Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Har litt vondt av André, nesten rart at han har holdt ut så lenge når han ikke følte seg inkludert i gruppa. Litt sært å ikke ville gi de andre klem, men jeg forstår han på en måte også. Håper Marte vinner hele skiten nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller jeg vil se på neste uke. Da får jeg heie på den av de fire som jeg liker best. Eilen, de 3 andre fortjener ikke å vinne

hvilket program ser du på??? Eilen?

Anonymkode: 4faa3...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Ingen vits å se på Farmen mer.

 Bare drittunger igjen der inne nå. :icon_frown:

Anonymkode: 3455d...2a2

Helt riktig!! Eilev er en værhane som er enig med alle og som aldri har turt å si noe som kunne gjøre ham upopulær, en fæl snik! Han har vært livredd for å få ei ripe i lakken hele tiden. Han og Charlotte har ikke vært i tvekamp. Fire unge deltakere igjen, ingen skikkelig voksne. De som kom til finalen i år er en skikkelig rævgjeng! De er rimelig kunnskapsløse og de har sklidd seg til finalen bare ved å være snille og pene. Ved å ikke mene noe om noe som helst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig!! Eilev er en værhane som er enig med alle og som aldri har turt å si noe som kunne gjøre ham upopulær, en fæl snik! Han har vært livredd for å få ei ripe i lakken hele tiden. Han og Charlotte har ikke vært i tvekamp. Fire unge deltakere igjen, ingen skikkelig voksne. De som kom til finalen i år er en skikkelig rævgjeng! De er rimelig kunnskapsløse og de har sklidd seg til finalen bare ved å være snille og pene. Ved å ikke mene noe om noe som helst.

Charlotte har vært i to tvekamper..

Anonymkode: 75778...ab1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André var en dårlig taper. For det første gav han opp før tvekampen var avgjort. For det andre var han skikkelig sur etterpå og ville knapt nok ta avskjed med de andre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

André var en dårlig taper. For det første gav han opp før tvekampen var avgjort. For det andre var han skikkelig sur etterpå og ville knapt nok ta avskjed med de andre

Skjønner jeg godt. Det var ingen jubel og gruppeklem da han vant forrige tvekamp heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt. Det var ingen jubel og gruppeklem da han vant forrige tvekamp heller.

Men det burde han ha lagt bak seg for lenge siden. For en selvopptatt surpomp han er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Men det burde han ha lagt bak seg for lenge siden. For en selvopptatt surpomp han er

Det er det Marit som er, de andre behandlet han som dritt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

André var en god taper

hvilket program ser du på??? Eilen?

Anonymkode: 4faa3...688

Ikke gidd å lat som at du ikke skjønte hvem jeg mente..

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står mellom Marte og Eilev. De to andre har ikke kniver, og virker i tillegg mindre kunnskapsrike. Forøvrig syns jeg det var veldig bedritent gjort av gruppa å ikke unne Charlotte en kniv, siden hun har jobba hardt og ærlig på alle de andre ukesoppdragene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Kanskje jeg skal følge med de siste femten-tjue minuttene av selve finalen.

 Men ellers gidder jeg mest sannsynlig ikke å følge med noe særlig.. 

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Kanskje jeg skal følge med de siste femten-tjue minuttene av selve finalen.

 Men ellers gidder jeg mest sannsynlig ikke å følge med noe særlig.. 

Anonymkode: 3455d...2a2

Joda, det gjør du nok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det burde han ha lagt bak seg for lenge siden. For en selvopptatt surpomp han er

Nei, ikke mot den rottegjengen som er igjen nå, de har jo gått mot Andre fra dag en.  Å bli 1.kjempe tre ganger... det er jo en bragd bare det å vinne to kamper som 1.kjempe, og så blir han enda en gang 1. kjempe. Hun kunne valgt Eilev eller Øystein som 1.kjempe, ikke Andre for tredje gang!!

Den rottegjengen som er igjen nå hadde jeg på ingen måte tatt en "gruppekos" med så lenge dem bare ønsker Andre ut. Jeg skulle heller stilt meg opp inntil dem og sluppet en lydløs en, slik at de ble tvunget til å lukte på fisen min. Den avskjeden hadde de fått av meg.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andre har jo blitt redigert og fått "fy" i mot seg så fort han har prøvd å si noe. Først Marit, så Eilev og co. Marit var der så fort Andre sa noe og kommenterte hans meninger. Bra at hun røk ut! Akkurat som ei bikkje som blir hysjet på når den bjeffer. Helt utrolig at han har holdt ut der egentlig.

Da Charlotte valgte han som 1.kjempe så sa han noe om dårlige familiebånd eller noe sånt til Charlotte. Da var jammen meg Eilev der med en gang og kommenterte dette, "det er ikke riktig å si sånt til Charlotte." Kunne han ikke la Andre snakke for seg selv?

Jeg hadde ikke greid å være der om jeg hadde vært Andre. Jeg hadde klikket fullstendig. Jeg hadde tatt og banka opp både Eilev og Øystein. Makan til ekle skapninger!!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre snakker om å forandre seg og bli en bedre person, men faller tilbake hvergang en hendelse dukker opp. Sosialt handicappet han, dessverre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Andre snakker om å forandre seg og bli en bedre person, men faller tilbake hvergang en hendelse dukker opp. Sosialt handicappet han, dessverre. 

Å, kjenner du han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...