Gå til innhold

Hva er det verste du ser i en bolig-annonse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det blir litt rart når de skriver "Blabla finner sin naturlige plass ved...."... Feks en over her, "spisebordet finner sin naturlige plass i hjørnet av kjøkkenet".

 

altså.. Har den lett? Var det vanskelig? Står det noe om de unaturlige plassene?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 20.11.2015 at 17.30, AnonymBruker skrev:

Siden jeg kjøpte leilighet selv for ikke lenge siden har jeg sett på veldig mange boligannonser, stort sett på finn. Veldig mange fine leiligheter som virker innbydende og fine. Men har reagert på noen av de:

- eiendomsmeglerfirma som bruker en sau (kosedyr) som liksom har fest med ballonger, ostepop og brus i en leilighet for at det skal se litt "festlig" ut. Tror det er Krogsveen. 

- samme eiendomsmeglerfirma bruker unge modeller i bikini som står i dusjen og ser erååtiske ut. OG fyller dassen med isbiter og øl :ohmy:

 

Altså, jeg har sett noen boligannonser hvor det er gjort litt annerledes. Mennesker som er med på bildet (påkledd) med detaljer som kanskje et vinglass, snacks etc.. Det er nok gjort for og lage stemning på bildet.. Tror ikke Krogsveen operer med sånt, men har sett Best eiendom gjør. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuttery skrev:

Synes det blir litt rart når de skriver "Blabla finner sin naturlige plass ved...."... Feks en over her, "spisebordet finner sin naturlige plass i hjørnet av kjøkkenet".

 

altså.. Har den lett? Var det vanskelig? Står det noe om de unaturlige plassene?

Ja, det synes jeg også var rart i den jeg posta. Som om det ikke er naturlig å spise på kjøkkenet? Noen flere med rare tekster til bildene?

Anonymkode: 648d9...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sheherasade skrev:

Stort potensiale = Ser ikke ut!!!

Stort potensiale er som regel at ingenting funkerer, men du kan drømme deg bort.

Anonymkode: 3589b...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gjennom egen boligjakt heldigvis aldri utsatt for ananasleiligheter eller planter i vaskemaskinen. Det jeg selv har observert mest er hvordan ekstremt dårlig bildetekst virker å være standard hos de aller fleste meglere, type: "Leiligheten består av ett stort soverom". Kanskje en liten ting, men utrolig irriterende. Å lese korrektur før publisering er ikke vanskelig.

Endret av Ego
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skrivefeil. Bilder av fruktskål, vase med blomster o.l. Altså ting en ikke skal kjøpe. 

Og bilder der fotografen viser i speilet o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står "nærområde med idylliske akerselva"og boligen ligger på Carl Berner.

De som har 2 soverom der det ene er mindre og det står "eier bruker dette som barnerom men kan gjøres til kontor/oppbevaringsrom/treningsrom/walk-in closet"..no shit Sherlock!

Tekst som "her kan du nyte en god frokost eller lekker middag med venner" og "rommet gir deg en følelse av velvære og idylliske Søndagsmorninger"...

Butikk i nærområdet,som ligger 1.5km unna

Bare 10 min til Marka....med bil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

De som har 2 soverom der det ene er mindre og det står "eier bruker dette som barnerom men kan gjøres til kontor/oppbevaringsrom/treningsrom/walk-in closet"..no shit Sherlock!

 

Apropos.. Kom på det når jeg leste din kommentar. Husker fra en annonse "Soverom i kjeller er ikke godkjent som soverom, men brukes idag som det. Godkjent som vedrom".

VEDROM?!! ganske langt fra soverom det. :fnise:

Anonymkode: b573a...5fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BlendaSensitive skrev:

http://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/skane/burlov/arlov/dalbyvagen-14/#bilder

Sjekk bildet ("kunst") i det ene sovrommet.... :ler: 

Gråter mest av at utsiden er sååå fin, men insiden er helt over-renovert. 

Puppedama?

Likte innsiden, jeg. Men så er jeg ikke så glad i hytteaktige boliger heller. Liker litt modernitet og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...