Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Charlotte greide ikke å lage krem. Tror nok en kokk i verdenstoppen bedømmer dette bedre enn folk uten peiling som ser på.

Anonymkode: 26ae2...6f2

True

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor forsvarer du han så mye egentlig? Bare synes det er litt rart så samt du ikke kjenner han :)

fordi han sikkert er Mads i egen person. Liker Mads jeg da, han har gjort noe dumt, men det gjør vi alle, noen dummere enn andre. Men tror han er god på bunn 

Anonymkode: 8a19e...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvorfor kunne Eilev egentlig komme seg videre på matlagingen, med tvers igjennom rå pølser?
 Den eplekaken hans kunne man like gjerne gitt til "bikkja si" (for å bruke dommeren sine egne ord)

 Charlotte hadde vel nesten bare småplukk å pirke på, og var egentlig hakket bedre totalt sett.
 Så denne avgjørelsen deres var rett og slett veldig merkelig, for å si det mildt....

 "Husk å ta ut den eplekaken nå da Eilev"
 Er ikke dette noe Eiliv strengt tatt burde ha passet på selv, og ikke fått hjelp fra dommeren til?

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvorfor kunne Eilev egentlig komme seg videre på matlagingen, med tvers igjennom rå pølser?
 Den eplekaken hans kunne man like gjerne gitt til "bikkja si" (for å bruke dommeren sine egne ord)

 Charlotte hadde vel nesten bare småplukk å pirke på, og var egentlig hakket bedre totalt sett.
 Så denne avgjørelsen deres var rett og slett veldig merkelig, for å si det mildt....

 "Husk å ta ut den eplekaken nå da Eilev"
 Er ikke dette noe Eiliv strengt tatt burde ha passet på selv, og ikke fått hjelp fra dommeren til?

Anonymkode: 3455d...2a2

Ja, du har nok langt bedre greie på dette enn han mesterkokken. Du greide å smake på maten gjennom TV-ruta også, kanskje?

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvorfor kunne Eilev egentlig komme seg videre på matlagingen, med tvers igjennom rå pølser?
 Den eplekaken hans kunne man like gjerne gitt til "bikkja si" (for å bruke dommeren sine egne ord)

 Charlotte hadde vel nesten bare småplukk å pirke på, og var egentlig hakket bedre totalt sett.
 Så denne avgjørelsen deres var rett og slett veldig merkelig, for å si det mildt....

 "Husk å ta ut den eplekaken nå da Eilev"
 Er ikke dette noe Eiliv strengt tatt burde ha passet på selv, og ikke fått hjelp fra dommeren til?

Anonymkode: 3455d...2a2

De sa at kaka så ut som noe man kunne servert bikkja, men at smaken var bra. Charlotte sin kake sa de vel at var "godkjent" eller noe sånt. Så Eilev hadde bedre hovedrett og dessert, mens Charlotte hadde bedre forrett. 

Do the math 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(veldig lite aktivitet her inne, de siste par dagene  :P)

Jeg tviler på at TV 2 egentlig ønsker seg Øystein som vinner av Farmen. Han har vært alt for stille, og veldig kjedelig. Jeg tipper at han blir den neste som rykker ut...

I tillegg tror jeg at det ikke er helt tilfeldig med alle disse intervjuene med Marthe, i forskjellige nettaviser de siste par dagene. Avisene får vel vite hvem som vinner heile Farmen, litt før selve finalen blir sendt på TV. Slik at de får litt tid på seg til å skrive artikler, gjøre intervjuer og forberede seg litt. Med mindre nettavisene har ein slags feministisk agenda, selvfølgelig. At kvinner skal frontes, nærmest uansett.

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Den personen som jeg iallefall har virkelig mislikt fra årets sesong var faktisk Mats.
 Han virker rett og slett som en ufyselig surpomp.

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Den personen som jeg iallefall har virkelig mislikt fra årets sesong var faktisk Mats.
 Han virker rett og slett som en ufyselig surpomp.

Anonymkode: 3455d...2a2

Silje vêr verre 

Anonymkode: bf5bc...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje vêr verre 

Anonymkode: bf5bc...606

Men storhufsa sjøl Marit, var verst.

Anonymkode: f2ec2...9f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Den personen som jeg iallefall har virkelig mislikt fra årets sesong var faktisk Mats.
 Han virker rett og slett som en ufyselig surpomp.

Anonymkode: 3455d...2a2

Sur var han ihvertfall ikke :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje vêr verre 

Anonymkode: bf5bc...606

Jeg liker Silje. Det som spesielt imponerte meg med henne var at hun konfronterte problemene som oppstod. Når hun merket at noen hadde problemer med henne, så kontaktet hun dem, enten det var Andre eller Marte, og så snakket de ut om vanskene de hadde. Det er få som makter å gjøre det på en skikkelig måte, men hun evner det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men storhufsa sjøl Marit, var verst.

Anonymkode: f2ec2...9f6

Marit var grei og kom godt overens med alle unntatt André, men han lå jo i konflikt med de fleste

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marit var grei og kom godt overens med alle unntatt André, men han lå jo i konflikt med de fleste

André er grei. Det er de andre som har mobbet han

Anonymkode: bf5bc...606

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit var grei og kom godt overens med alle unntatt André, men han lå jo i konflikt med de fleste

 Var det ikke Marit som sa at "gjør Andre noe feil nå, så går jeg rett til storbonden for å sladre på ham" ??

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André er grei. Det er de andre som har mobbet han

Anonymkode: bf5bc...606

Ingen har mobbet André. Han sier riktig nok at han ble det, men det understreker bare hvilken konfliktskaper han er

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 Den personen som leder  underveis, er vel aldri den som vinner denne typen konkurranse heller da....

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...