Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser DU hver dag?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke hørt om kalorier før jeg kom inn hit.  <_<  Jeg ser ikke på det i det hele tatt, jeg ser på karbohydrater og ingredienser. Er 168 og har nå veid 54 kg i snart 6 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

175, aner ikke hva jeg veier, men vil tippe rundt 65. Spiser et sted rundt 1600-2300 daglig. Prøver å holde meg stabil, men gå opp i muskler (altså, stabil fettprosent, vekta blåser jeg i). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mann på 188cm her. Har vært oppe i 108kg (ugh). Lå på 103kg i uke 1 etter julas utskeielser, har spist 1850kcal daglig siden da og ligger nå på 94kg. Målet er 85kg i god tid før sommeren. Har gått ned ganske nøyaktig 1kg i uka de siste ukene.

Spser 4-5 ganger daglig, sunt og balansert. Blir ganske mett og går lite sulten. Mye grønnsaker, fisk, hvitt kjøtt og grove kornprodukter, lite fett og sukker. Har ikke rørt sjokolade eller is siden nyttår og har ingen planer om å gjøre det før målet er nådd. Har normalt hatt mye søtsug men det forsvinner helt etter et par uker uten. Er heldigvis ikke glad i potetgull, peanøtter og annet snacks men drikker nok en 1,5l flaske med Pepsi Max daglig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var nyttig for meg. Jeg skal ikke skrive hva mitt kalorionntak er, fordi jeg vet (sånn egentlig) at det er veldig mye mindre enn jeg skal. Men etter å ha lest denne tråden så får jeg sett svart på hvitt hva som er normalt, og at man faktisk kan gå ned i vekt selv om man spiser en del mer enn det jeg gjør, og at jeg trygt kan øke inntaket. Ville bare si takk! :blomst:

Anonymkode: ef69c...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde 170, Vekt 72 KG, Fettprosent: 12-13%

2800-3300 per dag.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...