Gå til innhold

Supra har spire!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Vi har kommet oss på danskebåten og formen er elendig. Uggen og så utrolig vondt i hodet. Dette er tredje dagen med hodepine fra jeg våkner. Slitsomt! Har alltid slitt med bilsyke og det er ikke bedre nå kjenner jeg. Stakkars meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det blir lettere etterhvert, slik at du kan nyte ferien. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, håper formen kommer seg etter hvert! Dere må jo bare ta ting i ditt tempo og ikke gjøre mer enn du orker, men krysser fingrene for at du uansett får en veldig fin ferie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får virkelig håpe at formen kommer seg. hvis ikke ser jeg for meg at det blir fire laaaange uker i bil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig form er jo eeeegentlig et godt tegn :sjenert: selv om det er noe møkk. Håper dere får en fin tur :) og at formen gir seg. Hodepine uten smertestillende er ikke gøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg etter vi fikk spist frokost på danskebåten. Kanskje er jeg mer sårbar for å gå uten mat en stund nå? Orket ikke spise før vi dro så jeg var jo ganske tom.

Har i alle fall følt meg pigg etterpå! Nå er vi ca en halvtime fra Hamburg, så det går unna. I dag er målet Wildeshausen, vi regner med å være der ca 19. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg MÅ ha mat.. Hele forbanna tiden. Blir nesten sprø :fnise: så det kan absolutt være en grunn ja. Prøv å alltid starte dagen. For meg hjelper det med noe friskt. Som en smoothie eller bare noen druer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også alltid ha mat tilgjengelig de første 13 ukene. 

Trengte ikke være mer enn litt frukt, kjeks eller nøtter. 

Men ble plutselig super sulten og da ble det fryktelig dårlig stemning dersom jeg ikke fikk i meg noe med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok helt rett! Var uggen da jeg våknet, men spiste frokost på hotellet selv om. Måtte spise sakte, hadde ikke lyst på mat. Men nå, bare en halvtime senere, er jeg pigg igjen. Ikke kvalm eller slapp. Setter mobilen på ringing gjennom dagen for å huske det, timene flyr jo på ferie!

Vi har og tatt kontakt med noen som tilbyr privat og tidlig ultralyd ikke langt unna der vi bor. Det er ingen grunn til det annet enn at jeg har behov for å se liv og at dette faktisk er sant. Tullete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tullete.. Det er livsviktig. Jeg synes alle skal få tidlig ul. Fatter ikke at noen klarer å vente helt til uke 18. Jeg skal i uke 12 om ikke før. Vi får se :) synes du skal go for it :tommelopp:

Med førstemann var jeg på ul i uke 9 og 12. Jeg klarte ikke tro det var noe der før jeg så det. Hjalp veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på TUL i uke 12 og synes det var en kjempefin opplevelse, ble med ett mer virkelig at vi skulle bli foreldre når vi fikk se den lille babyen på skjermen.

 

I tillegg var det veldig beroligende å få høre at baby så frisk og fin ut før vi valgte å dele nyheten med venner og familie. 

 

Vel verdt pengene!

 

:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere skjønner behovet. :) Jeg klarer ikke å tro at det er sant. Jeg er rett og slett nødt til å høre hjertelyd! Samboeren er like interessert i det som meg. Han kunne ikke være vekke fra jobb den dagen vi fikk time, så vi tok time kl 19. Syns det er viktig at begge får være med. Så 11.aug skal vi få svar! :)

Våger meg på å fortelle mamma og pappa likevel. De vil få vite om jeg mister så da er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digitale tester er så billige her at jeg tok en for gøy i går. På mandag viste den 2-3, i går viste den 3+! ☺️

Jeg våkner så sykt tidlig etter jeg ble gravid. Jeg elsker å sove, og nå ligger jeg og ser i taket fra 6 på morgenen. Det er forferdelig irriterende. Spesielt siden jeg er dødstrøtt når klokken er 10 igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitale tester er så billige her at jeg tok en for gøy i går. På mandag viste den 2-3, i går viste den 3+! ☺️

Jeg våkner så sykt tidlig etter jeg ble gravid. Jeg elsker å sove, og nå ligger jeg og ser i taket fra 6 på morgenen. Det er forferdelig irriterende. Spesielt siden jeg er dødstrøtt når klokken er 10 igjen....

Høres kjent ut, rent bortsett fra at jeg ikke er i nærheten av å være gravid...

Skulle sove lenge i dag for å lade opp til besøk av tantebarn et par dager, men lys våken fra kl 06...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Supra! Er veldig misunnelig selvsagt ;), men veldig glad på dine vegne. Håper du får et fint svangerskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Harlekin! Veldig fint å se deg. Hvordan har du det?

 

 

 

Nå er vi i Luxembourg og koser oss egentlig glugg. Det har vært en boost for oss dette her, å bli gravide. Det er mye snakk og planlegging av en koselig fremtid. Og så forventer vi vel at virkeligheten slår oss midt i trynet når mars kommer. ;) Vi er veldig enige i prinsipp i alle fall, så får vi se i praksis. ;)

 

Jeg har tenkt litt på at jeg var sammen med eksen min i vel 7 år, og vi kom aldri dit at vi skulle få barn. Nå er jeg veldig takknemlig for det. Samboeren og jeg hadde vært sammen i 4mnd da vi begynte å prøve. Det var helt riktig! Jeg vet veldig godt at man ikke har garantier for noe som helst, men jeg har en veldig sterk tro på oss. Det er fint.

 

 

Kan også legge til på tampen at jeg er fullstendig bananas etter appelsinjuice for tiden. Litt upraktisk siden jeg også sliter med en intens halsbrann. De to matcher ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse igjen!  :strix:

 

Haha, jeg hadde også helt sinnsyk kraving på appelsinjuice i starten. Drakk det og lot bare halsbrannen stå til! Lurt å holde seg i oppreist / sittende posisjon etter inntak av juicen og så anbefaler jeg veldig denne her ekle galviscon-drikkeflaska. Smaker pyton, men det er som et hvit teppe av beroligende melk som bare plasseres over der det brenner , slik at det forsvinner helt. Definitivt verd brekningstendensene for min del ivertfall!

 

Riktig god ferie ønskes dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å få følge ferien deres med bilder på Face og Instagram. :jepp: Ser ut til at dere har en herlig tur. :jepp:

 

Og kombinasjonen appelsinjuice og halsbrann er dårlig... Du får prøve å vanne ut juicen litt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med meg en sånn flaske med galviscon i tilfelle. Har klart å holde det sånn passelig i sjakk så jeg avventer å bruke den litt! :P

 

 

I dag har jeg hatt en stri dag. Kjenner at følelsene er litt i høygir for tiden.. Først ble jeg vitne til en mor som slo sin 3-4 år gamle datter hardt to ganger i ansiktet, for så å sparke henne i rumpa så hun falt på bakken etterpå. Hvorfor? Jo, jenta og broren lekte ved fontenen og stakk hendene under strålen av vann?? Jeg ble helt dårlig av det. Tårene vellet opp og jeg kjente raseriet bare tok meg altså. Jeg hater sånne mennesker intenst.

 

Kort tid etter var vi i en park i byen, der de har et mini-zoo. Noen av dyrene hadde det altså så forferdelig, og det endte med at jeg stod og storgrein midt foran apekattene sitt bur. Vi snakker hulking, snørr og tårer. Jeg syns bare det var så ufattelig forferdelig. 

 

Stakkars samboeren min sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...