Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med? Jeg synes Jan Thomas var vanvittig negativt innstilt til Mexico -aften i dag. Og for å ikke snakke om oversharingen hans! Man trenger da ikke fortelle om matforgiftning under middagen :daane: 

For øvrig så den tacoen veldig god ut. Forretten også. Jeg synes dog hun burde gått for en frisk sorbet med sydhavsfrukt eller noe sånt til dessert fremfor sjokoladefondant.

Anonymkode: 16763...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRINNGGGG!!

Anonymkode: 3f101...6aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRINNGGGG!!

Anonymkode: 3f101...6aa

For en utrolig usaklig kommentar! Jeg synes dette programmet er koselig jeg :) 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dette programmet og særlig når det er litt "spennende" personer med som i denne uken. Jeg sa til mannen min at, stakkars Silje som må invitiere Jan T og Vibeke K på middag når de har så sære matvaner(drikker ikke, spiser ikke sukker, krydder, fett). Men, syns gjengen klarte seg bra, de drakk jo shots og alt!

Jan Thomas er en raring. Hvem bleker tennene rett før man skal være med i ett mat program i en uke!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jens skrev:

Elsker dette programmet og særlig når det er litt "spennende" personer med som i denne uken. Jeg sa til mannen min at, stakkars Silje som må invitiere Jan T og Vibeke K på middag når de har så sære matvaner(drikker ikke, spiser ikke sukker, krydder, fett). Men, syns gjengen klarte seg bra, de drakk jo shots og alt!

Jan Thomas er en raring. Hvem bleker tennene rett før man skal være med i ett mat program i en uke!

:hoho: Virker nesten som Jan Thomas glemte at han skulle være med! 

Må si at de squashlappene til Ole Martin i dag  så veldig gode ut da :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny
5 minutter siden, Sjela skrev:

:hoho: Virker nesten som Jan Thomas glemte at han skulle være med! 

Må si at de squashlappene til Ole Martin i dag  så veldig gode ut da :) 

Ja, de lappene så skikkelig gode ut. 

Men det skulle nesten vært forbudt å virke så perfekt som Vibeke Klemetsen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, elsker 4-stjerners middag!!! Sett seriøst alt fra alle sesongene, også savner jeg sykt 4-stjerners reise.. Før så tok jeg seriøst opp alt, og så det på natten hvis jeg ikke fikk sove. Tror jeg kan sikkert halvparten av episodene utenat. :laugh: Syns Jan Thomas er dødsmorsom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man se dette på nett? 

Anonymkode: 4703e...2f1

Ja, på DPlay. Koster 79 kroner i måneden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mm456 skrev:

Herregud, elsker 4-stjerners middag!!! Sett seriøst alt fra alle sesongene, også savner jeg sykt 4-stjerners reise.. Før så tok jeg seriøst opp alt, og så det på natten hvis jeg ikke fikk sove. Tror jeg kan sikkert halvparten av episodene utenat. :laugh: Syns Jan Thomas er dødsmorsom!

Samme her😂 

Det er sånn man får se hvordan kjendisene har det. Jeg blir veldig skuffa hvis vi ikke får se hvordan JT har det hjemme og ikke minst, kjøkkenet hans😊 Episoden igår var skikkelig lættis. Jan Thomas som er har litt vel livlig fantasi og hun nordlendingen som lagde bølger sånn at JT skulle miste balansen. 

Han Marcus var bare så søt og positiv gutt.

Anonymkode: d33f6...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her😂 

Det er sånn man får se hvordan kjendisene har det. Jeg blir veldig skuffa hvis vi ikke får se hvordan JT har det hjemme og ikke minst, kjøkkenet hans😊 Episoden igår var skikkelig lættis. Jan Thomas som er har litt vel livlig fantasi og hun nordlendingen som lagde bølger sånn at JT skulle miste balansen. 

Han Marcus var bare så søt og positiv gutt.

Anonymkode: d33f6...e8a

Synes Marcus er virkelig herlig! Supert at TV2 har tatt han inn i varmen som programleder. Godt JT har noe å skylde på for sin elendige balanse. Måtte le høyt av unnskyldningene hans:hoho:Gleder meg til å se hva Jan Thomas velger å servere gjestene. Og ikke minst hva Marcus kommer til å kokkelere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Jens skrev:

Elsker dette programmet og særlig når det er litt "spennende" personer med som i denne uken. Jeg sa til mannen min at, stakkars Silje som må invitiere Jan T og Vibeke K på middag når de har så sære matvaner(drikker ikke, spiser ikke sukker, krydder, fett). Men, syns gjengen klarte seg bra, de drakk jo shots og alt!

Jan Thomas er en raring. Hvem bleker tennene rett før man skal være med i ett mat program i en uke!

Tenkte det samme, virket heldigvis som om Jan T tødde opp til tross for egne regler. Merker jeg igrunn ble litt småprovosert over Vibeke som er sær på sukker, og attpåtil lot det påvirke stemmegivningen. Dette skyldes sikkert at det for tiden er altfor mange som går inn for å være sære, med alskens dietter og innbilte allergier.

Anonymkode: 33934...608

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Anders Hatlo skulle vunnet en pris for kommenteringen i programmet. Ler godt av ham :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er bare herlig!  Han byr på seg selv og er veldig morsom😀😀

Anonymkode: 880e0...f19

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha jeg holdt på å le meg ihjel i kveldens episode. Eggehvite og banan, overstekt laks med mikrovarmet søtpotet, og bløtkake laget på kjøpt kakebunn og med hundre lag krem på boks. Haha! Fikk virkelig et nytt inntrykk av JT, for en herlig morsom type. Digger ham :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde gledet meg sånn til kveldens episode! Men fikk jo selvfølgelig ikke med meg den.. Må se om det går reprise senere i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...