Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Jeg tror neppe det, da ville de vel sagt det, men jeg kunne jo ikke la være å påpeke at det argumentet de bruker for å kutte bloggene i teorien også rammer PM-funksjonen. Vil nesten gjette på at det har de ikke engang tenkt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var jeg inne og gratulerte Daria med 45000 innlegg også har jeg søren meg like mange selv. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutt brødmangel gjorde at jeg legger meg veldig sent, men nå ligger det to nybakte på kjøkkenbenken til matpakkamafian i morgen tidlig.

:natti: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for at du varslet om bloggene. :helen:  Har ikke fått slettet bloggen min, men alt innholdet er slettet. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk snille dere! :klemmer::smilbla:

Jeg har allerede vondt i håndledddet etter å ha skrevet tusen takk på facebook 36 ganger, og klokka er ikke 12 ennå. :ler:

Hvert år bestemmer jeg meg for ikke å svare på hilsnene, men bare trykke 'liker', men så er det SÅ koselig når folk skriver til meg og jeg har lyst til å svare masse til hver og en egentlig, men det kan jeg jo ikke, så i år har jeg bestemt at jeg bare skriver tusen takk. :fnise:

Veldig koselig med bursdag altså!
Jeg har fått den nye boka til Jo Nesbø i bursdaggave, så nå blir det lesing på senga. Noen får skylde seg sjæj om han ikke får sove! :ler: Jeg tar meg aldri råd til å kjøpe nye bøker, så det er litt stas og ikke måtte vente til den kommer på salg. :nigo:

:ac: :idea: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så koselig! :biggrin:

Tusen takk! :nordvesta:
Skravla ble forøvrig slått med ett munutt på å være førstemann på facebook i år. Du pleier å være først. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plaskregner, det bruker å være sol den 30. mars. :overrasket:

Jeg har drukket masse kaffe, tent noen te-lys og skravlet med broder'n i telefonen. Ganske koselig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.3.2017 den 13.09, loffen skrev:

Sånn, da er alt slettet fra den lukkede bloggen. Der var det mye privat, det var jo liksom det som var vitsen med en lukket blogg da. At ikke hele verden kunne lese om mine helseproblemer eller pes med visse familiemedlemmer og slikt. Nå har jeg riktignok ikke skrevet der de siste årene, men der lå det mange gode og dårlige minner. 

Synd at Nord Korea (Egmont) skal vite alt om alle, og ha kontroll på alles meninger, gjøren og laden,

da holder vi heller kjeft. :ninja:

 

Hei! Det var dette jeg fikk en epost om! At du hadde opprettet et innlegg eller noe. Og dermed ble jeg jaggu lurt inn hit, selv om det tok et par dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Dallandra skrev:

Hei! Det var dette jeg fikk en epost om! At du hadde opprettet et innlegg eller noe. Og dermed ble jeg jaggu lurt inn hit, selv om det tok et par dager. 

Ah, så stilig da. :ler:

Koselig å se deg! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er KG så innmari treigt om dagen? :glare:

Tar jo evigheter å laste opp, jeg rekker å lese en hel artikkel på VG i mellomtiden liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den snart en uke siden jeg har vært på trening, og det kjenner jeg godt i ryggen.
Merker at jeg har kjørt langtur med bil også, jeg blir så stiv. I dag er det nydelig vær ute, men jeg må nok prioritere å løfte litt.
Just do it loff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...