Gå til innhold

Er det virkelig greit å være homofil?


Cowboy Lotte

Anbefalte innlegg

Ja, det skulle vel avslutte akkurat den diskusjonen. Nekrofili er en sykdom. Med diagnosenummer og alt.

Nå kan man jo saktens spinne videre på den tråden og påpeke at det var minsanten homofili også for ikke så svært mange år siden. Men den som vil si at nekrofili er sykelig, kan i det minste gjøre det med Verdens Helseorganisasjon på sin side.

Slutt å skriv vas. Nekrofili er en parafili og dermed legning.

Greit med fakta: http://en.wikipedia.org/wiki/Necrophilia

Forkommer også blant dyr. Dermed er sykdomsvrøvlet lagt død.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paraphilia (also known as sexual perversion and sexual deviation) is the experience of intense sexual arousal to atypical objects, situations, or individuals.

Necrophilia, also called thanatophilia or necrolagnia, is the sexual attraction to corpses. It is classified as a paraphilia by the Diagnostic and Statistical Manual of the American Psychiatric Association.

The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM), published by the American Psychiatric Association, offers a common language and standard criteria for the classification of mental disorders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paraphilia (also known as sexual perversion and sexual deviation) is the experience of intense sexual arousal to atypical objects, situations, or individuals.

Necrophilia, also called thanatophilia or necrolagnia, is the sexual attraction to corpses. It is classified as a paraphilia by the Diagnostic and Statistical Manual of the American Psychiatric Association.

The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM), published by the American Psychiatric Association, offers a common language and standard criteria for the classification of mental disorders.

Nettopp.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen:

Jeg normaliserer ingenting, men derimot påpeker fakta og linker til det.

Du gnåler videre på din egen virkelighetsoppfatning som strider mot det som er vitenskapelig vedtatt.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Du har ikke linket til noe fakta. Du tror bare at alle filier er samme greia og sier at alle legninger er like naturlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke linket til noe fakta. Du tror bare at alle filier er samme greia og sier at alle legninger er like naturlige

Om du er så blind at du ikke vil se linkene mine, er det ditt problem.

Jo mer du skriver, jo mer latterlig virker du. Istedet for å linke til noe som underbygger dine forkvaklede påstander.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere drite i diskusjonen om nekrofili er en sykdom eller ikke nå? Det blir bare avsporing...

Anonymous poster hash: a17b4...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere drite i diskusjonen om nekrofili er en sykdom eller ikke nå? Det blir bare avsporing...

Anonymous poster hash: a17b4...1f1

Ja, og hvorfor dukker det alltid opp slike tema når man diskuterer homofili?

Det har jo ingen sammenheng i det heletatt..

Anonymous poster hash: 5f21e...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili og heterofili er sammenlignbart fordi det er mellom samtykkende voksne!

Pedofili og nekrofili er ikke det.

Å sammenligne homofile med pedofile og nekrofile er like feil som å sammenligne heterofile med dem!

Så, du som er homofob og som synes jeg er ekkel, du må gjerne ha disse meningene om meg så lenge du ikke plager meg med de, men ikke sammenlign min legning med en legning du ikke ville sammenlignet din egen med!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å skriv vas. Nekrofili er en parafili og dermed legning.

Greit med fakta: http://en.wikipedia.org/wiki/Necrophilia

Forkommer også blant dyr. Dermed er sykdomsvrøvlet lagt død.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Det var nettopp en snill mann som linket til diagnosesystemet til Verdens Helse-Organisasjon, ICD-10, som brukes av det norske helsevesen, og som definerer nekrofili som en sykdom.

Et internasjonalt diagnosesystem som brukes verden over, trumfer en Wiki-artikkel når som helst, så den lille linken din er komplett verdiløs som argument.

Og når du tenker deg om, så skal du være seriøst skada før det å ha sex med et lik får apell.

Og det at man kaller det en parafili, er bare et annet ord for at det er temmelig sjukt.

Suffikset "fili" er ikke en indikasjon på at det er normalt og greit, ikke i dette tilfellet.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at vedkommende mener at fordi det også forekommer hos dur så kan det ikke være en sykdom. Dyr kan og bli mentalt syke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Det er grunn til å bli steinet i følge Bibelen hvis man er homofil, men det er vel like mye grunn til å bli steinet hvis man byr seg fram som en skjøge? Og til to menn samtidig til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎17‎.‎01‎.‎2015 at 0.55, Cowboy Lotte skrev:

Dette er ikke noe enkelt tema. Og jeg er overhodet ingen homofob, men jeg føler temaet blir veldig ignorert av hippie-sosialistene...

 

Jeg føler bare at homofile mennesker er så kalde og kyniske. Hadde en gang en homofil venn og jeg ble grønn av sjalusi av at han ikke likte meg. Han kunne fått et fint liv med meg, men fant ut i går at han ble sammen med en mann... Først tenkte jeg at de kunne jo kose litt med meg - for jeg jo har sett på film to menn som tar inn ei dame og vorter henne opp. Dette ble dessverre ikke tilfelle og jeg ble totalt avvist og vi er ikke lenger venner...

 

Jeg vet ikke om homofile burde ha så mye rettigheter som de har fått nå. De har blitt så bortskjemte. Siden få sikkert vil ha dem i arbeidslivet går nok de fleste av dem på trygd og snylter på samfunnet... Det som plager meg mest er at sosialistene nå har gjort at homofile kan gifte seg...! Gud lagde menn og kvinner i sitt bilde for at de skulle leve i fordragelighet.

 

I bibelen står det at homofili er en grusom gjerning og at to menn som har sex skal bli steinet... Jeg mener kanskje det blir litt drøyt, men jeg tror det kan være sunt og følge Russlands eksempel og lage en lov som forhindrer homofile propaganda. Antall homofile har gått ned fordi loven hindrer dem å rekruttere barn inn i sekten sin. Så snart vil homofili dø ut i Russland.

 

Burde vi gjøre det samme i Norge? Noen innspill? :)

Så din kamerat valgte en mann i stedet for en kvinne?
Ja - det må være lov. Jeg har opplevd noe lignende men jeg tok det veldig bra. Håper personen har det fint. Da jeg ble byttet ut med en mann i stedet for. Det er helt greit, og det er ingen sure miner.

Jeg ville ikke gått så langt som å følge Russland og steine noen p.g.a deres legning altså. Du kunne heller tatt en vanlig prat med han og sagt det du skriver her til han. Det er en legning og ikke et valg de plutselig tar ut i løse lufta. Dette var jo veldig gammeldags og bittert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎09‎.‎2016 at 22.18, CaramelDevil skrev:

Det er grunn til å bli steinet i følge Bibelen hvis man er homofil, men det er vel like mye grunn til å bli steinet hvis man byr seg fram som en skjøge? Og til to menn samtidig til og med.

Det finnes vel aldri en grunn til å steine noe i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 17.1.2015 at 0.55, Cowboy Lotte skrev:

Dette er ikke noe enkelt tema. Og jeg er overhodet ingen homofob, men jeg føler temaet blir veldig ignorert av hippie-sosialistene...

 

Jeg føler bare at homofile mennesker er så kalde og kyniske. Hadde en gang en homofil venn og jeg ble grønn av sjalusi av at han ikke likte meg. Han kunne fått et fint liv med meg, men fant ut i går at han ble sammen med en mann... Først tenkte jeg at de kunne jo kose litt med meg - for jeg jo har sett på film to menn som tar inn ei dame og vorter henne opp. Dette ble dessverre ikke tilfelle og jeg ble totalt avvist og vi er ikke lenger venner...

 

Jeg vet ikke om homofile burde ha så mye rettigheter som de har fått nå. De har blitt så bortskjemte. Siden få sikkert vil ha dem i arbeidslivet går nok de fleste av dem på trygd og snylter på samfunnet... Det som plager meg mest er at sosialistene nå har gjort at homofile kan gifte seg...! Gud lagde menn og kvinner i sitt bilde for at de skulle leve i fordragelighet.

 

I bibelen står det at homofili er en grusom gjerning og at to menn som har sex skal bli steinet... Jeg mener kanskje det blir litt drøyt, men jeg tror det kan være sunt og følge Russlands eksempel og lage en lov som forhindrer homofile propaganda. Antall homofile har gått ned fordi loven hindrer dem å rekruttere barn inn i sekten sin. Så snart vil homofili dø ut i Russland.

 

Burde vi gjøre det samme i Norge? Noen innspill? :)

Jeg synes det er fantastisk at du avslutter hattalen din med en smiley!

Hint: homofili er ikke en sekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi:) Homofile er vanlige mennesker som alle oss andre.

Ps. Du får ikke trygd for å være homofil. Håper du bare troller.

Edit: Ups la ikke merke til hvor gammel og lang tråden var, tror ikke jeg har lyst til å lese resten.

Endret av Elle00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...