Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle å like facebook-pagen hans. Utrolig mye god mat der! 

Anonymkode: 7cd9b...244

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Gladkokken skrev:

Hei. Så at jeg hadde en del besøk på siden min fra kvinneguiden/forum så kikket inn på denne linken. Ser det har vært spekulasjoner om Gladkokken ble kastet ut av Mat fra bunnen sin gruppe. Jeg kan bekrefte at jeg ble kastet ut.

I starten virket det som de var veldig fornøyde med at jeg delte mine oppskrifter på deres side. Jeg synes det var gøy å dele i gruppen fordi jeg fikk veldig mange hyggelige tilbakemeldinger. Jeg tilpasset meg reglene og fjernet alle linker i mine poster der.

Plutselig var jeg kastet ut uten noe mer informasjon eller beskjeder.

Sendte spørsmål til administrator og lurte på hvorfor jeg var kastet ut, når de var så positive bare noen dager tidligere. Har ikke fått noe svar på denne henvendelsen.

Litt kjedelig situasjon, men jeg fortsetter å spre litt matglede på siden min Gladkokken uavhengig av gruppen "mat fra bunnen"

Hilsen

Jan Henrik "Gladkokken"

 

Dette var ille å se .. Trodde egentlig du var litt mer "normal" enn alle disse kvinnfolka her inne . Som bare driver med shitkasting
Ja ja du får da være velkommen inn hit du også .. Som alle de andre  

Anonymkode: c5082...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at gladkokken bekrefter det selv. Det er ille at de driver på sånn ennå. Trodde de hadde lært. Noen som har spurt hvorfor de har kastet han ut? Mange savner oppskriftene, men de finner vel veien til bloggen hans.

Kommer vel Nora snart og sier vi har misforstått, han har nok brutt en regel. Fy fy....men så kan hun ikke svare på hvorfor han ble kastet ut, for det var ikke hun som gjorde det. Nå må det bære f.....meg nok. Meld dere ut, utidig oppførsel fortsetter. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler alle å like facebook-pagen hans. Utrolig mye god mat der! 

Anonymkode: 7cd9b...244

Jeg anbefaler at alle går inn på bloggen hans

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ille å se .. Trodde egentlig du var litt mer "normal" enn alle disse kvinnfolka her inne . Som bare driver med shitkasting
Ja ja du får da være velkommen inn hit du også .. Som alle de andre  

Anonymkode: c5082...c84

Er du seriøs? Leste du hva han skrev? Hva er agendaen din, egentlig?

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ille å se .. Trodde egentlig du var litt mer "normal" enn alle disse kvinnfolka her inne . Som bare driver med shitkasting
Ja ja du får da være velkommen inn hit du også .. Som alle de andre  

Anonymkode: c5082...c84

...ikke bit på....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette fortsatt Internett da. Hvem som helst kan lage en profil på kg og kalle seg gladkokken og utgi seg for å være vedkommende for å slenge mer dritt om MFB. 

 

På en måte håper jeg nesten det, for dersom det denne gladkokken her inne skriver faktisk stemmer, har virkelig MFB nådd et nytt bunn-nivå, og det trodde jeg nesten ikke var mulig (selv om de forsåvidt klarer det gang på gang). 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marimba skrev:

Nå er dette fortsatt Internett da. Hvem som helst kan lage en profil på kg og kalle seg gladkokken og utgi seg for å være vedkommende for å slenge mer dritt om MFB. 

 

På en måte håper jeg nesten det, for dersom det denne gladkokken her inne skriver faktisk stemmer, har virkelig MFB nådd et nytt bunn-nivå, og det trodde jeg nesten ikke var mulig (selv om de forsåvidt klarer det gang på gang). 

Enig i dette.  Man skal fremdeles være litt kritisk til om folk er de de utgir seg for å være her inne.  Når det er sagt håper jeg at det er gladkokken i egen person, og at han får mange mange nye følgere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marimba skrev:

Nå er dette fortsatt Internett da. Hvem som helst kan lage en profil på kg og kalle seg gladkokken og utgi seg for å være vedkommende for å slenge mer dritt om MFB. 

 

På en måte håper jeg nesten det, for dersom det denne gladkokken her inne skriver faktisk stemmer, har virkelig MFB nådd et nytt bunn-nivå, og det trodde jeg nesten ikke var mulig (selv om de forsåvidt klarer det gang på gang). 

Skjønner hva du mener, men samtidig er jo dette noe de har gjort mot utallige andre gjester. Når det gjelder bunnivå, så tror jeg de har bra mange nivåer å nå før de når...ja, nettopp bunnen. De er jo utømmelige på nye bunn- nivåer, virker det som. 

Og jeg skal slutte å bite på kverulanter som AB lenger opp her i tråden. Skulle vært en ignorer AB- bruker nr.XXX- funksjon.

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som var tøff nok i bryllupskaketråden å si fra. At det ikke er ok å drite ut folk offentlig, og i tillegg til en med Downs.  Du som grunnlegger osv. T har ikke svart. Hun gjør vel neppe det. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen bærer navnet med rette. Det er f....meg BUNN. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Gladkokken skrev:

Hei.

Har ingen målsetning om å sverte gruppen Mat fra bunnen, men syntes det var riktig av meg å gi en tilbakemelding for å avslutte spekulasjoner rundt dette. Hvis det er tvil om min bruker er ekte kan sikkert admin bekrefte at jeg verifiserte kontoen min med gladkokken eposten min. Legger ved et bilde av en rett som ikke er publisert enda, men kommer i morgen eller tirsdag på bloggen.

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.

 

 

salma4.jpg

Du slipper å sverte mfb. Det klarer de fint selv. Hver dag. Du har en meget flott side. Til inspirasjon

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som var tøff nok i bryllupskaketråden å si fra. At det ikke er ok å drite ut folk offentlig, og i tillegg til en med Downs.  Du som grunnlegger osv. T har ikke svart. Hun gjør vel neppe det. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jeg så den. Tøft gjort. Håper hun ikke blir sparket ut, men jeg frykter hun havner på en obs-liste eller lignende.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladkokken har nå meldt seg inni i MFG Marimba, så jeg tror vi kan stole på dette altså :)

Bra noen sier ifra om dette med hun med Downs. Der har virkelig admins driti på draget, som de sier her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er helt forkastelig at det blir en slags "alle mot én"-greie når noen går over grensen. Her burde T ha 1) sjekket profilen til vedkommende 2) sagt ifra at dette blir behandlet av administrasjonen, resten kan ignorere 3) holde seg for god til å si "kke så lurt å blokkere admin. Farvel til XXX" i offentlig kommentarfelt 

Minner meg om "populær jente som snakker dritt til mindre populær jente", selvfølgelig med en horv med støttespillere bak seg.

Jeg har prøvd lenge å la tvilen komme T til gode, men dette var rett og slett kvalmende oppførsel. Det er ganske mange ord jeg biter i meg nå, for nå kjenner jeg at jeg er ganske så forbanna.

Og det pga en facebookside. Syke greier.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://imgur.com/xFAzXYA

http://imgur.com/LS58vk8

Det er andre gangen i år at dette skjer. Skjedde med ei "Eva" tidligere - som det også var veldig tydelig at hadde en diagnose. Jeg kjente henne igjen fra andre grupper vi begge er medlem i - og det skal sies at hun kan virke kverulerende og stor i kjeften, men som sagt er det ganske åpenlyst hva som ligger til grunn for dette. Hun ble også kjeftet opp av et par admin før hun ble "hjulpet ut".

Admin kan ikke blokkeres nei... Men grunnlegger T har blokkert flere medlemmer der inne. Det er helt innafor....o.0

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som var tøff nok i bryllupskaketråden å si fra. At det ikke er ok å drite ut folk offentlig, og i tillegg til en med Downs.  Du som grunnlegger osv. T har ikke svart. Hun gjør vel neppe det. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

FY FLATE!  Der nådde MFB et nytt bunnivå!  Sjekker de ikke profiler før de kaster folk ut???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters, da er det nok gladkokken som står bak nicket :), og jeg er glad for å ha vedkommende i MFG også :tommelsmil: (Og nå vurderer jeg sterkt å melde meg ut av MFB, for makan til bunnivå de har nådd i dag altså! ) 

Men bare sånn rent generelt på nettet, så må man jo huske hvor latterlig enkelt det er å trikse og mikse litt, og utgi seg for noen andre enn det man er, og det er det jo greit med en påminnelse på innimellom ;) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...