Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 Ny episode om cirka tjue minutter....

Anonymkode: 3455d...2a2

No shit...

Anonymkode: 74740...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Blir mest sannsynlig han Andre-typen som blir valgt som første kjempe denne uken også, da....

 

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant psykologisk spill på Farmen nå: Charlotte tror optimistisk på at de andre vil gi gjøre sitt beste selv om hun selv nettopp har vært med på å sabotere ukesoppdraget for å unngå at Marte fikk en kniv til. De andre er enige om at Charlotte ikke skal få en kniv, men samtidig vil de ikke at hun skal få greie på hva de tenker. Alle sier at de ikke selv vil være pådrivere for å sabotere, men de blir gjerne med på en felles sabotasje

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Andre kommer mest sannsynlig til å havne som første kjempe denne uken også, så han har vel egentlig null og niks å tape på litt eventuell sabotasje....

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte sa "Er du helt dum i hodet?" til Andrè. Jeg blir kvalm av måten enkelte snakker til folk på. Mobbing, drittslenging og faenskap i beste sendetid har Farmen blitt/vært i lang tid.

Anonymkode: 4c9f3...ec5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marte sa "Er du helt dum i hodet?" til Andrè. Jeg blir kvalm av måten enkelte snakker til folk på. Mobbing, drittslenging og faenskap i beste sendetid har Farmen blitt/vært i lang tid.

Anonymkode: 4c9f3...ec5

Helt standard prosedyre på Farmen dette vel?

 Veldig masse preik, preik og atter preik der inne nå....

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer de og ræævsleiker Charlotte de andre nå...

Har ikke sett de siste sesongene. Og har ikke sett alt av denne.. Men syntes det var mest hygge de gangene jeg har sett i år.

Anonymkode: 4c9f3...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

 fryktelig kjedelig med alle disse "spøkelsene" der inne

 jeg vedder i alle fall på Andrè som 1. kjempe. Noen som har lyst til å vedde imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert André. Charlotte er jo perlevenner med Eilev og Øystein. Spørsmålet er hvem André velger som andrekjempe. Jeg tror han velger Eilev, men samtidig frykter nok André at Eilev skal velge kunnskap. Andrekjempen kommer ikke til å velge slegge siden André viste hva han kan mot Jasdeep

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, dette syns jeg Charlotte tok på en meget sporty måte. Like blid.

Kanskje hun har vært naiv til tider og ikke spilt spillet, men jeg syns en sånn person skulle vunnet Farmen for en gangs skyld.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, dette syns jeg Charlotte tok på en meget sporty måte. Like blid.

Kanskje hun har vært naiv til tider og ikke spilt spillet, men jeg syns en sånn person skulle vunnet Farmen for en gangs skyld.

    Nei fytti rakker`n, hu er så tørka dom at det er synd i a, Det er så godt som avgjort ... Andre eller Marte

Anonymkode: ea1f2...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, dette syns jeg Charlotte tok på en meget sporty måte. Like blid.

Kanskje hun har vært naiv til tider og ikke spilt spillet, men jeg syns en sånn person skulle vunnet Farmen for en gangs skyld.

Men Charlotte var med på å sabotere mot Marte forrige uke, så dermed kan hun ikke klage når hun selv blir utsatt for det samme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

    Nei fytti rakker`n, hu er så tørka dom at det er synd i a, Det er så godt som avgjort ... Andre eller Marte

Anonymkode: ea1f2...679

Hun er ikke dum, hun studerer faktisk jus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt som avgjort ... Andre eller Marte

Anonymkode: ea1f2...679

André sa han angrer på at han ikke avbrøt Farmen da broren hans døde. Det tyder på at han ikke vant, for hvis han hadde vunnet, så hadde han vel ikke angret på at han fullførte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er ikke dum, hun studerer faktisk jus.

Å hva Beviser det ???  Massevis av såkalte "intelektuelle som er fullstendig hjelpeløse i det praktiske dagligliv.

Anonymkode: ea1f2...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André sa han angrer på at han ikke avbrøt Farmen da broren hans døde. Det tyder på at han ikke vant, for hvis han hadde vunnet, så hadde han vel ikke angret på at han fullførte?

Slik har jeg også tolket det.

Samtidig kan man ikke utelukke at han KAN ha vunnet Farmen, og likevel angret seg. Broren hans døde tross alt under innspilling, og en premie på 1 mill gjør ikke opp for sorgen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva Beviser det ???  Massevis av såkalte "intelektuelle som er fullstendig hjelpeløse i det praktiske dagligliv.

Anonymkode: ea1f2...679

Du har like mye bevis for påstanden din som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...