Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

29 kr for 125 gram parmigiano reggiano og 39 kr for 200 gram grana padano på bunnpris :) 

Anonymkode: 6fe99...46e

Og Fun saft 2 for 50, og Grilstad Chorizo til 25, og  Dr. Oetker Diavola Calabrese (og alle andre) til 29,90...

Tror jeg må en tur på Bunnpris til helgen, takk for tips! :)
(Gran Padano kjøpte jeg nettopp men den holder seg vel lenge.. koster nesten det dobbelte her)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, applestories said:

Vil isåfall anbefale å bruke de frosne bitene til rasping. Jeg holder på med siste rest av en jeg hadde i frysen en gang i fjor, og det var ikke enkelt å bruke ostehøvel på den.

Men smaken er det ikke noe i veien med!

Ost blir ganske fort ødelagt når den er frosset også, men hvis du tar den opp innen en måned eller to og tiner den sakte i kjøleskapet så blir den bare litt sprøere enn vanlig. Jeg har ikke prøvd det med Edamer som har ligget lenge.

Anonymkode: d7c13...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere sier fra her inne hvis dere ser billig godteri noe sted. Etter at sukkeravgiften ble innført, er smågodtet oppe i nesten 150 kr kiloen :(

Anonymkode: d9bf9...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper dere sier fra her inne hvis dere ser billig godteri noe sted. Etter at sukkeravgiften ble innført, er smågodtet oppe i nesten 150 kr kiloen :(

Anonymkode: d9bf9...676

Sverige ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper dere sier fra her inne hvis dere ser billig godteri noe sted. Etter at sukkeravgiften ble innført, er smågodtet oppe i nesten 150 kr kiloen :(

Anonymkode: d9bf9...676

https://yoolando.com/

https://maxgodis.se/ 

Det er det de som bor langt fra svenskegrensa benytter seg av. 

Anonymkode: d5690...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://maxgodis.se/ 

Det er det de som bor langt fra svenskegrensa benytter seg av. 

Anonymkode: d5690...291

:hakeslepp: denne har jeg aldri vært borti! Noen som har bestilt derfra? Er det bra?

Anonymkode: d9bf9...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp: denne har jeg aldri vært borti! Noen som har bestilt derfra? Er det bra?

Anonymkode: d9bf9...676

Maxgodis.se er veldig ok å bruke, de har blant annet lagt inn en sperre når du bestiller fra norsk ip-adresse slik at du aldri overgår tollgrensen. (Bare bestill i flere omganger om du ikke får med alt.)

Ulempen er at de benytter seg av Postnord... I den grad du vil oppleve problemer, er det Postnord som står for dem. :sukk: 

Anonymkode: d5690...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp: denne har jeg aldri vært borti! Noen som har bestilt derfra? Er det bra?

Anonymkode: d9bf9...676

Bestilte i sommer. Det manglet et produkt vi ikke har i Norge så jeg tok kontakt med dem. Fikk tilbud om å få refusjon, ba om å heller få produktet tilsendt når det var tilbake på lager. Hørte ikke fra dem så jeg tok kontakt igjen da produktet var inne, fortsatt ikke svar.

Det var ikke snakk om mange pengene, men kundeservicen var ikke til å skryte av. Skjønte ikke heller fakturaen da produktet ikke sto på listen, men allikevel var tatt med i totalsummen nederst på siden.

Kommer nok ikke til å bestille derfra igjen med det første, men håper jeg bare var uheldig med de som svarte var på kundeservice de gangene jeg tok kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt flere ganger fra Maxgodis. Men jeg som ikke har bil og langt å gå til/fra utleveringssted må passe på når jeg bestiller varer, spesielt ting som Capri Sonne og brusbokser. Ellers har jeg ikke noe problemer med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofie777 skrev:

Har bestilt flere ganger fra Maxgodis. Men jeg som ikke har bil og langt å gå til/fra utleveringssted må passe på når jeg bestiller varer, spesielt ting som Capri Sonne og brusbokser. Ellers har jeg ikke noe problemer med dem.

Hvor lang tid pleier de å bruke på levering? 

Anonymkode: 3f00d...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid pleier de å bruke på levering? 

Anonymkode: 3f00d...72a

Et par uker, har ikke tatt tiden, men det kommer når det skal komme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Blekkulf skrev:

Det ryktes priskrig på pizza og taco på kiwi. Stemmer dette?

Ingen aning men skall ta meg en tur på kiwi og se . 

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blekkulf skrev:

Det ryktes priskrig på pizza og taco på kiwi. Stemmer dette?

Stemmer. Kiwi, Rema og Extra har satt ned pris på ca 60 populære varer knyttet til taco og hjemmelaget pizza. Prisen skal være satt ned mellom 10 og 40 prosent.

Anonymkode: d5690...291

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 kr for nidar sjokoladeplate hos rema 1000 :) koster ca. 42 kr til normalt 

Anonymkode: 6fe99...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20 kr for nidar sjokoladeplate hos rema 1000 :) koster ca. 42 kr til normalt 

Anonymkode: 6fe99...46e

Oj synd detta såg eg ikke idag. 

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...