Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

I allefall like pass som den " kjerringsynsinga" du driver med

Anonymkode: ea1f2...679

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg synser. Å synse og mene er for oss seere selve kjernen i reality shows.  Det som provoserer meg er alle som slenger rundt seg med alvorlige psykiske diagnoser på deltagerne. Det er både krenkende og unødvendig. 

Og "kjerringsynsing"... Hold deg for god til slike hersketeknikker og  og lær deg å diskutere mer dannet og konstruktivt. Men det er jo ganske kult å være AB, kan tillate seg å være litt mer storkjeftet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg synser. Å synse og mene er for oss seere selve kjernen i reality shows.  Det som provoserer meg er alle som slenger rundt seg med alvorlige psykiske diagnoser på deltagerne. Det er både krenkende og unødvendig. 

Og "kjerringsynsing"... Hold deg for god til slike hersketeknikker og  og lær deg å diskutere mer dannet og konstruktivt. Men det er jo ganske kult å være AB, kan tillate seg å være litt mer storkjeftet da.

Dannet og konstruktivt .... Er det det du kaller den kvasi-intellektuelle og bittersure kommenteringa di ????

Javel .... Noe jeg ikke har skjønt her tror jeg ...

Anonymkode: ea1f2...679

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dannet og konstruktivt .... Er det det du kaller den kvasi-intellektuelle og bittersure kommenteringa di ????

Javel .... Noe jeg ikke har skjønt her tror jeg ...

Anonymkode: ea1f2...679

Jeg tror du vil komme til å måtte bite i deg at Citronella er kvasi-intellektuell, altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Dannet og konstruktivt .... Er det det du kaller den kvasi-intellektuelle og bittersure kommenteringa di ????

Javel .... Noe jeg ikke har skjønt her tror jeg ...

Anonymkode: ea1f2...679

Den er grei. Vi avslutter avsporingen her. Det er ryddig og dannet. ;)

Jeg tror du vil komme til å måtte bite i deg at Citronella er kvasi-intellektuell, altså.

Takk, Arabella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

folk har vel ikke noe annet å finne på her inne, enn å drive med litt synsing i påvente av nye episoder fra TV-serien.

 :tongue:

Nei, joda så neida så.. :glare:

Er det mange tråder igjen nå, som du ikke skjønner hvorfor vi er i? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det intervjuet for litt siden (med Silje, angående hennes nye kjæreste) avslører vel hvem som mest sannsynlig kommer til å ryke ut av Farmen i løpet av kveldens episode?

Silje sier blant annet dette:
- Jeg kan bekrefte at jeg har fått meg kjæreste, ja. Men jeg vil ikke si så veldig mye mer enn det. Hvem han er skal være hemmelig litt til, i alle fall til over helgen..

Hvorfor skal hun vente til akkurat over denne helgen? Sannsynligvis fordi hun da endelig har forsvunnet fra Farmen-gården, gjetter jeg....  :P

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det intervjuet for litt siden (med Silje, angående hennes nye kjæreste) avslører vel hvem som mest sannsynlig kommer til å ryke ut av Farmen i løpet av kveldens episode?

Silje sier blant annet dette:
- Jeg kan bekrefte at jeg har fått meg kjæreste, ja. Men jeg vil ikke si så veldig mye mer enn det. Hvem han er skal være hemmelig litt til, i alle fall til over helgen..

Hvorfor skal hun vente til akkurat over denne helgen? Sannsynligvis fordi hun da endelig har forsvunnet fra Farmen-gården, gjetter jeg....  :P

Anonymkode: 3455d...2a2

  Håper så iiiinderlig at du har rett  !!!  

Lykke til videre Marte, blir ei flott hytte ytterst i sognefjorden dette. Du og Andre er de verdige vinnerne nå som Erling desverre er borte.

Anonymkode: ea1f2...679

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat et klipp hvor han eldste blir dyttet og en stund ligger oppi bålet. Hva f**n skjedde..? Ble sint da jeg så det, hva feiler enkelte av de damene?

Var det klipp for hva som skjer i kveldens episode, eller?

Anonymkode: 4c9f3...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat et klipp hvor han eldste blir dyttet og en stund ligger oppi bålet. Hva f**n skjedde..? Ble sint da jeg så det, hva feiler enkelte av de damene?

Var det klipp for hva som skjer i kveldens episode, eller?

Anonymkode: 4c9f3...ec5

Jeg tipper at dette klippet kommer fra den episoden som blir sendt hos tv2 i kveld, ja.

Det er vel nærmest samtlige deltakere (tror jeg?) som bestemmer seg for å sabotere dette ukesoppdraget, slik at storbonden  denne uken ikke skal få noen fleire sånne finale-kniver. Derfor bestemmer de seg for å kaste ett eller annet (som var en viktig del av ukesoppdraget denne uken) på ett bål slik at dette skal brenne opp eller bli ødelagt...

Men storbonden dukker vel opp, og hun forsøker vel å få tak i de greiene som blir forsøkt ødelagt. I prosessen er det vel en som havner nærmest oppi bålet, tror jeg. Men dette er jo selvfølgelig ikke fullt så dramatisk, som det fremstår på tv da. Produsentene prøver vel å få alt dette til å virke mest mulig spennende og dramatisk, slik at flest mulig skal følge med på tv-serien...

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det intervjuet for litt siden (med Silje, angående hennes nye kjæreste) avslører vel hvem som mest sannsynlig kommer til å ryke ut av Farmen i løpet av kveldens episode?

Silje sier blant annet dette:
- Jeg kan bekrefte at jeg har fått meg kjæreste, ja. Men jeg vil ikke si så veldig mye mer enn det. Hvem han er skal være hemmelig litt til, i alle fall til over helgen..

Hvorfor skal hun vente til akkurat over denne helgen? Sannsynligvis fordi hun da endelig har forsvunnet fra Farmen-gården, gjetter jeg....  :P

Anonymkode: 3455d...2a2Hun avslørte hvem det var på god kveld norge i går.

Anonymkode: 5bccd...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det intervjuet for litt siden (med Silje, angående hennes nye kjæreste) avslører vel hvem som mest sannsynlig kommer til å ryke ut av Farmen i løpet av kveldens episode?

Silje sier blant annet dette:
- Jeg kan bekrefte at jeg har fått meg kjæreste, ja. Men jeg vil ikke si så veldig mye mer enn det. Hvem han er skal være hemmelig litt til, i alle fall til over helgen..

Hvorfor skal hun vente til akkurat over denne helgen? Sannsynligvis fordi hun da endelig har forsvunnet fra Farmen-gården, gjetter jeg....  :P

Anonymkode: 3455d...2a2

Håper inderlig du har rett! Ryker hun ut skal jeg le. Høyt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for at Charlotte ryker ut. Det har vært så stor fokus på at dem som blir vist på GKN eller andre medier rett før kamp, ryker ut. Derfor er jeg redd for at dette er motsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes Silje snakket mye piss forrige episode? At Marte liksom er så fæl som setter spillet foran vennskap - samtidig som hun selv valgte bestevenninnen Marit til andrekjempe når hun selv måtte ut i kamp. Skjønner ikke helt hvordan hun tenker der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Silje snakket mye piss forrige episode? At Marte liksom er så fæl som setter spillet foran vennskap - samtidig som hun selv valgte bestevenninnen Marit til andrekjempe når hun selv måtte ut i kamp. Skjønner ikke helt hvordan hun tenker der...

Hun tenker vel utelukkende på seg selv, fordi hun har lyst til å komme seg lengst mulig i denne TV-serien....

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 Hvorfor stod bare storbonden der og tittet på at det skiltet der brant opp ?

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sykt flaut over den gjengen der. Så barnslige. Eilev og Charlotte tør ikke se på Marte en gang. André var den mest voksne, og gav henne en klem. Synes så synd på Marte..

Anonymkode: 10860...9e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...