Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Ellers så liker de faktisk stedet. :vetikke: Hadde jeg hatt like god råd som henne hadde jeg dratt hver uke, elsker The Well.

Ja, tviler ikke på at de liker stedet. Og de kler stedet, om man skal si det sånn. 

Men, han blir sponset..

http://kleivenblogg.no/mine-nye-bok-hjelpere-og-en-god-dose-velvaere/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Moongirl skrev:

Den nye sengen hennes ser lite god ut. Ser ut som en kjip hybelseng 🙊

Sikkert bedre å ha seg på hotell, enn i den vonde senga hennes. Men det må være meget spesielt å dra på samme hotellene som med eksene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Well, der TV2 Helsekontrollen fant sæd alle veier. URK!! Siste plassen jeg kunne tenkt meg å «slappe av». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

The Well, der TV2 Helsekontrollen fant sæd alle veier. URK!! Siste plassen jeg kunne tenkt meg å «slappe av». 

Ikke så rart når folk bruker plassen til sextreff..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nobile skrev:

Herregud så klein fyr. 

Fikk litt villapaprika og fabiam raw-vibber over det innlegget, og det er pinadø meg bra gjort altså. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, J.. skrev:

Ikke så rart når folk bruker plassen til sextreff..

Oiii....gjør de? 😲 Trodde det var en plass med klasse 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bibbis skrev:

Fikk litt villapaprika og fabiam raw-vibber over det innlegget, og det er pinadø meg bra gjort altså. 

Har nok gjennomført samme brevkurs 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Moongirl skrev:

Oiii....gjør de? 😲 Trodde det var en plass med klasse 🙈

Jepp!

Så å betale dyrt for å sause seg inn i andres kroppsvæsker og treff hadde jeg stått over..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, J.. skrev:

Jepp!

Så å betale dyrt for å sause seg inn i andres kroppsvæsker og treff hadde jeg stått over..

Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kleiven likner sånn på han ungkarenfyren hun var sammen med tidligere. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får de rabatter/spons når han har skrevet sponset innlegg om The Well og de begge stadig poster bilder fra spaet på sosiale medier. Men merkelig å møttes stadig på hotell når lene har egen leilighet. De er jo der hver uke :) kanskje sengene er bedre der som nevnt over haha;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes Kleiven likner sånn på han ungkarenfyren hun var sammen med tidligere. 

Syns ikke han er noe spesielt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker vi kan holde oss for gode til å kritisere en persons utseende her inne. Er slike kommentarer som gir KG et dårlig rykte; noe som er dumt når mye av kritikken som kommer frem her er berettiget. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, ryktespredning og krenkelser.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 02/02/2018 den 20.17, Tarese skrev:

Tenker vi kan holde oss for gode til å kritisere en persons utseende her inne. Er slike kommentarer som gir KG et dårlig rykte; noe som er dumt når mye av kritikken som kommer frem her er berettiget. 

Helt enig i dette. La oss heller fokusere på det som er kritikkverdig. Synes det er så mye viktigere å ta opp det Ulrikke Falch gjorde da hun trakk seg fra Vixen blogg awards. En del av disse bloggerene, inkludert Lene, "fremmer et usunt utseendefokus, et ekstremt forbruk og halvt gjennomtenkt budskap om psykisk helse og plastisk kirurgi" som hun sa det så flott. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, galmamma skrev:

noen som har sett kleiven sitt siste blogginnlegg??? Jeg har en "jente" i livet mitt....

Oioi..mange svulstige ord...litt av en "reise" han og har vært på...de bloggerne vet å få sagt det..🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker iallefall begge ordet "skatter" på en ny måte for meg. Hun skatter leserne sine og han skatter å ha en å komme hjem til på kvelden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...