Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Vondt å tenke på at han kanskje kommuniserer med henne, kanskje han møter henne idag? Hvordan stole på at han ikke er sammen med henne lenger når hun fortsatt har noe av sitt der? Han lyver jo åpenbart...

Anonymkode: 98caf...76f

Nei, det er jo nettopp det han har bevist gang på gang. Du kan ikke stole på denne mannen. Du kan bare regne med at det meste han sier er bullshit, fordi han er konfliktsky som få. Bare få tilbake tingene dine, og vær ferdig med det greiene der.

Anonymkode: be28e...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du interessert i han allikevel? Kunne du tenke deg å være kjæresten hans?

Da måtte han isåfall bevise meg at han er til å stole på først, og at det er bare meg han vil ha, noe som virker usannsynlig nå...Han måtte ha krøpet for meg, virkelig vist en endring.

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo nettopp det han har bevist gang på gang. Du kan ikke stole på denne mannen. Du kan bare regne med at det meste han sier er bullshit, fordi han er konfliktsky som få. Bare få tilbake tingene dine, og vær ferdig med det greiene der.

Anonymkode: be28e...058

Jeg vet. Burde jeg gi han et ultimatum om å få tilbake det som er mitt f.eks innen mandag? Eller skal jeg vente å se om han tar initativ til å gi meg det tilbake?

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det gå to uker, ikke kontakt han. 

Så kan du sende en melding om at han har 48 timer på å skaffe fram tingen og levere deg den. Etter det går du til politiet og anmelder han for tyveri av din eiendom. Du har sms der han bekrefter at han har den. 

Vær kort og konsis. 

Drit i hva som har skjedd. Du får ikke endrrt det og det hjelper deg ikke å være "der" mentalt. 

Bare sørg for at meldingen han sender er via en kanal som når han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på om jeg skal sende han en sms nå, si at jeg vil ha det tilbake innen mandag, og at han kan glemme å være "venn" med meg, etter alt han har gjort bak ryggen min!

Får helt vondt av å tenke på at han holder på med henne, det som var hennes på badet, børste, sjampo osv...

Skal jeg sende henne en sms å høre hvor lenge hun har sett han? Dette gnager i meg...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på om jeg skal sende han en sms nå, si at jeg vil ha det tilbake innen mandag, og at han kan glemme å være "venn" med meg, etter alt han har gjort bak ryggen min!

Får helt vondt av å tenke på at han holder på med henne, det som var hennes på badet, børste, sjampo osv...

Skal jeg sende henne en sms å høre hvor lenge hun har sett han? Dette gnager i meg...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Nei, du skal ikke sende hennes SMS. Det du skal gjøre nå er å jobbe med å komme over han, da hjelper det ikke om du kontakter henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, er du av den typen som stanger hodet gjentatte ganger i veggen, for det er så godt når man holder opp? 

Hvis nei, så røsk hodet ditt ut av rompa, og ta til deg gode råd!

Beklager krass tone, men du må våkne her. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det gå to uker, ikke kontakt han. 

Så kan du sende en melding om at han har 48 timer på å skaffe fram tingen og levere deg den. Etter det går du til politiet og anmelder han for tyveri av din eiendom. Du har sms der han bekrefter at han har den. 

Vær kort og konsis. 

Drit i hva som har skjedd. Du får ikke endrrt det og det hjelper deg ikke å være "der" mentalt. 

Bare sørg for at meldingen han sender er via en kanal som når han. 

Redd for at det da glir ut i sanden. Skal jeg ikke bare sende en sms ikveld, si at jeg skal ha det tilbake innen neste uke. Og at han kan glemme noe mer kontakt fra min side? Har et sterkt behov for å vise at jeg er så skuffa over han, og at han må f... meg ikke tro at jeg er der noe mer, når han ser hun andre!

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at det da glir ut i sanden. Skal jeg ikke bare sende en sms ikveld, si at jeg skal ha det tilbake innen neste uke. Og at han kan glemme noe mer kontakt fra min side? Har et sterkt behov for å vise at jeg er så skuffa over han, og at han må f... meg ikke tro at jeg er der noe mer, når han ser hun andre!

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Er du ikke fortsatt blokkert? 

Vel, ikke noe i veien for å sende meldingen i kveld, men vær kortfattet, unngå personlige ting. Forhold deg kun til at du skal ha tingen tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skal ikke sende hennes SMS. Det du skal gjøre nå er å jobbe med å komme over han, da hjelper det ikke om du kontakter henne. 

Jeg vil få han til å skjønne at jeg er ikke mer i livet hans. Skal jeg sende han et ultimatum angående det som er mitt, nå ikveld, eller skal jeg være taus. Hva gir best virkning?

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke fortsatt blokkert? 

Vel, ikke noe i veien for å sende meldingen i kveld, men vær kortfattet, unngå personlige ting. Forhold deg kun til at du skal ha tingen tilbake. 

Jeg vet ikke om jeg fortsatt er blokkert, det er problemet. Han sa han skulle åpne den, men hvem vet hva han driver med ikveld...

Jeg vil få det som er mitt tilbake, samtidig som jeg får han til å tenke på at han har vært en drittsekk. Hva er den beste hevnen? Vil han skal føle litt på det vonde jeg nå føler.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra nå ikke henne inn i dette dramaet også. Slapp av, kom deg videre i livet og ikke vær så opphengt i han. Du overanalyserer noe så voldsomt og det nytter ikke hva vi sier. Du har hatt 3 (!) tråder om akkurat dette emnet og du fortsetter å kverne på det samme.

Hva er det egentlig du ønsker hjelp til i disse trådene.Tolking? Uansett hvordan vi "tolker" dette, tar du ikke imot rådene:bond:

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil få han til å skjønne at jeg er ikke mer i livet hans. Skal jeg sende han et ultimatum angående det som er mitt, nå ikveld, eller skal jeg være taus. Hva gir best virkning?

Anonymkode: 98caf...76f

Gi han litt tid til å gi deg tingen. Hvis han ikke har gjort det innen 2 uker kan du purre på han. Hvis det du har skrevet i denne tråden er hele sannheten, har han absolutt ingen grunn til å tro at du er i livet hans, så det trenger du ikke gjøre noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg fortsatt er blokkert, det er problemet. Han sa han skulle åpne den, men hvem vet hva han driver med ikveld...

Jeg vil få det som er mitt tilbake, samtidig som jeg får han til å tenke på at han har vært en drittsekk. Hva er den beste hevnen? Vil han skal føle litt på det vonde jeg nå føler.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Kvernen går og går og går og går og går og går og går...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg fortsatt er blokkert, det er problemet. Han sa han skulle åpne den, men hvem vet hva han driver med ikveld...

Jeg vil få det som er mitt tilbake, samtidig som jeg får han til å tenke på at han har vært en drittsekk. Hva er den beste hevnen? Vil han skal føle litt på det vonde jeg nå føler.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Og akkurad derfor virker du manisk og ustabil! 

Du skal ikke tenke på noen hevn. Kommer ikke noe godt ut av det. Du skal ikke prøve å påvirke følelsene hans. 

Du skal forholde deg til å få tingen tilbake, deretter bryter du all kontakt! Ja, og finner deg en flink terapaut så du får bearbeidet alt du brenner inne med! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han litt tid til å gi deg tingen. Hvis han ikke har gjort det innen 2 uker kan du purre på han. Hvis det du har skrevet i denne tråden er hele sannheten, har han absolutt ingen grunn til å tro at du er i livet hans, så det trenger du ikke gjøre noe med. 

Hvordan mener du at han absolutt har ingen grunn til å tro at jeg er i livet hans mer? Jeg klarer ikke tenke klart, og jeg kjenner at jeg fortsatt har følelser for han, samtidig som jeg er så vanvittig sint på han..!

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan mener du at han absolutt har ingen grunn til å tro at jeg er i livet hans mer? Jeg klarer ikke tenke klart, og jeg kjenner at jeg fortsatt har følelser for han, samtidig som jeg er så vanvittig sint på han..!

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du har jo ikke hatt kontakt med han på flere måneder, annet enn når du har bedt om tingen. Hvis det stemmer, så har du jo ikke akkurat vært i livet hans. Jeg tror nok alle som har lest disse trådene har skjønt at du fortsatt har følelser for han, men jeg råder deg til å ikke bruke mer tid på han uansett. Det kommer neppe noe godt ut av et forhold som starter på slike premisser, og du kommer nok aldri til å ha full tillit til ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov over på gjestesofaen hans ( i et annet rom )inatt, da det ble så seint igår kveld. Han brukte mye tid på å finne nøkkelen osv. Skulle egentlig hjem, men det ble så seint. Han gjorde ingen tilnærminger, bare sov i et annet rom med døra åpen mot mitt rom. Virket som han brukte lang tid på å sove. Hadde han prøvd seg hvis han var interessert i meg? Eller er han fortsatt oppi henne? Evt ville vise meg respekt?

Da han stod opp ( må veldig tidlig på jobb, tidligere enn meg ), sa han at jeg bare kunne være i leiligheten, sove lenger, låne nøkkelen til leiligheten. Hvordan tolke at han foreslo det? ( Det var idag tidlig jeg så at han hadde fjernet hårbørsten hennes fra badet ) Da sa jeg bastant nei, at jeg ikke ønsket å være i leiligheten, og vi gikk ut tidlig sammen i mørket. Imens vi gikk, sa jeg mye av hvor kjip han har vært, at han har sett henne samtidig som han så meg, at hun bodde der osv., stilte han mange spørsmål som han unngikk å svare på, samt at jeg bare gikk glatt videre med et surt blikk til han, da han ventet utenfor t banen på meg.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke hatt kontakt med han på flere måneder, annet enn når du har bedt om tingen. Hvis det stemmer, så har du jo ikke akkurat vært i livet hans. Jeg tror nok alle som har lest disse trådene har skjønt at du fortsatt har følelser for han, men jeg råder deg til å ikke bruke mer tid på han uansett. Det kommer neppe noe godt ut av et forhold som starter på slike premisser, og du kommer nok aldri til å ha full tillit til ham. 

Han var ikke sånn i begynnelsen. Men har gradvis bygd opp mistillit til han pga forskjellige hendelser i kombinasjon med at jeg nok har holdt for mye igjen...Han sa det igår, at han har prøvd så lenge med meg, men at han aldri kom noen vei...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, han er IKKE interessert i deg! Hadde han vært det hadde han gjort alt for å fikse ting og gi deg det som er ditt. Du har skapt 3 tråder om dette og tolker og krisemaksimerer alt. Du vil vel at vi skal si han er forelska i deg? At du er bedre enn dama hans? Kjør på? Det kommer vi ikke til å si. Han fikk seg ny dame, eventuelt har det fortsatt. Get over it!!! Dette er så flaut på dine vegne at du aaner ikke, og denne "situasjonen din" havner snart blant de top 20 mest hysteriske trådene på KG. Slutt å tolk alt han sier og gjør. Gutter flest er rimelig tydelige på hva de ønsker, og denne gutten er ikke noe annet enn høflig mot deg i det siste.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...