Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom det er sant at det er muldvarper blant adminsene i MFB så kan jeg tenke meg et par av adminsene kanskje er litt svette akkurat nå. Og vil tro at T forter seg å slette alt som kan virke negativt :P 

Uansett, gleder meg til å se om det er sant eller ikke

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok bare tull. De scanner og har vakter, jager ut folk, sletter osv. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

De scanner ikke. De leser over det som blir lagt ut i gruppa. Å scanne betyr jo å bruke et program eller en maskin som systematisk går gjennom. I MFB så sitter det moderatorer og leser, bare teit at de skriver de scanner siden

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Dersom det er sant at det er muldvarper blant adminsene i MFB så kan jeg tenke meg et par av adminsene kanskje er litt svette akkurat nå. Og vil tro at T forter seg å slette alt som kan virke negativt :P 

Uansett, gleder meg til å se om det er sant eller ikke

Var det jeg og tenkte når jeg så det ble antydet at det var muldvarper. Regner med mye allerede er slettet. 

Så vi får se om disse muldvarpene var smarte nok underveis eller ikke. 

Anonymkode: 51a63...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge siden jeg fikk se bakgruppen de har. Det er en admins på til hver tid når gruppen er åpen, de skriver seg på liste at T er på vakt fra 08-09 feks:tongue:

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lenge siden jeg fikk se bakgruppen de har. Det er en admins på til hver tid når gruppen er åpen, de skriver seg på liste at T er på vakt fra 08-09 feks:tongue:

Anonymkode: e42bc...d56

Enn om de kunne ha brukt all den tiden sin på noe produktivt istedet...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Poppie skrev:

Enn om de kunne ha brukt all den tiden sin på noe produktivt istedet...

Ja som å faktisk lage mat fra bunnen

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wenda skrev:

De scanner ikke. De leser over det som blir lagt ut i gruppa. Å scanne betyr jo å bruke et program eller en maskin som systematisk går gjennom. I MFB så sitter det moderatorer og leser, bare teit at de skriver de scanner side

De skriver det selv på reglene. Sidene blir scannet. De vet ikke hva det betyr. Jeg spurte Nora om det flere ganger her inne....kom aldri svar på det. Når de skriver sånn, så tror de andre folk ikke kan noe om data. Idioti. De skulle ha vakter på en time ja. Det ble presisert når de søkte etter admin. De sitter jo på timesvis å dytter frem blogg. Slenger på smilefjes osv.

Syns de skal gjøre som andre bloggere som har fb side. Hiv ut alle gjester, og bruk siden alene for bloggen sin. Det hadde faktisk vært realt av de. Fremme mat fra bunnen? Vel...da må de vite hva det er. De burde lese seg opp. Møkke hele gjengen. Går på siden for å se på noen av de flinke. De gjør heller ikke noe med de som spasmer ned siden med ting dom ikke har noe der å gjøre. Eks. Laget dressing. Yoghurt med piffi og gastromat. Sikkert nydelig ja

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lenge siden jeg fikk se bakgruppen de har. Det er en admins på til hver tid når gruppen er åpen, de skriver seg på liste at T er på vakt fra 08-09 feks:tongue:

Anonymkode: e42bc...d56

Ta litt kopier av dette da . Til oss . Om du snakker sant 

Anonymkode: c5082...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wenda skrev:

Dersom det er sant at det er muldvarper blant adminsene i MFB så kan jeg tenke meg et par av adminsene kanskje er litt svette akkurat nå. Og vil tro at T forter seg å slette alt som kan virke negativt :P 

Uansett, gleder meg til å se om det er sant eller ikke

Ja, og bare dét er jo også en artig reaksjon, men det går nok ikke lenge før de slår seg til ro med at det ikke var sant, evt velger en syndebukk i litt middelaldersk stil, og da faller de tilbake til gamle vaner. Jeg har sett det før, disse hundene er ikke så lette å lære nye triks. 

Faktisk så er litt sletting en del av reaksjonen jeg håper på, for det "beviser" at de vet at de er på kanten og at de går over grensen. Da blir den samme oppførselen vanskeligere å forsvare i ettertid. 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde til oss som ikke får være med?

Anonymkode: 39298...a64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten bør og skal ikke administrasjon gå åpenlyst ut og advare. Det sendes personlig. Som en seier så skrives navnet på den som er kastet ut med fet skrift. Hvor i h....lavt går det andre å synke? Det var det med kommunikasjonsrådgiver da.....Krev skolen for penger pga elendig undervisning

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen "Mat fra bunnen" står for:
- Matglede, men kun hvis det inneholder mye fete meieriprodukter og salt. 
- Hjelpsomhet, men kun hvis du stiller spørsmål som er spurt tusen ganger før. Avanserte spørsmål blir sett å som snobbete og bedrevitende. Det ønsker vi ikke i vår gruppe
- Positivitet. Du fremstår som ei hurpe hvis du ikke bruker flere smilefjes og hjerter når du skriver innlegg. Det er nærmest påbudt med smilefjes hos oss for å bevare positiviteten. At det bikker over i sarkastiske og ekle svar betyr ingenting så lenge det er dekket av smilefjes og noen positive ord.
- Raushet, men kun hvis du forguder admins. Har du et snev av andre meninger en oss så er det på "hue og rævva" ut herfra. Rausheten strekker seg med andre ord kun til de med samme meninger som oss. har du et annet syn eller en annen forståelse av verden vil vi ikke ha deg her. Denne rausheten gjelder forøvrig heller ikke mennesker med handicap. Vi er også rause med uthenging av mennesker.
- Læring og deling, deling av blogg that is. Vi vil ikke ha annen deling. Kun blogg, pungtum. I bloggen vår lærer man for øvrig at man ikke kan stole blindt på oppskrifter og du må regne med mye matsvinn da flere oppskrifter inneholder feil.

Sorry, kunne ikke dy meg.. :sjenert:
 

Endret av The Silence
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ouch! Tenkte meg nesten at du bare ble kastet ut helt uten videre ja. Vil tro at grunnen var at du er en såpass stor trussel mot grunnleggerne fra mfb

men stå på videre. Jeg syns du legger ut mye flott og inspirerende (enda jeg spiser lavkarbo og må endre på ting så syns jeg likevel din mat er inspirerende) 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gladkokken skrev:

Hei. Så at jeg hadde en del besøk på siden min fra kvinneguiden/forum så kikket inn på denne linken. Ser det har vært spekulasjoner om Gladkokken ble kastet ut av Mat fra bunnen sin gruppe. Jeg kan bekrefte at jeg ble kastet ut.

I starten virket det som de var veldig fornøyde med at jeg delte mine oppskrifter på deres side. Jeg synes det var gøy å dele i gruppen fordi jeg fikk veldig mange hyggelige tilbakemeldinger. Jeg tilpasset meg reglene og fjernet alle linker i mine poster der.

Plutselig var jeg kastet ut uten noe mer informasjon eller beskjeder.

Sendte spørsmål til administrator og lurte på hvorfor jeg var kastet ut, når de var så positive bare noen dager tidligere. Har ikke fått noe svar på denne henvendelsen.

Litt kjedelig situasjon, men jeg fortsetter å spre litt matglede på siden min Gladkokken uavhengig av gruppen "mat fra bunnen"

Hilsen

Jan Henrik "Gladkokken"

 

Kom til "Mat fra Grunnen" :fnise: 
Vi tar i mot deg med åpne armer..

Også har du en super blogg også ^^ Og den er det bare å dele i vei :D

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gladkokken! Trist at du ble behandlet slik. Vi ønsker deg hjertlig velkommen i Mat fra Grunnen som Chibi sier ;) Vi er ikke så store enda, men jobber med saken!

 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmer i jeg også. Mat fra Grunnen er ei koselig gruppe  stikke innom ☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chibi skrev:

Kom til "Mat fra Grunnen" :fnise: 
Vi tar i mot deg med åpne armer..

Også har du en super blogg også ^^ Og den er det bare å dele i vei :D

Hei. Så hyggelig da. Det gjør jeg gjerne :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Synes det er veldig hyggelig med steder man kan dele, inspirere og lære av hverandre. Jeg har sendt dere en forespørsel om å være med i gruppa på face nå :-)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som ser godt ut på bloggen din. Jeg hadde faktisk ikke hørt om den før jeg leste om den i denne tråden.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...