt godteri, og noe alkohol han liker.



Anonymous poster hash: 24aff...fd2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og pappa får en tur til england sammen, sammen med to netter på hotell og kampbilletter til Liverpool - Manchester United :)

Hvor mye betalte du? Vil gjerne bestille en sånn gave selv til kjæresten. :)

Anonymous poster hash: 280d9...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år. Han er 32 år.

Han får, foruten julekalender og julestrømpe (begge deler har jeg brodert);

* Morsom t-skjorte

* To par sko (deriblant et par Ecco-sko jeg tror han blir meget glad for)

* 2 par t-skjorter

* Fleecebukse- og genser

* Ullunderbukse

* Whiskeyglass
* Softismaskin

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

27 år. Han er 32 år.

Han får, foruten julekalender og julestrømpe (begge deler har jeg brodert);

* Morsomt t-skjorte

* To par sko (deriblant et par Ecco-sko jeg tror han blir meget glad for)

* 2 par t-skjorter

* Fleecebukse- og genser

* Ullunderbukse

* Whiskeyglass

* Softismaskin

Mvh Yvonne :heiajente:

Lucky man :) Håper han har spanderbuksene på når det gjelder det han har tenkt å gi deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye betalte du? Vil gjerne bestille en sånn gave selv til kjæresten. :)

Anonymous poster hash: 280d9...36c

Litt over 10 000 :) Ble litt dyrere siden jeg kjøpte utenom fanklubbene, så det er samla jule- oh bursdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi ikke gi noe. Vi skal gifte oss i januar så pengene blir spart. Itillegg har vi måtte fikse en del på huset, bla nytt tak, så vi tar oss ikke råd til julegaver i år. I fjor kjøpte han (les jeg) gullringer til øre til meg, og han fikk en skinnjakke (les han kjøpte) av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp blitt samboere, så pengene prioriteres til andre ting enn dyre julegaver. Men han får en skjorte, en bok og en shampo han er veldig glad i + at han får pakkekalender og julestrømpe :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er 30. Det jeg har kommet på så langt er en hårbørste.... :P Også har jeg lyst til å kjøpe et fint armbånd. Armbånd er det eneste av smykker hun bruker. Utover det vet jeg ikke riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fine whiskyglass og en whisky han liker. :) Kanskje noe mer også, hvis jeg finner noe jeg tror han vil like. Vi er begge 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky man :) Håper han har spanderbuksene på når det gjelder det han har tenkt å gi deg :)

Jeg elsker å gi julegaver, så om han ikke kan gi like dyre gaver så er det helt greit. Det viktigste er at han blir fornøyd og at han gir meg gaver som han både føler han har råd til og er fornøyd med. Pris er ikke så viktig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 32 år og han får risk brettspill og nettbrett er planen.. Han får hettegenser av ungene :-)

etter å ha spurt........igjen hva mannen ønsker seg så kom det frem flere dataspill og turutstyr ( ny sekk og camelback pose/ bag) var ønsket. Så da blir det ikke nettbrett ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...