Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Eilevs nye hytte på Norefjell..? Neida, så fort går det ikke, men at Eilev vinner og er i storhumør, såpass godt humør at han tar initiativet til å skvære opp med André er ikke helt ulogisk.

Anonymkode: 26ae2...6f2

 Nå er det slik at Eiliv er fra Krødsherad, og i Krødsherad er Norefjell. Jeg syns ikke han har noe å skvære opp i heller, mener han har vært real mot Andre.

Anonymkode: 49efa...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Noen andre som også kommer til å boikotte store deler av finale-uken nå ?

Anonymkode: 3455d...2a2

Absolutt ikke. Har ikke noe imot noen av de som er igjen.

Usikker på om jeg heier mest på Eilev eller Charlotte. Syns sistnevnte fortjener det mest, siden hun ble urettferdig behandlet som storbonde etter at hun hadde jobbet bra for alle de andre storbøndene. Dessverre føler jeg meg ganske sikker på at hverken Charlotte eller Øystein har sjans til å hamle opp mot Marte og Eilev.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nå er det slik at Eiliv er fra Krødsherad, og i Krødsherad er Norefjell. Jeg syns ikke han har noe å skvære opp i heller, mener han har vært real mot Andre.

Anonymkode: 49efa...652

Hvilket er en god grunn til at Eilev kommer til å sette opp hytta si nettopp der.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Charlotte må jo være ein av tidenes dårligste storbønder gjennom heile Farmen-historien?

Hun har jo null og niks egne meninger som hun tørr å stå for selv, og hun gjemmer heller seg bak noen av de andre deltakerne. I tillegg lar hun de andre deltakerne sabotere ukesoppdraget deres, slik at hun ikke får noen finale-kniv......

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes André har vært sterk som holdt ut så lenge mtp dødsfall og sosialklæsj. Men måten han gikk ut på var patetisk fra hans side. Han oppfordret til "mannekamp" og ble rett og slett voldtatt av Øystein i tautrekking før han gav seg. Ingen skam å tape mot Øystein i tautrekking, men det at han presterer å si at "han hadde tatt han om han ville osv" blir for dumt. Viser hvor dårlig taper han er. 

Anonymkode: 49a14...7e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket er en god grunn til at Eilev kommer til å sette opp hytta si nettopp der.

Anonymkode: 26ae2...6f2

 Jeg syns det er en tynn argumentasjon. Jeg tror det er gode muligheter for at Eilev vinner, men ikke på bakgrunn av den invitasjonen.

Anonymkode: 49efa...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes André har vært sterk som holdt ut så lenge mtp dødsfall og sosialklæsj. Men måten han gikk ut på var patetisk fra hans side. Han oppfordret til "mannekamp" og ble rett og slett voldtatt av Øystein i tautrekking før han gav seg. Ingen skam å tape mot Øystein i tautrekking, men det at han presterer å si at "han hadde tatt han om han ville osv" blir for dumt. Viser hvor dårlig taper han er. 

Anonymkode: 49a14...7e1

Voldtatt, du liksom. Tautrekkingskonkurransen var jo latterlig. Det var ikke tautrekking i det hele tatt, den eneste som trakk i tauet var André. Hadde Øystein falt skikkelig i vannet som han nesten gjorde, kunne André enkelt ha fått tak i sin bøtte, men når Øystein i stedet fikk tak i sin, så var det over. Helt idiotisk i forhold til slik det var med hesteskoene, da var det faktisk tre reelle runder. Nå var det bare én runde, den som først fikk tak i bøtta vant. Dette var grunnen til at André gav seg, det var jo umulig å slå tilbake etter at Øystein først fikk tak i bøtta.

 

Man skulle produksjonsselskapet hadde lært litt etter å ha arrangert Farmen over ti ganger siden 2001, men dengang ei.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg syns det er en tynn argumentasjon. Jeg tror det er gode muligheter for at Eilev vinner, men ikke på bakgrunn av den invitasjonen.

Anonymkode: 49efa...652

Nei, da er nok argumentet med at TV2 har reklamert med at Eilev er sint på seg selv for å ha gjort det dårlig i etlerannet i finaleuka langt bedre. Og så har jeg hørt noen som mener de hører Eilevs vinnerhyl når Gaute sier "du e vinnarn av farrmenn!", så mye som taler i den retning.

Det som taler i mot er at dette ligner på 2013, for da viste TV2 en snutt før finaleuka hvor Magnus var forbannet fordi han smidde en nøkkel feil vei. Det var dermed lett å skjønne at han selvsagt kom til å gå videre til finalen likevel, ellers ville de aldri vist det. Men han tapte finalen, og det kan jo være samme opplegget de kjører med Eilev nå. Men vi vet i hvert fall at han ikke vinner øksekast, det er det Marte som gjør, men han kommer IKKE til å tape for Charlotte og Øystein (altså for begge) i den neste konkurransen som avgjør hvem som kommer til semifinalen.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det? søndag kansje ? vil tro det blir farmen hele uka med selve finalen på søndag. Spennende å se hva som skjer i kveld, hva slags konkuranser de får :) Er ingen storbonde denne uka vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Marte ☺ men hadde André fremdeles vært inne,  hadde jeg heia litt på han og 😊

Anonymkode: 259fa...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme for meg hvem av de fire som vinner. Så sånn sett er ikke finalen så veldig spennende 😅 Men håper litt på Øystein, siden han har vært så usynlig hele farmen 😄😆

Anonymkode: 867d8...add

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan opplegget blir i årets finaleuke. Er jo bare 4 deltakere i motsetning til 6 deltakere som det har vært tidligere..

Blir kanskje rett på gårdskonkurransen, og at de dropper øksekast som en enkelt øvelse og heller fletter det inn i en annen øvelse. Og så blir det vel en semifnale a là det vi har sett tidligere.

Spennende og morsomt blir det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan opplegget blir i årets finaleuke. Er jo bare 4 deltakere i motsetning til 6 deltakere som det har vært tidligere..

Blir kanskje rett på gårdskonkurransen, og at de dropper øksekast som en enkelt øvelse og heller fletter det inn i en annen øvelse. Og så blir det vel en semifnale a là det vi har sett tidligere.

Spennende og morsomt blir det iallefall!

Veldig merkelig om de dropper øksekast, siden de har vist reklame for finaleuka hvor de.. bedriver øksekast.

De begynner nok med øksekast, den som vinner går rett til semifinale. Ganske latterlig, for det er nokså bingo. Og så blir det noe greier med båt, ro litt slalåm, diverse øvelser på land, blabla, på tid mellom de tre som ikke vant øksekast. Enten går de to beste derfra til semi, eller så går kun vinneren dit mens de to siste kjemper om den siste semifinaleplassen gjennom en hinderløype.

Deretter blir det semifinale, hvor vinneren går rett til finalen, mens de to andre får en duell i melkespann om hvem som får den siste finaleplassen.

Anonymkode: 26ae2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...