Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Du er ikke alene! :kose:
Tiden raser avgårde før jeg får blunket en gang og noen ganger er jeg redd for å blunke for lenge for da sovner jeg fordi jeg er så sliten. 
Vi får bare prøve å lade opp der vi kan og nyte tiden for selv om den er slitsom så går den i alle fall styggfort forbi.
Plutselig har det gått enda ett år! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke bare er meg! Hva skulle man gjort uten kg! Takk dere :klemmer: Det virker jo som at "alle andre" klarer og orker så mye mer! Jeg kan skjønne det når babyene blir litt større hvis de sover fra 19 liksom men nå? Nope! Skal ingenting til. 

Jeg har oppdaget elektriske stearinlys! Har nok vært motstander lenge men nå syns jeg faktisk det er veldig greit :jepp: Veldig koselig at jeg kan sette på timer så slår de seg på av seg selv på kvelden :hjerte: almost like magic! Og når de slår seg av selv og = uten brannfare men med kos. Det blir vel kjøpt inn diverse varianter av disse fremover, både jeg og mannen ble fornøyd :jepp: Den plutselige entusiasmen kan skyldes dagens takvask hvor jeg stod igjen med ekstremt skjoldet tak og grått vann, og tanken på at lille puster gass og sot :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Europris :nigo: Alle der har timer, tror du får kjøpt på feks Nille og Biltema også men vet ikke om disse har timer... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette krever et eget innlegg.... 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine! Stod opp og gikk på do. Når jeg drar ned trusa omtrent lyser de røde flekkene mot meg :daane: Jeg spotter!!! :angry: Og det er 14 dager siden jeg tror el var, den dagen hadde vi sex :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker jeg sikkert teit, men hva vil det si? At du er gravid igjen?! Eller at du får mensen? Jeg fikk mensen tilbake rett etter renselsen var slutt sist gang..denne gangen lar den vente på seg enn så lenge! Heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg og spent, mener du at du tror du er gravid? 

Her ser det ut som renselsen har gått rett over i mensen.. Kjipt å ikke få en pause etter mer enn 6 uker nå, men trenger kanskje ikke bruke binde da når jeg tenker over ☺👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mener vel ingenting egentlig :fnise: Bare veldig skuffa hvis jeg får mensen igjen så kjapt, hadde liksom håpet på ihvertfall 6 mnd uten.. Jeg vet heller ikke hva det vil si altså. Alt jeg vet er at vi hadde sex samtidig som jeg hadde el-symptomer og nå kom det noen dråper nøyaktig 14 dager etterpå. Veeeldig tilfeldig? I think not. Får jeg ikke skikkelig mens kommer jeg nok til å ta en test... :overrasket: Men det virker nesten som at det skjer noe mystisk i det området, time will show. 

Nå, Grey's Anatomy! :danse::nigo::hoppendeglad::strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun el tester som jeg ikke rakk å bruke :fnise: Tok en slik i dag tidlig og den hadde jo utslag men var ikke sånn el-positiv... Null erfaring med de så jeg aner ikke. Måtte visst en liten tur innom billigetester gitt! Klikket hjem 15 tester sånn at jeg har. Kjenner jo meg selv og vet at jeg kommer til å trenge å teste innimellom uansett. Har egentlig lite tro på at det er noe på gang nå, er bare vanskelig å tolke kroppen når den er så rar og det er lenge siden den har gjort dette... 

Men du @Weebs, jeg får nesten inntrykk av at du håper at jeg er gravid? Med tanke på nå og tidligere kommentarer :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo! 

Trenger jeg egentlig å forklare hvorfor mannen blir sprø? *neste gang ditt og neste gang datt**hvis vi gjør slik eller sånn går det bra* osv.... :fnise: Jeg er litt gira på tette barn altså... stakkars fyr :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lillemy :goodbye:

henger litt etterpå denne kommenteringen i dagbøkene jeg... Men apropos sliten... :bond: her er det også ei som knapt sover på dagtid. Jeg holder på å bli sprø.. Men man er jo bare ute blant folk da man har dusja og har stæsja seg litt og legger ut på Facebook da man har vaska vinduer eller bakt boller (typ :P).. Men ingen veit at de resterende timene i uka har man lyst til å legge seg ned å grine fordi man er så sliten! Er jo da jeg har sovet mer enn 3 timer i strekk jeg har såpass overskudd så jeg faktisk orker å gå ut av døra.. :P det er vondt og være så sliten.. Innimellom tenker jeg ar jeg angrer på alt samma.. Helt til det er ei som titter på meg med verdens blåeste øyne og verdens største glis :hug:

har dere hatt dåp enda? Eller skulle dere ikke ha det kanskje? Vi skal ha dåp nå på søndag.. Mannen har ikke løftet en finger enda i planlegging og innkjøp.. :P moro med en engasjert mann altså... 

Ooooog, to tette? :icon_lol: kommer dere til å satse for fullt med en gang eller? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @gjärd:vinke: 

Det er nok slik du skriver ja. Føler at jeg prater med andre og de klarer alt/ingenting er en utfordring osv... Han her har heldigvis begynt å sove på dagen igjen :P Han sov vel hele gårsdagen og er kun oppe for mat og stell egentlig. Jepp, sovebaby. Hvis han har uker hvor han ikke sover, slik som forrige uke, så er han grinete og overtrøtt. Det beste for alle er dermed at han sover for han trenger det jo!

Får så dårlig samvittighet når jeg er sliten også. Da blir jeg nemlig irrasjonell og sint/irritert på han for at han feks ikke sover. Skikkelig ekkelt når jeg må ta meg sammen for å ikke la det gå ut over han. Vanskelig å forklare men jeg (automatisk) reagerer med å være "hardhendt". Er jo ikke akkurat det heller, men typ dytte inn smokken for fort eller snu han på siden på en mindre hyggelig måte liksom. Veldig vanskelig å forklare altså. Dette skjer som regel hvis jeg er veldig sliten eller trøtt og det er skikkelig leit og sårt å tenke på :( Slik som inatt når jeg ble irritert, litt vel ivrig med smokken og ville snu han fra rygg til side på en irritert måte mens jeg sa "ååååh!" Så kobler noe i hodet og jeg ser på klokka at det er noen timer siden sist han fikk mat. Dritdårlig samvittighet :grine: Så tenker jeg at jeg kan jo ikke bli sint og behandle han slik :sjokk: Bajs..... Litt avsporing her men la gå. Lurer faktisk på om han da kanskje hadde sovet fra 11.30-05 også :( Jeg var selvfølgelig våken i 2-tiden men husker ikke om han spiste:daane: 

De øynene og det smilet er det beste i hele verden :rodmer: At det går an å elske et menneske så mye og ville gjøre så mye for den bittelille skatten! Hvis jeg er lei meg eller noe så hjelper det alltid å være inntil han, da forsvinner liksom alt annet :hjerte: 

Det er ikek sikkert det blir noe som helst med oss. Vi føler imot dåpen og vet ikke om vi orker å ha navnefest heller. Vi blir så få og noen har lang reisevei.. Det er liksom ingen vits i tenker jeg. Men vi tar jo valget for alle våre barn og for hvor vi skal gifte oss, litt mye å tenke på :P 

Nei altså :fnise: Mannen er vel ikke klar for det helt enda og jeg nekter å ha en slik graviditet til! Det var helt forferdelig. Så ideelt sett skulle jeg vært i mye bedre form og hatt jobb. Men blir jeg gravid så fikser vi det altså. Er litt triksing med permisjon osv men det går ;) 

Regner med alle venter i spenning på oppdatering! Jeg kan melde om ingenting nytt :ph34r:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Husker jeg spottet på den dagen jeg trodde jeg skulle ha mensen da jeg ble gravid. :ph34r: Men det er vel mest sannsynlig kroppen din som styrer med noe. Men jeg er spent altså! :fnise:

Har du forresten tatt blodprøve for å sjekke jernlagre osv? Tar du tran eller omega3? 

Tror det er helt vanlig å være veldig sliten. Jeg er ikke så sliten men jeg står sjeldent opp før 11 på formiddagen og det redder meg veldig. Har selvfølgelig dager som jeg føler er helt crap innimellom altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Chandra omg :ninja: Tror at den prøver å gå i syklus igjen... Dessverre :( 

Har ikke tatt noe prøve nei men jeg tar multivitaminer for ammende og der er det jern også ;) Og omega 3 kapsler. 

I dag er en sånn dag hvor jeg ikke vet om jeg har sovet mye eller lite og jeg er svimmel, sånn rar svimmel man blir etter å ha snurret rundt. Håper det går over. Litt dritt å snuble med Lillemann i armene liksom. 

Vi står vanligvis opp rundt de tider vi og altså. Så er han våken fra 11 og klar for første daglur rundt 12, dvs jeg har nettopp lagt han ;) og han sovna i senga si på soverommet:hoppendeglad: dvs at vi snart er klar for å pakke vekk vugga ;) 

.......................................

Det må jeg jo skrive! I stad fikk han ligge på gulvet med babygymen sin. Den har en sånn figur/bamse som spiller musikk og matcher med lys i forskjellige farger. Anywhooo, når han ble lei av den så tenkte jeg at vi skulle teste det med at de skal kunne rulle fra mage til rygg med litt hjelp. Så jeg vippa han over på magen, holdt i den ene hånda hans og passet på at den andre lå langt opp mot hodet OG TROR DERE IKKE AT HAN RULLET OVER??! :strix: Jeg tror det var den sterke siden hans, den som bruker å være litt lengre oppe enn den andre når han ligger på magen, for han ville ikke rulle til den andre siden. 

Ellers så er det masse som skjer i utviklingen nå!

Han har begynt å blåse siklebobler, han følger uroen over stellebordet med øynene i en jevn bevegelse, prater og smiler masse! :strix: Og det er dette som er så rart med utviklingssprangene... For egentlig så tilhører mye av dette neste sprang :klo: Det merket jeg også med de andre, han kunne liksom tingene før sprangene skulle være. Jeg lurer rett og slett på om han ikke følger de slik som appen sier men heller ligger en uke eller to foran. Han er jo født en uke før termin så det kan hende at det er det som gjør det?? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM... Legen min tok blodprøver på 6 ukerkontrollen. Trodde det var vanlig? Han ville i alle fall sjekke eventuelle mangler. :) 

Føler også at min ligger ca en uke foran utviklingssprangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen føler jeg ikke vi følger utviklingssprangene i det hele tatt, han kan bare plutselig ting liksom :fnise: Eller så er det jeg som ikke følger med, det er også mye mulig *svime* :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kontrollen hos jordmor, kanskje derfor. Husker nå legen ville ta det når vi var der og da var blodprosenten på 80. Da var han 4 uker. 

Nei jeg får ikke helt taket på de jeg heller @Diddles :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...