Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren

Veldig bra innlegg, og hun har rett. Jeg har alltid syntes hun har virket så slitsom og irriterende, men hun var nok også bare veldig ung. Hun har rett i at hun aldri har frontet noe kroppspress, bare sunn treningsglede. Og i det siste har det virket som om hun har utviklet seg og blitt mer smart og moden, stå på, sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns KA har det riktige fokuset på bloggen sin, og er trivelig å følge, men det er ingen tvil om at dette innlegget handler om det nye mandagsprosjektet til blogger Maren Erdvik. Hun stiller seg undrende til at folk ber om kostholdsråd og tips ift trening, fordi hun ikke får de samme spørsmålene selv. Men det er ganske stor forskjell på de to bloggene. KA er en livsstilsblogg med en god blanding, mens ME hovedsakelig er en treningsblogg. Det er trolig nok også sammenheng med aldersgruppen av lesere. Dessuten føler jeg KA bommer litt når hun sier hun ikke forstår seg på at andre opplever kroppspress, hun vil vi skal slutte å mase fordi hun er lei av det. Skal vi tie et problem bare fordi det ikke er hennes? Jeg skjønner at hennes hensikt var å undertrykke kroppspresset, men i enkelte valg av ord syns jeg hun heller er nedlatende ovenfor de som faktisk sliter. Det er ikke bare enkelte mediehus og bloggere som hauser det opp.
Alt i alt digger jeg KA, hun virker jordnær og flott, men for min del forsvant hensikten med innlegget når hun spurte om at det "slik at halve norges befolkning løper rundt med bekymringer om sin egen kropp", og ender avsnittet med at hun er "faen så lei av det".

Endret av tuppa
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var enig i mye av det hun sa i innlegget, men synes hun ble litt vel påståelig og på grensen til spydig. Lurer forresten på hva Maren Erdvik syntes om innlegget. De har jo hengt mye sammen tidigere, men nå er det lenge siden jeg har sett at de har nevnt hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nysgjerrig på hva Maren synes om dette! De har jo virket så nære tidligere. Synes det er rart om hun hadde skrevet et slikt innlegg, som virker som en direkte reaksjon på Maren sitt nye prosjekt, på den måten om de fremdeles er det? Eller? Da ville man kanskje poengtert at det ikke var negativt ment mot henne feks.??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterte innlegget og spurte om dette var en reaksjon på Marens prosjekt, men den har hun ikke godkjent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virket som det var rettet mye mot innlegget til Maren og mandagsprosjektet. Dårlig gjort mot ei venninne. Lurer på hva Maren synes om dette? Virker som det er litt sjalusi fra Kristina sin side. Maren får nok litt mer henvendelser når det gjelder kosthold og kropp enn det KA får. Maren føler kanskje hun må skrive noe om dette og ikke bare skyve det unna. 

Endret av Lilje123
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva! Synes det er flott jeg, at hu kritiserer en trend, selvom den frontes sv en venninne , om hun er i mot det! Ble for dumt den da linnea myhre kritiserte bloggernes plastiske operasjoner og  at det ikke gjaldt sophie elise, siden de er venner - det er feigt! Og ka virker som en tøff dame!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina er den eneste bloggen jeg har tillit til, som jeg kan lese uten å bli provosert eller deppa og som faktisk tilbyr noe positivt fra plattformen sin! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Store forandringer på gang", skriver hun på bloggen i dag, men vil vente til uka med å avsløre hva det er. Hva tror dere det kan være?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå irriterende når de sier at det er noe skikkelig spennende på gang, men kan ikke si det helt enda. Jamen så ikke si noe da før du faktisk kan! 🙄 De fleste glemmer det jo ut og så får man liksom aldri vite noe mer... Men ja, lurer på hva det kan være! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte bloggplattform kanskje??

 

 

Edit: Kom plutselig på hvilken dato det er i dag.......Kan godt være det er en aprilspøk fra hennes siden :)

Endret av Mädchen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mädchen skrev:

Bytte bloggplattform kanskje??

 

 

Edit: Kom plutselig på hvilken dato det er i dag.......Kan godt være det er en aprilspøk fra hennes siden :)

"Jeg har en stor og spennende nyhet jeg snart skal dele med dere...TULLA, aprilsnarr" Håper det er bedre enn som så, ass! 😂 Men ja, jeg tenkte også på bytte av bloggplattform. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig kan jeg faktisk ikke tenke meg en mer dørgende kjedelig blogg enn KA. Det er bilder av frokosten, gjerne med litt nyrevet kokos og jordbær fint dandert.. og selvsagt nypresset kaffe i krus fra Hansen & Co. Så er det bilder av lunchen, på asjetter fra Hansen & Co. Vi må heller ikke glemme middagsbildene, lekkert som bare det .....men zzzzz. Så er det bilder av familien, og langbordet med mat derfra. Deretter er det bilder av treningsoutfit og nye joggesko i lekre freshe farger, og så -gåturer med bikkja. Deretter -anbefaling av ukas film med tekst klippet og limt fra nett. Så en collage av bilder fra snap..... Og så handlerunden selvsagt og en ny veske som for all del må tas bilde av. Og så de uvinnelige produktanbefalings postene. Siste type innlegg er bilde foran en eller annen utgangsdør i Posebyen med en eller annen uvesentlig tekst til. Jeg mener ikke å rakke ned på henne for hun er sikkert hyggelig som bare det men gud hjelpe meg for en ekstremt kjedelig blogg, - den gir meg absolutt ingenting.

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Salka skrev:

Bedre med matbilder enn rævbilder med ræva opp i kamera ihvertfall. 

Det er vel ikke enten eller...

Enig i at det er en kjedelig, intetsigende blogg. Ikke er den provoserende, ikke handler den om noe spennende/spesielt, hun har ingen spesielle talenter/interesser. Men hun er positiv og glad. Det er fint med en blogg helt vanlige jenter kan kjenne seg igjen i :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Skal sikkert studere litt fra høsten av.

Kanskje det. I 2016 (og flere ganger tidligere) har hun uttalt at hun ikke vil ta utdanning pga den posisjonen hun er i... Håper hun har endret den meningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...