Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååhh jeg vil at Noora og William skal bli noe jeg! Ser for meg at William egentlig ikke er den playeren som de skal ha det for seg at han er.. Det er ikke sikkert at han og Vilde har ligget sammen heller. Jeg tror aldri William har nevnt det i serien? 

Jeg satt å ventet på et kyss i slutten av episoden.. Og dere - husker dere ikke at Vilde var på doen og gråt? Vi så vel aldri at hun kom ut igjen?! Et scenario kan jo være at hun har sovnet der døddrukken, og at hun kommer ut når Vilde og William er i senga/spiser frokost sammen. :sprettoy:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg også, nå er det i hvert fall ingen tvil om at de liker hverandre :rodmer: Jeg tror heller ikke William er så ille som han først var fremstilt som, han er nok en gutt med litt spesielle familieforhold.. Tror jeg må se episoden der han og Vilde rota (sorry, hooka :fnise:) igjen. Tror han sa noe til Noora som at "det var hun som ville ha sex med meg".

Savner en update fra dem fra når de våknet opp, hadde vært spennende å se hvordan det var :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også, nå er det i hvert fall ingen tvil om at de liker hverandre :rodmer: Jeg tror heller ikke William er så ille som han først var fremstilt som, han er nok en gutt med litt spesielle familieforhold.. Tror jeg må se episoden der han og Vilde rota (sorry, hooka :fnise:) igjen. Tror han sa noe til Noora som at "det var hun som ville ha sex med meg".

Savner en update fra dem fra når de våknet opp, hadde vært spennende å se hvordan det var :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. mars 2016 at 13.45, m1ss skrev:

Jeg er i målgruppen og denne episoden.. Jeg måtte ta pause flere ganger for å skrike haha! I can't deal with it :PNoora har sykt fin sangstemme! Noen som vet hva sangene heter? :)  Syntes dere William og Noora bør bli sammen? 

Noora synger på ekte ja, og det er "Extreme - More than words" :)

 

Trodde først serien var kjempedårlig, men med en gang jeg så noen episoder ble jeg hekta. Crusher til og med litt på william, selv om det er skikkelig klisje at seerne faller for "Chuck Bass" i serien.. :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Vackra skrev:

Noora synger på ekte ja, og det er "Extreme - More than words" :)

 

Trodde først serien var kjempedårlig, men med en gang jeg så noen episoder ble jeg hekta. Crusher til og med litt på william, selv om det er skikkelig klisje at seerne faller for "Chuck Bass" i serien.. :P 

Tuseen takk :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde sier noe sånn som: "Det er jo ingen som forteller deg at det renner ut igjen da", etter at de har hatt sex. Hun sier også at hun fikk orgasme og at han har veldig stor :fnise:

Så tar hun jo en graviditetstest (eggløsningstest).. Men hun var jo ganske full før den daten, fjern i blikket. Håper vi får høre mer om William sin versjon av det som skjedde..

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Caroline91 skrev:

Jeg shipper Noora og William så sykt! Og jeg er 25:fnise:

Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden...

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden...

Anonymkode: 3d2b2...4c2

At man vil at de to skal bli sammen, seile på et skip(ship) sammen i hele evigheten. Neidajoda. At man ønsker at de blir et par.

Anonymkode: 1c15a...e52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol

Noora og William må skje. Satt hele helga og venta på frokostepisode. Nada. Det som kom i dag var litt skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden...

Anonymkode: 3d2b2...4c2

Jeg er 25, men har aldri hørt det før. Trodde det var en autocorrect-feil. 

Anonymkode: fd79c...1f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25, men har aldri hørt det før. Trodde det var en autocorrect-feil. 

Anonymkode: fd79c...1f2

22, aldri hørt det jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shipper er et uttrykk kusinene mine på 14 og 16 bruker. Aldri hørt det før de nevnte det, og jeg er 24.

Anonymkode: 33e64...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "shipper"? Føler meg gammel nå, skjønner ikke slangen til 25-åringer, innbiller meg fortsatt at jeg er 25, men det er visst 7 år siden...

Anonymkode: 3d2b2...4c2

Kommer av det engelske ordet relationSHIP. "You two are totally my favorite ship!" for eksempel. To ship er å være i et forhold. Shipping, eller "å shippe" på norsk, er å bli sammen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg er mye på Tumblr, og er med i mange "fandoms" der. Der sier "alle" det, og flesteparten er på min alder. Men, det er ikke et populært uttrykk her i Norge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi vet veldig lite om Nooras bakgrunn enda, foreldre, søsken, hvorfor hun har bodd i Spania. 

Kjempeskuffa over at det ikke kom noen episode lørdag. 

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shippe noen kommer av relationSHIP ikke at de seiler på et ship. Og noen kaller også de de shipper for sin "boat" som er neste hakk, så vet dere det... #goals

Hilsen over-30-åring som henger for mye på internett.

Skam er forresten fantastisk bra. Liker 2. sesong også, liker at vi får se flere sider av Noora og synes Eskild er morsom. For dere som meg som trodde man bare kunne se episodene på nrk.no burde dere sjekke ut skam.p3.no der er det instagrambilder og meldinger og sånt mellom episodene :)

Endret av SoftKitty
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dagens episode i dag og blir temmelig flau over at jeg lever meg inn i Noora+William. Fikk nesten litt sommerfugler i magen av meldingen han sendte:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien godt! Men synes Nora blir litt for hard to get. Irriterer meg over måten hun prater til William på. :P

Anonymkode: 00ad2...cb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...