Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Den 11. juli 2016 at 22.16, marizz skrev:

Håper det kan bli litt mer liv i denne tråden!! :) 

Da har jeg bestilt 3 nye produkter fra mykoreanmakeup(fant faktisk ut at noen av produktene var billiger der):

 

-OST - Original Pure Vitamin C20 Serum

-TONYMOLY - Back Gel eyeliner (01 Black) 4g

-TONYMOLY - Delight Tony Tint (01 Cherry Pink) 9ml

 

Noen som har erfaringer å dele? 

Ingen erfaringer med produktene du har kjøpt, har selv OST C20 i kjøleskapet og tenkte å starte med den etter sommeren når sola ikke er like sterk (ikke at denne regnfulle vestlandssommeren har så mye skadelig sol å by på da :fnise:).

Som skrevet i innlegg over her kan jeg varmt anbefale en del andre produkter om du er interessert!
Kun hudpleie, ikke funnet noe sminke fra Korea som jeg er super-fornøyd med enda...

Scinic, Iceland water all in one ampoule
Banila co, Clean it zero
Skin watchers, Papaya Moisture Exfoliating Gel
HolikaHolika Sheetmasker (i serien before/after)
Klairs Sheetmasker
Elastine, Silk Repair Shining Hair Treatment (Hårkur som tilfører fukt)
Lador, Perfect hair fill-up (Hårkur som tilfører proteiner)

Anonymkode: 364a1...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marizz

Takk for gode tips! Har siklet litt på den der iceland water en stund, men glemmer alltid å kjøpe den når jeg skal bestille noe:fnise: Ladorkuren er også noe jeg har tenkt til å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. juli 2016 at 17.34, marizz skrev:

Takk for gode tips! Har siklet litt på den der iceland water en stund, men glemmer alltid å kjøpe den når jeg skal bestille noe:fnise: Ladorkuren er også noe jeg har tenkt til å prøve

Lador-kuren (Proteiner) i kombinasjon med Elastine-kuren (Fuktighet) kjennes helt fantastisk ut i mitt hår hvertfall! Virkelig å anbefale :) Bruker lador 1 uke og elastine di 2 neste før ny kur med lador (kur 1 dag i uken) :)

:blomst:

Anonymkode: 364a1...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips? Jeg har fet hud og store porer. Hva bør jeg bruke for å få fin hud?

Anonymkode: 51da1...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lador-kuren (Proteiner) i kombinasjon med Elastine-kuren (Fuktighet) kjennes helt fantastisk ut i mitt hår hvertfall! Virkelig å anbefale :) Bruker lador 1 uke og elastine di 2 neste før ny kur med lador (kur 1 dag i uken) :)

:blomst:

Anonymkode: 364a1...31f

Må nok prøve det etterhvert!

 

Fikk den c-vitamingreia som alle bestiller i posren igår, men var lekket ganske mye :( sendte mld til nettsiden, og de sa det var normalt.. Produsenten har også skrevet det kan skje, så det får gå! Regner med det er andre med lik erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes en koreansk maskara som er like god som gullmaskaraen til YSL?

Jeg har forsøkt både maskaraen til missha og the face shop, men de er ikke like gode som YSL.

Anonymkode: 389cc...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor fort får man vite om man reagerer på en sheet mask? Jeg har plutselig fått nupper på huden i dag og mistenker det er pga den jeg brukte i går. Men kan reaksjonen komme så fort? 

Anonymkode: 4dc3e...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fort får man vite om man reagerer på en sheet mask? Jeg har plutselig fått nupper på huden i dag og mistenker det er pga den jeg brukte i går. Men kan reaksjonen komme så fort? 

Anonymkode: 4dc3e...1cd

Høres ut som det er den du reagerer på ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en blush fra et koreansk merke? Ser etter en lys rosa en, men ikke de aller lyseste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har tidligere brukt Mizon Snail Repair Eye Cream, men den klør og gir meg tårer i øynene, uansett hvor forsiktig jeg er.

Er det noen som har gode erfaringer med en annen øyekrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/21/2016 at 13.21, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips? Jeg har fet hud og store porer. Hva bør jeg bruke for å få fin hud?

Anonymkode: 51da1...144

Anbefaler Innisfree Bija-serien. Den er knall! I tillegg bør du vurdere Innisfree vulcanic clay mask, Mizon aha/bha toner.

Anonymkode: c0515...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen produkter man ikke kan bruke når man er gravid? Syn Ake er lagt bort, men har hørt at BHA kanskje ikke bør brukes? Og AHA?

Anonymkode: c0515...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
Den 21.7.2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Hvor fort får man vite om man reagerer på en sheet mask? Jeg har plutselig fått nupper på huden i dag og mistenker det er pga den jeg brukte i går. Men kan reaksjonen komme så fort? 

Anonymkode: 4dc3e...1cd

Veldig mulig. Jeg har kun reagert på en maske og da fikk jeg nupper kort tid etter jeg har brukt den, og enda flere dagen etter. Heldigvis forsvinner de relativt kjapt siden man ikke bruker masken flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvilke ingredienser man bør unngå som gravid 

Anonymkode: c0515...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå ser det ut til at korea produkter har kommet til Norge. Så en annonse på facebook fra klairs norge, blir spennende å se om det kommer mer:)

Anonymkode: 70f70...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
Den 11.8.2016 at 17.45, AnonymBruker skrev:

Nå ser det ut til at korea produkter har kommet til Norge. Så en annonse på facebook fra klairs norge, blir spennende å se om det kommer mer:)

Anonymkode: 70f70...4e9

Dette så jeg også, blant annet at man faktisk kunne bli forhandler. Jeg er spent på hvordan prisene blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 3. september 2016 at 1.41, DreamOn skrev:

Noen tips til en lett dagkrem for blandingshud som ikke er for dyr. Helst under 100??

Jeg har tidligere vert veldig fornøyd med Cosrx Hyaluronic Acid Intensive cream (må skrive tidligere fordi jeg i det siste har vert veldig slapp med å bruke krem, hehe). Denne ligger på rundt 149kr på ebay (100ml, varer i en evighet)!

En annen krem jeg er fornøyd med er Elizavecca white crow glacial more cream (100ml) ligger på rundt 100kr på ebay, men dette merket finnes det mye falsk av så vil anbefale deg å kjøpe fra selleren "iamlove-shop" eller "blueprint21"

Ellers er min mor veldig fornøyd med Etude house sin moistfull collagen-serie, og da særlig essence/emulsion/cream. Denne serien er også kommet i en aqua versjon som inneholder mer fukt enn fett! I moistfull collagen serien koster kremen rundt 125kr på ebay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, mollyho skrev:

Jeg har tidligere vert veldig fornøyd med Cosrx Hyaluronic Acid Intensive cream (må skrive tidligere fordi jeg i det siste har vert veldig slapp med å bruke krem, hehe). Denne ligger på rundt 149kr på ebay (100ml, varer i en evighet)!

En annen krem jeg er fornøyd med er Elizavecca white crow glacial more cream (100ml) ligger på rundt 100kr på ebay, men dette merket finnes det mye falsk av så vil anbefale deg å kjøpe fra selleren "iamlove-shop" eller "blueprint21"

Ellers er min mor veldig fornøyd med Etude house sin moistfull collagen-serie, og da særlig essence/emulsion/cream. Denne serien er også kommet i en aqua versjon som inneholder mer fukt enn fett! I moistfull collagen serien koster kremen rundt 125kr på ebay.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...