Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser DU hver dag?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

170 høy og veier 54 kg, vil verken opp eller ned.

Jeg er ganske elendig på å spise, så om jeg ikke lager en plan ender jeg som oftest opp på rundt 1200 kalorier, hvor av de siste 400 kaloriene blir spist sent på kvelden fordi jeg kommer på at jeg har spist alt for lite. Men jeg prøver å ligge på rundt 1800-2000 kalorier, og det jeg gjør de fleste dagene. Innimellom ligger jeg på rundt 2500 om jeg har vært dårlig på å spise resten av uken.

Anonymkode: cde93...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 173 høy og veier ca 80 kg. Ligger på ca 1600 kcal hver dag, noen ganger litt mindre og noen ganger mer. Aldri under 1400. Går ned minimum 0,5 kg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 høy og veier 54 kg, vil verken opp eller ned.

Jeg er ganske elendig på å spise, så om jeg ikke lager en plan ender jeg som oftest opp på rundt 1200 kalorier, hvor av de siste 400 kaloriene blir spist sent på kvelden fordi jeg kommer på at jeg har spist alt for lite. Men jeg prøver å ligge på rundt 1800-2000 kalorier, og det jeg gjør de fleste dagene. Innimellom ligger jeg på rundt 2500 om jeg har vært dårlig på å spise resten av uken.

Anonymkode: cde93...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, vet ikke hva som skjedde, oppdaterte forumet, for det ville ikke laste opp i sted, så ble det plutselig sendt på nytt og i sted!

Anonymkode: cde93...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 cm og 53 kg, og prøver å ligge på over 2000 kcal. Realiteten er vel mellom 1500 og 2000 et sted. Nå holder jeg meg ganske stabil, men målet er å gå opp ca. 5 kg. Det er vanskelig å få i seg nok, synes jeg! 

Anonymkode: 45076...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 kcal dagen er ca. hva en kvinne på 60 kg trenger når hun ligger i koma. At folk frivillig ødelegger kroppen sin ved å spise mindre enn hva kroppen trenger for å overleve, er for meg et mysterium.

Ligger på rundt 70 kg. Spiser ca. 1600 kcal sunn mat hver dag, pluss sjokolade og kjeks her og der - så blir fort mer. ;) Minst 2000 kcal på treningsdager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2500-3000 kcal per dag, men teller ingenting. Bare spiser kjøtt og sjømat til det står nesten oppi halsen på meg. 168 cm høy og veier 119 kg. Jeg skal ned i vekt og går ned i vekt med dette inntaket!

Hva du spise er viktigere enn hvor mye du spiser, tro det eller ei. Jeg skulle gått opp i vekt i følge kalorikalkulatorer. Denne kulden passer meg fint, fordi jeg er steike meg så varm for tiden! Nullkarbo for the win! :D Gleder meg til å gå til legen igjen for å sjekke status og fortelle hva jeg har spist og se resultatene. ;)

Anonymkode: 2d292...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2900 daglig i snitt. Jeg logger alt jeg spiser. (Dvs spiser ca 2750 til daglig og fyller opp med ekstra en av helgedagene - så de ekstra kcal utenom kommer fra sjokolade etc).  Ja,jeg er jente. 

Anonymkode: 5334d...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, x skrev:

1500 kcal dagen er ca. hva en kvinne på 60 kg trenger når hun ligger i koma. At folk frivillig ødelegger kroppen sin ved å spise mindre enn hva kroppen trenger for å overleve, er for meg et mysterium.

Ligger på rundt 70 kg. Spiser ca. 1600 kcal sunn mat hver dag, pluss sjokolade og kjeks her og der - så blir fort mer. ;) Minst 2000 kcal på treningsdager. 

Nå sier mange ikke hva aktivitetsnivået er på. Min hvileforbrenning ligger på 1300 kcal og aktivitetsnivået er nesten sengeliggende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

158

48 kg.

1500-1600 kcal. Det er nok for meg. Trener nesten kvar dag. 

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 cm, 60 kg. Har gått ned 19 kg i rykk og napp, skal ned til 58 kg. Spiser ca 1500 kcal i snitt. 

Anonymkode: c49b0...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 4500 kcal i en god periode. Kan få i meg det dobbelte ved behov. Kiloene raser om jeg ikke spiser nok... Har lengre perioder der jeg går ned til 2700+, sånn som nå. Tøft med praksis...

Er forøvrig 189 cm høy og veier mellom 73 og 77 kg. Ligger i dag på 75,8 kg.

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm og 55 kg, og har aldri telt kalorier. Og det bryr jeg meg ikke om heller. :) Men jeg legger ikke på meg uansett hvor mye jeg spiser da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

175 cm og 60 kilo.

Spiser 1600 per dag. Skal litt ned, men deretter opprettholde. 

Anonymkode: 84b5e...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 cm, ca 58kg. Teller ikke hver dag, men ligger på ca 1200-1600 kcal. Syns forøvrig det er vanskelig å spise nok. Skal ned et par kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.1.2016 at 16.12, AnonymBruker skrev:

2500-3000 kcal per dag, men teller ingenting. Bare spiser kjøtt og sjømat til det står nesten oppi halsen på meg. 168 cm høy og veier 119 kg. Jeg skal ned i vekt og går ned i vekt med dette inntaket!

Hva du spise er viktigere enn hvor mye du spiser, tro det eller ei. Jeg skulle gått opp i vekt i følge kalorikalkulatorer. Denne kulden passer meg fint, fordi jeg er steike meg så varm for tiden! Nullkarbo for the win! :D Gleder meg til å gå til legen igjen for å sjekke status og fortelle hva jeg har spist og se resultatene. ;)

Anonymkode: 2d292...495

Du kommer sikkert til å gå ned i vekt et stykke med det kostholdet, men jeg tror ikke det vil være bra for helsa di på sikt. 3000 kalorier om dagen vil kanskje få deg til 100 kilo, og der kommer det til å stoppe, hvis du ikke reduserer kaloriinntaket ditt. Be legen din om å sjekke blodtrykk og kolesterol  i samme farta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg søker en trevingsvenn som jeg kan trene sammen medd hver dag og snakke om sunn mat, spesielt mengde pr. porsjon. Sliter med motivasjon og har dessverre gått opp 10 kg på 1 år. Går på treningssenteret 3t, og har et ønske om å gå ned disse 10 kg. Jeg liker å gå mye ut og er med på 3t-timer! Takk for svar! Er ei snill jente på 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...