Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Ice_83 skrev:

Kanskje hun har betalt de for å ha overraskelsefest for henne?Haha skulle ikke ha forundret meg. Forstår ikke hvorfor de driver å mater på den oppmerksomheten hennes.

Det der blir for drøyt. Hun kan da ha venner som har lyst å gi henne denne form for oppmerksomhet? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som lene har mange gode venner. Lene tok med seg og betalte weekend tur til Paris for hun Maria. Jeg haddee også gjort noe fint til ei venninne som tok meg med til Paris ;)

Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det virker som lene har mange gode venner. Lene tok med seg og betalte weekend tur til Paris for hun Maria. Jeg haddee også gjort noe fint til ei venninne som tok meg med til Paris ;)

Hvordan vet du at Lene betalte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det virker som lene har mange gode venner. Lene tok med seg og betalte weekend tur til Paris for hun Maria. Jeg haddee også gjort noe fint til ei venninne som tok meg med til Paris ;)

Var ikke den turen sponset?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lene er ei god venninne! Tror hun virkelig bryr seg om de hun har nær også. Hun er sosial og er med på det meste. Det virker ikke som hun sier nei til noe eller noen. Hun blir invitert bort og inviterer folk hjem til seg, og man kan se på snap/insta at hun er sammen med forskjellige folk. Hun har altså ikke bare en gjeng med 4 venninner. Så fint at de arrangerte en fest for henne 😊 

 

Hun tok bort de snappene i går og la de inn på nytt i dag. Regner med det var Maria som arrangerte og det så ut som Kjell Ola (?) satt ved siden av henne, så han er nok en av hovedgjestene 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, amadine said:

Hvordan vet du at Lene betalte? 

Fordi hun skrev at det var bursdagsgaven til Maria fra Lene? Stod ikke noe reklame eller sponset innlegg på det blogg innlegget om turen. Og de spiste og drakk bare der, så hvem skulle sponse det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den snappen fra idag, hvor de synger bursdagssang for henne, så kan man se han Kleiven jr så vidt, men det lille man kan se så ser man godt at han føler seg ikke tilfreds, eller litt sånn «stakkarslig». Vet ikke, kanskje er det bare noe jeg ser 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Den snappen fra idag, hvor de synger bursdagssang for henne, så kan man se han Kleiven jr så vidt, men det lille man kan se så ser man godt at han føler seg ikke tilfreds, eller litt sånn «stakkarslig». Vet ikke, kanskje er det bare noe jeg ser 🙄

La merke til det samme. Vet ikke hvor godt han kjenner vennegjengen hennes. Men hvis dette var et av de første møtene så hadde sikkert de fleste følt seg litt ubekvem. Jeg hadde ihvertfall følt det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å følge Lene og Espen.  De to der ble bare too much, så jeg tok en «Bye Felicia» som de gnålte om. Er de fortsatt bestiser? Husker Lene, Espen og Anne Brith når de skulle på en eller annen bloggefest (ligger på Sumo) Anne Brith tar opp en sak med Espen på vei trappene opp og Lene bare durer foran og himler med øynene. Der var det null sympati å hente 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, Viking-girl skrev:

Har sluttet å følge Lene og Espen.  De to der ble bare too much, så jeg tok en «Bye Felicia» som de gnålte om. Er de fortsatt bestiser? Husker Lene, Espen og Anne Brith når de skulle på en eller annen bloggefest (ligger på Sumo) Anne Brith tar opp en sak med Espen på vei trappene opp og Lene bare durer foran og himler med øynene. Der var det null sympati å hente 

Har sett den samme episoden av bloggerne. Jeg så ikke at Lene himlet med øynene. Anne Brith hadde fått kommentarer på at hun så feit eller gammel ut i den kjolen og da sa Lene at AB skulle drite i de kommentarene for det vil alltid være negative folk der ute. Ingen himling med øynene og alle gikk opp trappene samtidig som de snakket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell-Ola he lagt ut bilde av seg og en av kjærestene til venninnene til Lene, så ubehagelig kunne det ikke vært. 

 

Jeg oppfattet det heller ikke som Lene himlet meg øynene til Anne-Britt, heller at hun var oppgitt over de dumme kommentarene hun fikk. Husker ikke hva de gikk ut på nå, men hun da vel noe støttende til henne?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tingi85 skrev:

Kjell-Ola he lagt ut bilde av seg og en av kjærestene til venninnene til Lene, så ubehagelig kunne det ikke vært. 

 

Jeg oppfattet det heller ikke som Lene himlet meg øynene til Anne-Britt, heller at hun var oppgitt over de dumme kommentarene hun fikk. Husker ikke hva de gikk ut på nå, men hun da vel noe støttende til henne?

Feiring av "perfect 10"- litt av en beskrivelse. Kjøpt og betalt for den "perfektheten". Ulikt syn på hva som er perfekt, også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på Broen sesong 4, og der er det en eldre dame som heter Harriet med langt grått hår. Det er sånn jeg tror Lene kommer til å se ut når hun kommer i den alderen. Hun er utrolig vakker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg følger med på Broen sesong 4, og der er det en eldre dame som heter Harriet med langt grått hår. Det er sånn jeg tror Lene kommer til å se ut når hun kommer i den alderen. Hun er utrolig vakker :-)

Lena Strömdahl
Flott dame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hva er greia med det siste innlegget? Jodelido :fnise:

Skjønner ikke at hun gidder å gi det oppmerksomhet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, TulleJenny skrev:

Skjønner ikke at hun gidder å gi det oppmerksomhet. 

Det var det jeg tenkte også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er Jodel blitt dagens høydepunkt for Lene, men også underholdningskanalen til både venner og kolleger. Her tar vi oss absolutt ikke nær av sladder på Jodel, nei! :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...