Gå til innhold

Beccy - Lever livet med mann og to tette


Beccy87

Anbefalte innlegg

Ellers er helgen i gang her og det har ikke gått helt etter planen min. :sjenert:

Mamma fikk slag i går kveld med påfølgende sykehusinnleggelse og der blir hun værende til over helgen, muligens lengre siden de har funnet noe galt med hjertet hennes også... 

Så da har jeg brukt dagen i dag på å få ordnet litt ting hjemme hos henne og besøkt henne på sykehuset og lufta gikk såppass ut av meg at jeg endte opp med å kansellere julebordet jeg skulle vært på i morgen kveld med den nye jobben. 
Jeg har rett og slett ikke overskudd til å bruke hele dagen på å være flink på jobb, for så å være krampaktig god mamma i et par timer også kjøre rett på kjempe-hyggelig-med-masse-fremmede-mennesker-julebord til langt på natt ogsåååå jobb igjen fra 07-15 på søndagen for så å dra videre på nytt sykehusbesøk etter det igjen.. 
Veldig synd for jeg hadde faktisk gledet meg til julebordet, hadde vært gøy å bli kjent med den nye gjengen i en litt annen setting før jeg starter der på nyåret. Og siden jeg er ansvarlig sjef på jobb i helgen kan jeg ikke ta meg fri heller... :( 

Men, men... Livet kan ikke planlegges sånn og nå håper jeg bare at de finner ut av hva som feile mamma og at hun blir frisk igjen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så trist å lese :klem: Skjønner godt at du dropper julebord, tankene hadde nok vært et helt annet sted om du skulle tvunget deg gjennom det. 

Og er det ingen du kan spørre om å få bytte vakt med i helgen? Eller tenker du at det skal gå greit å jobbe? Håper moren din kommer seg raskt og at hun blir helt frisk igjen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så fælt! Håper alt går bra med mammaen din. 

Synes det er innafor med egenmelding dersom du kjenner at dette påvirker deg så mye at du ikke helt fungerer som du skal.

 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese :( Håper moren din blir fort bra igjen 

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Håper det går bra med moren din! :hjerte:

Det er fælt når disse foreldrene våre ikke er ugjennomtrengelige superhelter likevel! Eller var det kanskje bare jeg som trodde det da jeg var liten :tongue:

Skjønner godt du dropper julebordet. Det kan fort bli for mye i en sånn situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! :hjerte:

Mamma ligger fortsatt på sykehus men hun er oppegående og venter bare på å ''bli litt mindre sliten'' .. hva nå enn det skal bety, og få svar på alle de tusen prøvene de har tatt. 
Håper hun slipper ut i løpet av uka og at det ikke skjer igjen... 

Jeg kom meg igjennom helgen på mirakuløst vis, jeg har blitt så syk som jeg nesten ikke kan huske å ha vært før, lurer på om det er dette som heter influensa? :klo:
Feber, snørr, hals og nys, og nå også hosting...
Jeg sov nesten ingenting natt til Lørdag så den dagen vet jeg at jeg var på jobb men jeg husker nesten ingenting.. På kvelden sloknet jeg rett etter Trollet dvs 19.30 og det pluss en hel masse smertestillende gjorde at jeg kom meg igjennom søndagen også. 
Fikk besøkt mamma på sykehus også orket jeg ikke mer. :sukk:
Bruker egenmelding og blir hjemme fra jobb til og med Onsdag og det skal bli godt. 
Hele dagen i dag har gått med på å gjøre ærender, vaske og pynte leiligheten til mamma som skal ha visning i morgen men som selvfølgelig ikke får gjort noe selv. 
I morgen håper jeg jeg slipper å gjøre så altfor mye, det er nok med at Bølla og mannen også er syk. Jeg tar meg i å savne den tiden før barn, hvor når man var syk bare kunne grave seg ned under dyna og det mest krevende man trengte å gjøre var å gå på do eller lage mat! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feberen er borte og formen er bedre (i alle fall min) så i dag var jeg på jobb igjen. :jepp:
Etter jobb gikk jeg bare en snartur innom HM fordi jeg trenger en ny mascara og før jeg visste ordet av det stod jeg i kassa og betalte en genser også. Ikke fordi jeg trenger den, jeg har jo egentlig skapet fult av gensere jeg ikke har brukt på to sesonger fordi jeg har vært tjukk/gravid, bare fordi jeg hadde lyst og hadde penger. :vetikke:
Tok en lang kikk i speilet og kjeftet litt på meg selv der jeg stod. 
Her om dagen var jeg nemelig inne og surfet på finn.no og kom over alle de hjerteskjærende annonsene der inne av alle de som gruer seg til jul fordi de enten ikke har noen å feire med eller fordi de ikke har penger nok til å kjøpe mat og gaver til seg selv og familien. :grine:
Så da gikk jeg inn igjen på finn og plukket ut et par stykker og sendte dem 300kr hver. Hvis det er så enkelt for meg å bare løpe innom HM etter jobb og bruke 300kr på en mascara og en genser at jeg ikke trenger å tenke på det en gang så har jeg faen meg et par 300lapper å avse til noen som faktisk trenger det sårt. :opplyser:
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke bølla! :duskedame: Lille J må virkelig step up the game om han skal holde følge nå altså :ler: (men hei, ingen obligatorisk skrytesnap?!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.12.2017 den 0.50, sitronkake skrev:

Flinke bølla! :duskedame: Lille J må virkelig step up the game om han skal holde følge nå altså :ler: (men hei, ingen obligatorisk skrytesnap?!) 

Obligatorisk skrytesnap kommer i løpet av de neste dagene, må bare slutte å jobbe så j**lig mye først sånn at jeg kan sitte klar med mobilen når hun bestemmer seg for å holde show! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og lei av å jobbe. :sur:
Trøster meg med at det bare er TO dager igjen så er det jul (og ny jobb på nyåret). 

I natt var alarmen min på 04.45, Bølla holdt konsert med tilhørende danseshow i sprinkelsenga fra kl 04.00 og frem til 04.35 da jeg ga opp hele greia og gikk på badet for å stå opp isteden. Da bestemte hun seg for at det var nok og sov helt frem til 07.15, da måtte mannen vekke henne for å gå i barnehagen med Trollet!!! :hakeslepp:
Trollet sov til 06.45 (:hakeslepp::hakeslepp:) så mannen hadde den sovemorgenen uten meg i dag! 
#dritmissunnelig! :dry:
Bølla sov også bare en lur på dagtid så nå øyner vi håp om at det kaaaaaaanskje er nye tider og trender på gang her. *jinxjinx*

Ellers er jeg ferdig med alle julegavene bortsett fra en som ikke er kommet i posten, og julestrømpa til mannen og ungene. 
Også lurer jeg på om jeg skal gå for blå kjole på julaften, vanligvis sverger jeg til svart så det er mulig jeg er i ferd med å bli voksen.. :vetikke:
Er det lov? 
Å ha blå kjole i jula altså? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beccy87 skrev:

Sliten og lei av å jobbe. :sur:
Trøster meg med at det bare er TO dager igjen så er det jul (og ny jobb på nyåret). 

I natt var alarmen min på 04.45, Bølla holdt konsert med tilhørende danseshow i sprinkelsenga fra kl 04.00 og frem til 04.35 da jeg ga opp hele greia og gikk på badet for å stå opp isteden. Da bestemte hun seg for at det var nok og sov helt frem til 07.15, da måtte mannen vekke henne for å gå i barnehagen med Trollet!!! :hakeslepp:
Trollet sov til 06.45 (:hakeslepp::hakeslepp:) så mannen hadde den sovemorgenen uten meg i dag! 
#dritmissunnelig! :dry:
Bølla sov også bare en lur på dagtid så nå øyner vi håp om at det kaaaaaaanskje er nye tider og trender på gang her. *jinxjinx*

Ellers er jeg ferdig med alle julegavene bortsett fra en som ikke er kommet i posten, og julestrømpa til mannen og ungene. 
Også lurer jeg på om jeg skal gå for blå kjole på julaften, vanligvis sverger jeg til svart så det er mulig jeg er i ferd med å bli voksen.. :vetikke:
Er det lov? 
Å ha blå kjole i jula altså? :klo:

Om det er lov aner jeg ikke, men jeg skal i alle fall også ha blå kjole :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke har så lang tid igjen i gamle jobben. I julen er vel alle farger lov? Ikke fått med meg noen som har sagt noe om farger i hvert fall ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...