Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1

folk som lar hundene sine løpe midt i veien, uten at eier gidder å følge med. 

selv om det er privat vei, så er det jo en del trafikk - og veldig trafikkert motorvei mindre enn tretti meter unna der hunden bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg må betale dobbelt opp med gebyrer og annet dritt fordi Klarna har gjort en feil, da blir jeg irritert:angry: Nei, jeg betalte ikke i januar fordi fakturaen var feil og nei Klarna, jeg skulle ikke ha avbetaling:dany: Takk skal du faen meg ha, nå må jeg betale nesten dobbelt så mye som varene kostet:frustrert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid skal ringe, og aldri kan sende en sms om noe som helst! 

Må dere ringe for alt?! Er så gørr kjedelig å snakke i tlf.

Endret av Irja
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Irja skrev:

Folk som alltid skal ringe, og aldri kan sende en sms om noe som helst! 

Må dere ringe for alt?! Er så gørr kjedelig å snakke i tlf.

Litt enig der. Man må ikke alltid ringe for alt. Og om man ringer og en ikke rekker å ta tlf eller man hørte den ikke så kan de i det minste sende mld. Neida man møter bare taot anrop og da må man sende mld eller ringe tilbake for å spørre hva det gjaldt. Irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Messenger automatisk endrer utseendet på smileyene mine... Smileyene på mobilen min har så mye mer karakter! Dei på Messenger ser bare generiske ut... 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Catalina Culès skrev:

At det er så jævlig kaldt :sur: jeg er ikke vant med det..

Enig, tror ikke jeg har så mye viking-blod i meg :laugh: så -18 er litt for brrrrrrrr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk i høye stillinger som har skjøttet jobben sin på en elendig måte men likevel nekter å ta sitt ansvar og forlate posten. Olemic Thommesen og Tom Tvedt for å nevne noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
23 minutter siden, Frida skrev:

Enig, tror ikke jeg har så mye viking-blod i meg :laugh: så -18 er litt for brrrrrrrr!

Viking-blod eksisterer ikke hos meg, engang :fnise: 18-30 varmegrader hele året hadde vært fint....Bor vist i feil land :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte fra meg zaloflasken litt hardt tydeligvis, så jeg fikk en såpeboble i øyet. Asså, er det mulig?? Nå klør det og irriterer, så jeg må sikkert skylle med vann og ødelegge all sminke. Fint. not.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen ikke skjønner at det er helt ok å være galant uten å ha en baktanke. 

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Rozárka skrev:

Brukere på Kg som avspiser en med frekke så-idiotisk-du-er-jeg-er-mye-bedre-enn-deg-svar i tråder.

Det andre er at det er sikkert noen brukere som da vil svare "Ja, men du har jo gitt sånne svar selv. Se her! Der har du gjort det. Så ikke kom her og kom her." (Et nytt så-idiotisk-du-er-jeg er faktisk mye bedre enn deg-svar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At all snøen blåser til mitt inngangsparti og hun som bor ved siden av meg ikke har noe særlig snø ved inngangspartiet :dry: Snøen blåser fra taket hennes og til mitt inngangsparti. Faens vind! :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stringfellow1

på trikk (og buss også forsåvidt) hvor folk slenger fra seg ryggsekk eller stor bag på gulvet i midtgangen. 

og folk som mener at ryggsekk eller veske trenger et helt sete for seg selv, og nekter å la noen sitte der... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...