Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, daemonia skrev:

Du gikk glipp av poenget i innlegget du siterte tydeligvis. 
For å si det i klartekst: 
Hadde gruppa slik den er og blir styrt fungert for alle de andre medlemmene bortsett fra oss i denne tråden hadde det vært veldig mye mer aktivitet i den gruppa. 
Og i tillegg hadde bloggen også hatt større oppslutning. 

Så nei, det fungerer ikke for alle medlemmene. De som ikke er aktive har antakelig glemt den ut, akkurat som vi andre sikkert er medlemmer av andre grupper vi har glemt ut på grunn av manglende interesse eller ting som skaper oppmerksomhet og lyst til å sjekke. Da er det fort gjort å glemme å melde seg ut også. 

Akkurat. Det ga meg påminnelse at jeg burde slette meg fra noen. Akkurat fjernet meg fra tre stk. Nå har jeg to igjen, pluss mfb. Der er jeg med foreløbig for å se hvordan de kan utvikle seg. Så mye de har fått tips om her inne,som andre grupper tar som en selvfølge. De maler seg selv lengre og lengre inn i hjørnet. Uten å foreta enkle grep.ser det er flere som har fbgruppe, og som har blogg. Aldri har jeg sett uhøflig kommentarer. Eks...les regler, så forstår du. Det er frivillig å være her osv. Ingen vits i å repetere alle svarene. De repetere seg selv. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Kraula skrev:

Regnbuekjeksen var grådig søt da. :strix:

Ja, noen av gjestene i MFB legger ut mye lekkert

Bare syns admins ødelegger feeden ved å spamme blogglinker og dårlige matbilder

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på gruppa spør om oppskrift på relativt sunn kake. T linker til bloggoppskrift på sunn gelé.

:pasha:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Poppie skrev:

Ei på gruppa spør om oppskrift på relativt sunn kake. T linker til bloggoppskrift på sunn gelé.

:pasha:

Hva som helst for å kunne linke til sin egen blogg ja

Så hun hadde delt oppskrift på gele tidligere i dag også. Selv ikke et bilde av en gele så appetittlig ut :roll: 

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som frustrerer meg mest om dagen er den evinnelige presiseringen av "er det min oppskrift du mener?" "Her er mine nydelige *link til oppskrift*". Forstår ikke behovet for å eksplisitt poengtere det!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte på et spørsmål der inne nettopp hvor Tanja hadde svart det motsatte av meg litt før. Rimelig sikker på at kommentaren faktisk kom med, men plutselig 10 min etterpå når jeg går inn på innlegget igjen er ikke kommentaren min der lenger. Postet på nytt nå, skal tro om jeg blir kastet ut nå da...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er det lagt ut oppskrift på helt vanlige horn med ost og skinke. Men den er sååå populær blant "gjestene", må vite. Selv om den er lik alle andre oppskrifter du kan fine på hvetehorn.Noterer meg også en pastaoppskrift med 5dl fløte og 2 pakker bacon.

Endret av sol87
skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det noen som har gjort det! De har delt en oppskrift fra bloggen, med screenshot av selve oppskriften. Tøft gjort :)

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sol87 skrev:

Hehe, nå er det lagt ut oppskrift på helt vanlige horn med ost og skinke. Men den er sååå populær blant "gjestene" må vite. Selv om den er lik alle andre oppskrrifter du kan fine på hvetehorn.Notere meg i går også en pastaoppskrift med 5dl fløte og 2 pakker bacon.

Halv liter og to pk bacon? Hvor mange porsjoner? 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sol87 skrev:

Hehe, nå er det lagt ut oppskrift på helt vanlige horn med ost og skinke. Men den er sååå populær blant "gjestene" må vite. Selv om den er lik alle andre oppskrrifter du kan fine på hvetehorn.Notere meg i går også en pastaoppskrift med 5dl fløte og 2 pakker bacon.

Halv liter og to pk bacon? Hvor mange porsjoner? 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, venus_ skrev:

Svarte på et spørsmål der inne nettopp hvor Tanja hadde svart det motsatte av meg litt før. Rimelig sikker på at kommentaren faktisk kom med, men plutselig 10 min etterpå når jeg går inn på innlegget igjen er ikke kommentaren min der lenger. Postet på nytt nå, skal tro om jeg blir kastet ut nå da...

Hvilke tråd var det?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Noen har påpekt at de ikke får til den "supersaftige" sjokoladekaka til en viss person. Den ble visst smuldrete og tørr. Da må det nevnes gjentatte ganger at "alle andre sier den er supersaftig", noen har til og med sagt at den var "saftig hele påska".

Anonymkode: 8b165...59a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Noen har påpekt at de ikke får til den "supersaftige" sjokoladekaka til en viss person. Den ble visst smuldrete og tørr. Da må det nevnes gjentatte ganger at "alle andre sier den er supersaftig", noen har til og med sagt at den var "saftig hele påska".

Anonymkode: 8b165...59a

Skulle inn og se nå, har de fjernet kommentarene sine på den? 

Anonymkode: 92316...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halv liter og to pk bacon? Hvor mange porsjoner? 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Vel, caloriinnholdet er voldsomt i den retten. Både i pasta, fløte,bacon. Dette er svært uheldig kosthold. Og hvorfor har man halv liter fløte i en rett? Dette blir smak av fett

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg er så imponert av alle de flotte kakene. Så dere Cola-kaken? Dæven!

Ja, den så jeg! :laugh: Jeg må få laget den en dag, den kommer til å bli populær!

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Et eksempel på at det faktisk finnes MFB-gjester med humor! Lurer på hvor lenge dette forslaget får stå! :ler:

http://i.imgur.com/WcKbzFd.jpg

Se der ja, der kom det jo ei dildokake! :danse:Jeg som etterlyste ei dildokake her i tråden for en stund siden. Mon tro om det er et vennlig KG-medlem som bestemte seg for å glede en kakeglad AnonymBruker med kofferthumor? :goodbye:

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...