Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Clarity

Når hun ordlegger seg skriftlig virker hun ganske oppegående og reflektert, men jeg så henne i et TV-program for et par år siden, tror det var Tigerstaden, der virket hun helt blåst og veldig fjollete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de skal pusse opp og så selge tomannsboligen etterpå. Slik at hun kan vel bare trekke seg ut av prosjektet hvis det skjærer seg... han er vel en sånn eiendomsfyr og hun er en blogger som kan skaffe mange spennende sponsorer.... For det huset må vel være i nærheten av vestfossen? Hvis hun ikke liker kø, så er ikke det plassen å etablere seg hvis dattra skal gå på skole i oslo.

 

Ut fra snappen så ligger det vel i Mjøndalen. Tror neppe de skal bo der, hun sa at Lørenskog var for langt unna skolen til datteren og da er ikke Mjøndalen akkurat nærmere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt problemer med å forstå hvordan den nydelige damen forblir singel. Nå forstår jeg litt mer. En måned og hun har rukket en graviditetstest og de pusser opp hus.

Det er jo like mye begges skyld, men.. Menn har ofte litt mer problemer med "litt for mye, litt for fort", som regel..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

quote name="neiognei" post="17061559" timestamp="1442490737"]Har alltid hatt problemer med å forstå hvordan den nydelige damen forblir singel. Nå forstår jeg litt mer. En måned og hun har rukket en graviditetstest og de pusser opp hus.

Det er jo like mye begges skyld, men.. Menn har ofte litt mer problemer med "litt for mye, litt for fort", som regel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote name="neiognei" post="17061559" timestamp="1442490737"]Har alltid hatt problemer med å forstå hvordan den nydelige damen forblir singel. Nå forstår jeg litt mer. En måned og hun har rukket en graviditetstest og de pusser opp hus.

Det er jo like mye begges skyld, men.. Menn har ofte litt mer problemer med "litt for mye, litt for fort", som regel..

Mmmmmm.. Graviditetstest? Nå ble jeg nysgjerrig her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med snap å gjøre, men leste bloggen til Anette Marie tidligere. Husker jeg reagerte mer og mer på hvor egoistisk hun virket. Hun skrev et innlegg da hun var på tur i USA med jentene Tigerstaden (tror jeg?) om at hun ikke ville skype med datteren fordi det gjorde for vondt. For henne altså, ikke datteren.. Da ble jeg trist på datterens vegne. Hvilken mor setter egne følelser og behov foran barnets.. "Nei altså, det er så vondt for MEG å savne datteren min, at jeg orker ikke snakke med henne på 2 uker".

Har ikke fulgt henne så mye etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden ..

Er det han som var i Tooji sin musikkvideo hun er sammen med? Eller bare ligner litt?

Og de har kjøpt hus etter 1 mnd sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden ..

Er det han som var i Tooji sin musikkvideo hun er sammen med? Eller bare ligner litt?

Og de har kjøpt hus etter 1 mnd sammen ?

Ja det er han. Ja de har kjøpt et oppussingsprosjekt. Tror de bare skal pusse opp og selge igjen. Tviler sterkt på at de kommer til å flytte sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal selge leiligheten sin mot slutten av året. Noe hun vel skulle i utgangspunktet. Forundrer meg sterkt om de to ikke flytter sammen. Flyttet hun ikke i hui og hast sammen med en fyr her for et par år siden, og brått var han vekk?

Hva baserer du tvilen på Bootybuilder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal selge leiligheten sin mot slutten av året. Noe hun vel skulle i utgangspunktet. Forundrer meg sterkt om de to ikke flytter sammen. Flyttet hun ikke i hui og hast sammen med en fyr her for et par år siden, og brått var han vekk?

Hva baserer du tvilen på Bootybuilder?

Kanskje at hun ikke vil flytte lengre FRA skolen til datteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje at hun ikke vil flytte lengre FRA skolen til datteren?

Sa vel heller ikke at hun skal flytte lengre vekk. Sa at det ikke er satt i stein at de to ihvertfall ikke flytter sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden ..

Er det han som var i Tooji sin musikkvideo hun er sammen med? Eller bare ligner litt?

Og de har kjøpt hus etter 1 mnd sammen ?

Han driver med eiendomsutvikling. Pleier sikkert ikke gjøre grovarbeidet selv, men sikkert gøyalt innimellom det også. Spesielt når man faktisk har mulighet til å bruke tid på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun skal selge leiligheten sin mot slutten av året. Noe hun vel skulle i utgangspunktet. Forundrer meg sterkt om de to ikke flytter sammen. Flyttet hun ikke i hui og hast sammen med en fyr her for et par år siden, og brått var han vekk?

Hva baserer du tvilen på Bootybuilder?

http://www.seher.no/kjendis/anette-antonsen-har-blitt-sammen-med-tooji-presten-82224

Hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...