Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

1 time siden, queensnella skrev:

Enig. Så hun hadde vært inne og rensket opp litt i mystoryen istad, ja :lol:

Ja, hun hadde fjernet den videoen hvor folkene ikke ville bli filmet og videoene av at hun "sang" :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

29 minutter siden, penny_ skrev:

Enig med deg i alt unntatt siste punkt. At KA ikke tør/klarer å svare på kritiske spørsmål er vanskelig et bevis på at hun ikke er mediekåt. (Ellers tenker jeg at man er selvsagt "mediekåt" når man lever av å publisere bilder og skrive om seg selv på nettet)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sunn_jente skrev:

Fikk hun bot i tollen ?( snap) 

Papirene betyr at hun har tollet inn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det veldig mye rykter om at hun ikke hadde fortollet en veske og fikk en saftig bot på Gardemoen. Tenker det er derfor hun gjør en greie ut av det.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

7 minutter siden, ti10 skrev:

http://www.kristinaandersen.no/2017/08/18/det-er-sonnen-din-som-har-en-skremmende-oppforsel-ikke-politiet/

Synes det er så bra når (de vanligvis så overfladiske) bloggerne tar opp slike saker. Sånt synes jeg fortjener respekt og positiv omtale:smilyblomst:

Helt enig med deg, dette fortjener hun stor respekt for:smilyblomst:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig alt som skal til for å få "stor respekt" hos dere? Å skrive et fullstendig ukontroversielt innlegg om noe som de aller fleste tar som en selvfølge og vil være enige i? Ikke er det formulert særlig voksent eller bra heller, men inneholder selvfølgelig negative karakteristikker hvor hun omtaler folk som idioter fremfor å bare holde seg til saken. Men men, det er nå i kjent KA-stil i det minste!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 365vinter skrev:

Er det virkelig alt som skal til for å få "stor respekt" hos dere? Å skrive et fullstendig ukontroversielt innlegg om noe som de aller fleste tar som en selvfølge og vil være enige i? Ikke er det formulert særlig voksent eller bra heller, men inneholder selvfølgelig negative karakteristikker hvor hun omtaler folk som idioter fremfor å bare holde seg til saken. Men men, det er nå i kjent KA-stil i det minste!

Enig. Dette ble platt samfunnsengasjement av KA.

Hun kan bedre enn fette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 365vinter skrev:

Er det virkelig alt som skal til for å få "stor respekt" hos dere? Å skrive et fullstendig ukontroversielt innlegg om noe som de aller fleste tar som en selvfølge og vil være enige i? Ikke er det formulert særlig voksent eller bra heller, men inneholder selvfølgelig negative karakteristikker hvor hun omtaler folk som idioter fremfor å bare holde seg til saken. Men men, det er nå i kjent KA-stil i det minste!

Ja dette står det stor respekt av i mine øyne. En ting er at dette er noe de aller fleste tar som en selvfølge, men det er ikke alle som faktisk hadde turt å si det høyt. I tillegg tør jeg påstå at svært få faktisk hadde grepet inn slik hun gjorde i denne situasjonen. Så ja, dette har jeg så absolutt stor respekt for. Og for å få det på det rene her... foreldre som forsvarer sine "barns" handlinger på dette viset handler i mine øyne idiotisk og jeg syns derfor det er helt OK at KA forteller det som det er. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Speedmaster skrev:

Enig. Dette ble platt samfunnsengasjement av KA.

Hun kan bedre enn fette. 

Enig i at det er et tema det er "enkelt" å engasjere seg i, alle med vett i skolten skjønner jo at dyremishandling må slås hardt ned på. Men jeg skjønner ikke hvorfor det av den grunn er "platt" å skrive om det. Er det ikke bra at hun engasjerer seg da? Det er jo ikke akkurat banebrytende samfunnsdebatt vi driver med selv i dette forumet, så vi skal vel ikke bli alt for selvtilfredse. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaller det ferietur på bloggen, men hos regnskapsføreren, så er turen med Ida til Barcelona tydeligvis jobbtur... kvitteringer for alt av mat og utlegg kunne vi se på Snap at ble levert... jaja, bloggere og kreativ/shady triksing er vel mer normen enn unntaket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Kaller det ferietur på bloggen, men hos regnskapsføreren, så er turen med Ida til Barcelona tydeligvis jobbtur... kvitteringer for alt av mat og utlegg kunne vi se på Snap at ble levert... jaja, bloggere og kreativ/shady triksing er vel mer normen enn unntaket. 

Han er nå hennes regnskapsfører, så da må hun også levere alle kvitteringer for alt hun foretar seg. Det er ikke noe rart eller shady med dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, neiognei skrev:

Han er nå hennes regnskapsfører, så da må hun også levere alle kvitteringer for alt hun foretar seg. Det er ikke noe rart eller shady med dette.

Levere kvitteringer fra FERIE? Når ble det vanlig å utgiftsføre ferieturen sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Levere kvitteringer fra FERIE? Når ble det vanlig å utgiftsføre ferieturen sine?

Fordi han er regnskapsføreren hennes ;-) Finnes folk som vil ha oversikt på hvor pengene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Anonym90059005 said:

Levere kvitteringer fra FERIE? Når ble det vanlig å utgiftsføre ferieturen sine?

Strengt tatt er du alltid på ferie når du 'jobber' som blogger... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Levere kvitteringer fra FERIE? Når ble det vanlig å utgiftsføre ferieturen sine?

Når livet er jobben så gjør man så klart det. Han har oversikt over HELE hennes økonomi. ALLE hennes utgifter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset på det samme. Men de skriver vel av det meste på skatten, slik som de fleste i privat næringsliv;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...