Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Kamelia83 skrev:

Er det billige varer på vei igjen? Var på Rema i stad, og noen steder blant hyllene, og ved kassa hadde de hengt opp lapper med max 2 pr kunde av billigvarene. Eneste jeg så som var litt billigere (?) var tunfisk til 1.20 eller noe, kikerter til 2.20, og Idun hamburgerdressing til 9 kr. Den vet jeg kosta 17 kr for noen uker siden.

Håpløse plakater når billigvarene ikke er merket :murvegg: Jeg aner ikke hva rematunfisk, kikkerter eller hamburgerdressing koster til vanlig... At smågodt ikke vanligvis koster 2,50 var jo greit nok, det skjønte de fleste, men "maks 2 billige varer" uten på noen måte å vise hva som er billig og hva som ikke er, det blir bare håpløst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte Fjorland sin grøt (950gram) til 18,90 på Rema. Vet ikke hva den vanligvis koster, men den kostet iallfall like mye som den lille pakken nå. 

Endret av Mayoo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mayoo skrev:

Kjøpte Fjorland sin grøt (950gram) til 18,90 på Rema. Vet ikke hva den vanligvis koster, men den kostet iallfall like mye som den lille pakken nå. 

Det er billig

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mayoo skrev:

Kjøpte Fjorland sin grøt (950gram) til 18,90 på Rema. Vet ikke hva den vanligvis koster, men den kostet iallfall like mye som den lille pakken nå. 

Det er billig, men den har kostet det samme i et par måneder nå ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mayoo skrev:

Kjøpte Fjorland sin grøt (950gram) til 18,90 på Rema. Vet ikke hva den vanligvis koster, men den kostet iallfall like mye som den lille pakken nå. 

Sånn har det vært i alle fall siden priskrigen før jul. Jeg har handlet Fjordland-risgrøt 950 g jevnlig denne våren (student i praksis; dårlige kokkemuligheter...) og prisen de Rema-butikkene jeg har vært innom har duppet litt opp og ned på 17-18-19 kroner. Den "lille" pakningen koster et par kroner mer, her, så ingen grunn til å kjøpe den i hvertfall!

Anonymkode: 89263...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, superdupermeg skrev:

Det er billig, men den har kostet det samme i et par måneder nå ihvertfall:)

Det er kanskje så, men jeg har ikke fått det med meg før nå og kanskje det er flere som ikke har fått det med seg. Siden ingen har skrevet det her mener jeg... :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Mayoo skrev:

Det er kanskje så, men jeg har ikke fått det med meg før nå og kanskje det er flere som ikke har fått det med seg. Siden ingen har skrevet det her mener jeg... :) 

Jeg hadde ikke fått det med meg. Har kjøpt fp sin grøt hittil,så det tipset hjalp meg.

Anonymkode: 8a961...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bare de samme ertene på tilbud. Hva er satt ned egentlig?

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priskrigen på bakepapir i ark ser ut til å pågå enda. 4,50 for 18 ark på Coop Extra.

Anonymkode: 080e3...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det priskrig på grillvarer som starter?så en reklamesnutt av Rema om grillkrigen er i gang!

Anonymkode: ef5db...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacokrydder 3 pk. 10,90 og tomatsuppe m/makaroni 2pk. kr. 2 på Kiwi . Det var det jeg så i farten.

Venter spent på om fenalår og egg raser ned i pris :D

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

King Oscars makrell i tomat kjøpte jeg for 5 kr boksen på kiwi. Gjelder de runde boksene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken la jeg merke til at coop extras medlemstilbud ble billigere utover i uken. Krone-is til ca 28 på mandag, i helgen var de nede i 23. Kan lønne seg å vente med innkjøp av medlemstilbudene altså... selv om man risikerer at det går tomt. Men da sparer man jo enda mer :P 

Anonymkode: d17cf...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 kr for en kroneis er jo rådyrt! Trodde de kostet sånn 13-14 jeg. Ikke kjøpt kroneis på mange år, men trodde ikke det var så dyrt. 

Anonymkode: ccb10...9be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

28 kr for en kroneis er jo rådyrt! Trodde de kostet sånn 13-14 jeg. Ikke kjøpt kroneis på mange år, men trodde ikke det var så dyrt. 

Anonymkode: ccb10...9be

Prisen stiger visst nok med årene. Helt utrolig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 kr for en kroneis er jo rådyrt! Trodde de kostet sånn 13-14 jeg. Ikke kjøpt kroneis på mange år, men trodde ikke det var så dyrt. 

Anonymkode: ccb10...9be

 

1 minutt siden, coffeegirl83 skrev:

Prisen stiger visst nok med årene. Helt utrolig.

Det var ikke én krone-is, det var pakker med seks :) 

Anonymkode: d17cf...eb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Det var ikke én krone-is, det var pakker med seks :) 

Anonymkode: d17cf...eb4

Ikke dårlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Det var ikke én krone-is, det var pakker med seks :) 

Anonymkode: d17cf...eb4

Å, da skjønner jeg, hehe. Da er det jo kjempebillig. Begynte å lure på om det var for én. 

Anonymkode: ccb10...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å, da skjønner jeg, hehe. Da er det jo kjempebillig. Begynte å lure på om det var for én. 

Anonymkode: ccb10...9be

En koster vell 25 eller 26 kroner så det er ikke så langt unna ;)

Anonymkode: 3796d...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...