Gå til innhold

Hva er det kjipeste du opplever at bekjente gjør fordi du er singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan skal man gjør det?

Minne henne på episoden den dagen hun sitter alene pga fyren er på guttetur, eller den dagen hun blir singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hva da?

Tja idag er det f.eks lørdag, Jeg kan fortelle hva de ikke gjør idag, og det er og være med ut en tur en lørdagskveld ;)

Kan fortsette på søndagen og så mandagen til fredag men det dropper jeg, du tar sikkert hva jeg mener? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja idag er det f.eks lørdag, Jeg kan fortelle hva de ikke gjør idag, og det er og være med ut en tur en lørdagskveld ;)

Kan fortsette på søndagen og så mandagen til fredag men det dropper jeg, du tar sikkert hva jeg mener? ;)

Vel, for alt du vet kan det være de skal ute, men de skal ute med såkalte parvenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke singel lenger, men jeg var singel i veldig mange år mens alle venninnene mine var i forhold/giftet seg/fikk barn. 

Jeg husker godt noe av det kjipe: 

- ikke bli invitert med på høytider som 17. mai og nyttårsaften. 

- bli plassert på barnebord og/eller singelbord med gamle tanter i brylluper

- betale dobbelt når det var spleising på gaver til venner. Eksempel: "Alle" skal betale 200 kroner. Det ble da til at Anne&Per betalte 200 tilsammen, fordi de var et par (ikke 400). Og jeg betalte 200. 

Anonymkode: 0996f...ac1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for alt du vet kan det være de skal ute, men de skal ute med såkalte parvenner. 

Hvorfor er par ofte så kjedelige? Jeg kjenner ytterst få par som er artige å være sammen med. Hvorfor blir folk så kjipe når de ikke er single? Er det derfor mange oppfører seg ufint mot oss single tro? 

Anonymkode: 2b8be...44e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for alt du vet kan det være de skal ute, men de skal ute med såkalte parvenner. 

hehe, ja jeg satt det litt på spissen ;)

Men jeg vet de ikke skal...i kretsen min isolerer ikke parene seg så mye kun med par, de single er som oftes med, men ikke at det er så ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel lenger, men jeg var singel i veldig mange år mens alle venninnene mine var i forhold/giftet seg/fikk barn. 

Jeg husker godt noe av det kjipe: 

- ikke bli invitert med på høytider som 17. mai og nyttårsaften. 

- bli plassert på barnebord og/eller singelbord med gamle tanter i brylluper

- betale dobbelt når det var spleising på gaver til venner. Eksempel: "Alle" skal betale 200 kroner. Det ble da til at Anne&Per betalte 200 tilsammen, fordi de var et par (ikke 400). Og jeg betalte 200. 

Anonymkode: 0996f...ac1

Fy f.... så råtne folk er! Jeg er så glad for at jeg tilhører en gjeng der det ikke spiller noen rolle om man er par eller singel. Alle er med og alle har det like gøy.

Anonymkode: 11e80...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.... så råtne folk er! Jeg er så glad for at jeg tilhører en gjeng der det ikke spiller noen rolle om man er par eller singel. Alle er med og alle har det like gøy.

Anonymkode: 11e80...797

Sånn det skal være :) Glad jeg er i samme, problemet i vår gjeng er mere at de nesten har sluttet og gjøre noe som helst utenom familie og kjæreste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det skal være :) Glad jeg er i samme, problemet i vår gjeng er mere at de nesten har sluttet og gjøre noe som helst utenom familie og kjæreste....

Ref det jeg skrev lenger opp, hvorfor mister folk totalt personlighet og interesser når de får seg kjæreste? Fatter det ikke. Jeg kommer til å fortsette å reise, dra ut og drikke vin, dra på stand up og konsert selv om jeg en dag ikke skulle være singel. Ikke faen om noen får lenke meg fast hjemme og tvinge meg til å se på Skavlan, spise taco og ha samleie i 7 min kl 23:00 hver fredag! 

Anonymkode: 2b8be...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref det jeg skrev lenger opp, hvorfor mister folk totalt personlighet og interesser når de får seg kjæreste? Fatter det ikke. Jeg kommer til å fortsette å reise, dra ut og drikke vin, dra på stand up og konsert selv om jeg en dag ikke skulle være singel. Ikke faen om noen får lenke meg fast hjemme og tvinge meg til å se på Skavlan, spise taco og ha samleie i 7 min kl 23:00 hver fredag! 

Anonymkode: 2b8be...44e

Helt enig jeg, vi har fått 1 liv og vips er det over....viktig og leve det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er par ofte så kjedelige? Jeg kjenner ytterst få par som er artige å være sammen med. Hvorfor blir folk så kjipe når de ikke er single? Er det derfor mange oppfører seg ufint mot oss single tro? 

Anonymkode: 2b8be...44e

Menn bruker  beholde ånden, men damerne blir dødskjedelige.

hehe, ja jeg satt det litt på spissen ;)

Men jeg vet de ikke skal...i kretsen min isolerer ikke parene seg så mye kun med par, de single er som oftes med, men ikke at det er så ofte ;)

Ok,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo naturlig at man bruker mindre tid med gamle venner når man får kjæreste. Ikke bare bruker man tid med kjæresten, men man kan jo også bli dratt inn i kjærestens omgangskrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo naturlig at man bruker mindre tid med gamle venner når man får kjæreste. Ikke bare bruker man tid med kjæresten, men man kan jo også bli dratt inn i kjærestens omgangskrets. 

Det er forståelig til å begynne med, men det er utrolig dårlig gjort å droppe venner for å kun være med på kjærestekvelder og parmiddager. Plutselig en dag er man singel selv og helt alene fordi man har oppført seg som et rasshøl. Jeg har selv vært veldig bevisst på dette når jeg har hatt kjæreste. Har vært flink til å møte venninner etc. 

Anonymkode: 2b8be...44e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette skjer da helt uavhengig av om man er singel eller ikke. Man skal tross alt ikke sette par ved siden av hverandre i litt større selskaper med bordsetting. (Og hvis det ikke er større selskaper er det jo litt merkelig å ha bordsetting i det hele tatt.)

Har du ikke fått med deg at det absolutt verste du kan gjøre er å splitte par? Alle må sitte sammen med partneren, det er jo ikke så ofte de har barnefri og anledning til å pynte seg og spise en bedre middag. For all del må du ikke tro selskapet dreier seg om brudeparet, det er en gruppedate for alle inviterte småbarnsforeldre. (Lært på bryllupsforumet.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at det absolutt verste du kan gjøre er å splitte par? Alle må sitte sammen med partneren, det er jo ikke så ofte de har barnefri og anledning til å pynte seg og spise en bedre middag. For all del må du ikke tro selskapet dreier seg om brudeparet, det er en gruppedate for alle inviterte småbarnsforeldre. (Lært på bryllupsforumet.)

Haha, tragisk men sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Forsøk på spleising. Arg!

- Opptatte menn som legger an på meg fordi jeg som enslig antas å være desperat etter å få meg noe.

- At arrangementsinvitasjoner fra meg automatisk oppfattes som "jentekveld." Helt utenkelig at jeg som enslig kan invitere med partnere og barn... Enda jeg har barn selv.

- Når en gave gis av flere og summen deles på antall enheter og ikke antall personer. Jeg alene må altså betale samme sum som par.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at det absolutt verste du kan gjøre er å splitte par? Alle må sitte sammen med partneren, det er jo ikke så ofte de har barnefri og anledning til å pynte seg og spise en bedre middag. For all del må du ikke tro selskapet dreier seg om brudeparet, det er en gruppedate for alle inviterte småbarnsforeldre. (Lært på bryllupsforumet.)

:overrasket: Er det mulig?!?!

Anonymkode: 11e80...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...