Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Agent2840 skrev:

Det var tidligere bekreftet at Carl Aksel og Nina tok siste flyet hjem fra Mexico.

Nå er det også bekreftet at Mikela, Eileen, Øystein og de to fremtidige deltakerne Vegard Sandvik og Martine S gjorde det samme.


Det betyr at både C.A, Nina, Mikela,  Øystein og Eileen enten sitter i juryen eller er en av finalistene. Sannsynligvis er samtlige av dem finalister, da de alle har vært der siden dag 1(med unntak av Mikelas exit pause i 7dager). Produksjonen har også til vane å la de som virkelig ha spilt spillet få æren av å vinne PH. 

 

Jonas og Nina var på samme fly. De fortalte på en livestream her om dagen at de bl.a. hadde flydd sammen med Triana hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kindagirl skrev:

Hvordan vet du dette?

VGTV. Deltakerne er så dumme at dem alltid snakker seg bort. 

I tillegg har også Mikela / Øystein nevnt i seher at dem dro sammen med Triana. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Øystein var feig som ikke turde å få Malin bak seg, og sende Eileen bak Jonas. Det er jo bare snakk om for en liten stund, og jeg hadde ikke giddet å spille med en sånn person som ikke stilte opp for meg. 

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Det er Eileen som er partneren hans, ergo er det henne han skal stille opp for, og der lojaliteten hans skal ligge hos. Han hadde stått i fare selv neste uke, da Malin mest sannsynlig hadde gått tilbake til CA. Man overlever ikke lenge der inne uten en partner, og det å ha en partner som man står trygt med og har et stabilt forhold til er gull verdt. Man må først og fremst redde seg selv :) 

Men forøvrig enig i at det er utrolig tåpelig gjort av ham å bitche som han gjør med gutta etterpå, håper bare at det er et spill for galleriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Agent2840 skrev:

Det var tidligere bekreftet at Carl Aksel og Nina tok siste flyet hjem fra Mexico.

Nå er det også bekreftet at Mikela, Eileen, Øystein og de to fremtidige deltakerne Vegard Sandvik og Martine S gjorde det samme.


Det betyr at både C.A, Nina, Mikela,  Øystein og Eileen enten sitter i juryen eller er en av finalistene. Sannsynligvis er samtlige av dem finalister, da de alle har vært der siden dag 1(med unntak av Mikelas exit pause i 7dager). Produksjonen har også til vane å la de som virkelig ha spilt spillet få æren av å vinne PH. 

 

Jobas var også på siste fly hjem. 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine la ut bilde på instagram en uke før finalen ble spilt inn så hun sitter mest sannsynlig ikke i jury eller finale ... hun kommer sikkert inn på hotellet neste mandag og blir bare værende 1-2 uker

Endret av bspsvb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk det siste bilde til Jonas på insta, lurer på om de spiller med gjengen allianse de nye, siden er med i bursdagen til Nina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blablaa skrev:

Sjekk det siste bilde til Jonas på insta, lurer på om de spiller med gjengen allianse de nye, siden er med i bursdagen til Nina?

La oss håpe både Daniel og Martine blir en del av gjengen allianse ;) 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jallatralla skrev:

image.jpg

;)

Ja, det bildet :) Men de sletter bildet etterhvert, det gjorde mod forrige gang jeg la ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Agent2840 skrev:

med unntak av Mikelas exit pause i 7dager

Ikke for å pirke, men det var 12 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Agent2840 skrev:

Det betyr at både C.A, Nina, Mikela,  Øystein og Eileen enten sitter i juryen eller er en av finalistene. Sannsynligvis er samtlige av dem finalister,

5 finalister? Det er vel bare 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Jeg sitter og ser på episodene som har vært, og må si at jeg holder på å le meg i hjel av hvor fort de blir påvirket der inne. Med en gang Celester kom inn begynte jo ALLE å snakke amerikansk i tide og utide og bli sykt sassy. Sykt morsomt! Til og med Mayoo ble plutselig en strong, sassy black woman. Ler meg skakk! 
Også lo jeg så fælt av Caksel i Kongen Befaler-uken, da han sa at Nina stod og hadde torsketryne, for hallo, har han SETT SEG SELV I SPEILET? Hahaha, jaja. Folk er folk. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å pirke, men det var MGP lokal.

Anonymkode: babf0...5c7

Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phung
Den 29. april 2016 at 0.46, bippo skrev:

Hahaha. Jeg sitter og ser på episodene som har vært, og må si at jeg holder på å le meg i hjel av hvor fort de blir påvirket der inne. Med en gang Celester kom inn begynte jo ALLE å snakke amerikansk i tide og utide og bli sykt sassy. Sykt morsomt! Til og med Mayoo ble plutselig en strong, sassy black woman. Ler meg skakk! 
Også lo jeg så fælt av Caksel i Kongen Befaler-uken, da han sa at Nina stod og hadde torsketryne, for hallo, har han SETT SEG SELV I SPEILET? Hahaha, jaja. Folk er folk. 

det at han sier det om henne gjør set ikke greit at du sier det om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Phung skrev:

det at han sier det om henne gjør set ikke greit at du sier det om han. 

 ¯\_(ツ)_/¯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tv-guiden for to uker frem nå. Ser ut som det sjekker inn en ny både mandag og tirsdag om to uker. Den ene på mandag er i hvert fall en jente. Kan det være Martine?? Daniel på tirsdag? 

Da må det være Vegard i morgen.... 

Anyone??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lest tv-guiden for to uker frem nå. Ser ut som det sjekker inn en ny både mandag og tirsdag om to uker. Den ene på mandag er i hvert fall en jente. Kan det være Martine?? Daniel på tirsdag? 

Da må det være Vegard i morgen.... 

Anyone??

Anonymkode: 05dcf...227

Lyst å lime inn til oss andre? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...