Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en helvetes fest i fjor høst... :P Først skjeller jeg ut han jeg driver med (over meldinger) fordi jeg fikk for meg at han prøvde å dra med ei annen jente hjem etter festen vi var på, så han blir sur og drar alene. Så sender jeg melding til eksen som også hadde dratt hjem (felles vennegjeng) hvor jeg spurte om ikke han kunne komme tilbake og hente meg. (!) Så har jeg fyllesex med en annen som trøst over han "idioten" jeg drev med (jeg var fortsatt sint), før jeg får vanlig, hyggelig melding av han jeg skjelte ut tidligere på kvelden. I mitt hode har han da hatt sex før han har sendt den, siden jeg jo hadde rukket det på den tiden. Så jeg blir fly forbanna og sier han kan gi blanke i å skrive til meg etter han har pult noen andre. 

Har ikke hørt fra han siden... Så dumt som dette har jeg aldri oppført meg før! Og kommer aldri til å drikke så mye igjen heller. 

Anonymkode: dfe17...5c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Drar opp denne igjen.

Var på byen sist fredag, drakk litt vel mye. Fikk et akutt behov til å ta kontakt med eksen. Sendte like så godt avgårde en melding til ham, ba ham om ikke å gi meg opp fordi jeg alltid ville elske ham. Gud, så kleint! :icon_frown:

Ikke nok med det. Søndag kjørte jeg forbi. Han gikk langs fortauet. Ble så flau at jeg dukket i bilen (som sjåfør). Jepp, pinligere enn det blir det ikke :flau:

Anonymkode: 18de1...182

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig ille, men flaut likevel :P

Fridde til samboeren min i natt. Mersom truet ham at siden han ikke har fridd enda så må jo jeg bare gjøre det, ellers skjer det aldri. Så ringte jeg ham 30 ganger (han svarte ikke, var på lydløs) og la igjen flere grinemeldinger på voicemailen hvor jeg bare hulket.

Han ringte meg i morges og spurte hvor full jeg var i går, og jeg bare "eh, brisen?" hvor han gapskratta. Han dog hadde blitt ordentlig bekymra over hulkemeldingene mine, og jeg føler meg som en fjortis på fylla :P 

 

Anonymkode: cbaf5...a77

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.7.2015 at 16.03, AnonymBruker skrev:

Hadde akkurat gjort det slutt med eksen, så jeg la meg ned i sengen og drakk vodka. Min daværende bestevenninne inviterte meg hjem til henne, men når jeg reiste meg opp merket jeg at kanskje hadde drukket litt for mye. Jeg fikk skyss til henne, og når jeg da absolutt skulle ha tak i en gammel flamme som jeg hadde fylleringt enormt mye den siste tiden, så ringte jeg MOREN hans fordi han ikke svarte  :rodme: Hun merket først ikke at jeg var full håper jeg, så hun sa at hun heller ikke fikk tak i han. Og selvfølgelig begynte jeg å snakke om at han har kondomer i skapet på rommet sitt, og at han var veldig flink til å bruke prevensjon . :cry:  Venninnen min tok telefonen fra meg og beklaget seg på mine vegne. Det verste er at jeg har møtt henne senere, da også full.. Gud hvor jeg skammer meg selv om det er 2 år siden. Er redd for å møte henne hver gang jeg er på butikken.  

 

Skal nevnes at jeg har vært en del hos dem tidligere. 

 


Anonymous poster hash: 80e65...6dd

 

Jeg husker en gang jeg var dritafull og hadde kommet hjem fra byen, 

den tida hadde jeg "blinkkonto", vet ikke om dere husker det sosiale nettverket, Blink...

og der hadde jeg skrevet noen rare meldinger til noen venninner. Husker ikke hva det var,

men der og da trodde jeg jo at jeg skrev noe skikkelig glupt.
Dagen etter fikk jeg spørsmål om hva i all verden var det jeg drev med hahahaha

og jeg så jeg hadde jo bare skrevet tullball! Dritflau! Husker ikke hva jeg skrev da, men det hang ikke på greip!


Mitt råd er: Skriv ikke på facebook, sms eller andre sosiale medier når du er full: Det som kan virke glupt der og da,

er sannsynligvis ikke det.

Anonymkode: dce70...000

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker en gang jeg var dritafull og hadde kommet hjem fra byen, 

den tida hadde jeg "blinkkonto", vet ikke om dere husker det sosiale nettverket, Blink...

og der hadde jeg skrevet noen rare meldinger til noen venninner. Husker ikke hva det var,

men der og da trodde jeg jo at jeg skrev noe skikkelig glupt.
Dagen etter fikk jeg spørsmål om hva i all verden var det jeg drev med hahahaha

og jeg så jeg hadde jo bare skrevet tullball! Dritflau! Husker ikke hva jeg skrev da, men det hang ikke på greip!


Mitt råd er: Skriv ikke på facebook, sms eller andre sosiale medier når du er full: Det som kan virke glupt der og da,

er sannsynligvis ikke det.

Anonymkode: dce70...000

Savner Blink... :hjerte:

Anonymkode: a32b3...b1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra byen drita full "ja så kommer du hjem til meg nå og puler meg hardt? Jeg ligger i senga og venter baby" Fikk aldri svar og fyren hadde dame. Flaut? JA!

En annen gang var jeg fest og hadde nettopp blitt dumpa. Var lei meg og drakk bort sorgene. Så ble ganske så full. Da alle skulle på byen, så dro jeg heller ned til eksen (han bodde like nede i gata) jeg dro ned og banka vilt på døren mens jeg ropte på han. Han åpna ikke. Jeg sendte en melding "Hallo jeg står utafor døren din nå. Åpne da" Fikk svar etter 1-2 min. "Nei, gå vekk!"  Så jeg dro hjem hvor jeg gråt meg i seng :( 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble full og emosjonell. Sendte teksten til Sondre Justad's "tilbake" i oppstykkete meldinger skrevet av meg selv og ingenting hang på greip. Husket det med en gang jeg våknet og sjekket tlf. Døde inni meg da jeg så mine 10 dårlig oppstykkede sangtekst meldinger 😂 og nei. De ble ikke besvart😂

Anonymkode: 811b6...f8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 10.3.2014 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg har ALT for mange............. Grøsser ved tanken..

 

Sendte feks et bilde av en våt finger (som jeg hadde dyppet i ØL), og skrev til bildet at "jeg er kåt på deg".........

 

 

 

Dette var til en flørt jeg hadde kjent i ca en uke.

 

 

.............................. :(

 


Anonymous poster hash: b4133...9ed

 

Denne lo jeg faktisk av 😂😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer.. ble det dagsfylla med ei venninne :P På en restaurant. I en av Oslos travleste handlegater. Yeah. Det var oss to og kanskje et par andre personer til stede. Jeg bestemte meg for å sende melding til ei venninne. "Jeg er glad i deeg".  Også skulle jeg ringe henne. Vi snakket lenge, og det gikk mest i "jeg bryr meg om deg, du er en sååå god venninne". Men, så tror jeg samtalen kom inn på sex. (Ble jeg fortalt). Og jeg snakker høyt i telefonen. Tror servitørene ble.. satt ut. Venninna mi jeg var med lo se ihjel. Sykt pinlig. Har aldri dratt tilbake dit. 

Anonymkode: 43d2d...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, tråden er slutt :(

Takk alle som har delt, fy som jeg har lett :laugh:

Denne må vi bare fortsette på. Sikkert mange som skriver fyllemld fortsatt ;)

Anonymkode: ada48...a6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat slått opp med kjæresten i russetiden, så fulle meg bestemte seg for å laste ned tinder. Matchet med en fyr jeg hadde god kjemi med, snakket i et par uker før vi faktisk møttes for en kjøretur i hjembygda mi. Note at jeg var full mesteparten av flørten vår. Møtte han neste gang på en festival de skulle ha, han snakket ikke med meg før jeg skulle hjem til han. Etter dette skrev han ikke til meg og sendte meg bare fellessnaps. Etter et par måneder tok han opp kontakten igjen, for jeg skulle begynne på samme universitet som han. Sendte han mange meldinger i fadderuka om at jeg var i bygget hans og at jeg skulle komme opp til han. Gjør alt for å unngå han nå

Anonymkode: f6594...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Var førstiss og nettopp "dumpa" av en russ som jeg hadde rullet med.. Vi var overhodet ikke i noe forhold eller noe. Vi hadde klint på fest to ganger og jeg hadde rullet med han to ganger. Sist gang vi hadde rullet sammen gjorde han det klart at han ikke var interessert i noe forhold...

Nyttårsaften var et halvt år senere og jeg var fortsatt bitter over dette... Ble så full som jeg aldri har vært før og kom over navnet hans mens jeg scrollet i kontaktlista på telefonen. Blir svært sosial når jeg er full. Husker hvor glad jeg ble da jeg så navnet hans og det er det siste jeg husker fra denne kvelden. 

Våkner så med en dundrende hodepine dagen etter. Panikken slo meg og joda, jeg hadde sendt meldinger. Mange. Og på FRANSK! Her har jeg da tenkt at jeg skulle vinne han tilbake med mine franske gloser. Og jeg som hadde 3'er i faget!

Og ikke nok med det! Jeg hadde også ringt fyren. Og også snakket på fransk!! Altså... Det her er så jævlig flaut å tenke på at jeg fremdeles, 10 år senere, blir ordentlig dårlig av det.

Anonymkode: ea914...add

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk tråd 😅😅😅😅... jeg ringer stort sett i fylla og blir veldig glup. Har ikke voldsomme morsomme historier selv☺😅.  Eller kanskje en, skjedde i fjor faktisk.... Kranglet med eks på sms og han la seg og jeg var ute. Plutselig satt jeg i en taxi til der han  bor 30 min unna der jeg var og han låser aldri døra og sov da jeg kom. Han tok det ikke fint. Men måtte bli der over natta 😅.. og fortsatt sint enda for den natta der😅

Anonymkode: 16ff8...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke direkte min fyllehistorie, selv om jeg sikkert har tusen på lager..

Jeg har en kompis som liker meg på en veldig lite «venne-aktig» måte, noe han benekter på det sterkeste (da vet han at jeg trekker meg totalt unna). Vi var på en teaterforestilling i forrige uke, og tok et glass etterpå. Jeg benyttet meg av anledningen til å formidle på generelt grunnlag at jeg er lite begeistret for å få meldinger i tide og utide, og at jeg har blitt så stresset av det at jeg nå stort sett har mobilen på lydløs. Dette i håp om at hintet ble tatt, da han pepret meg med meldinger dagen lang. 

Det hjalp vel ikke sånn veldig vil jeg si, men etter et veldig dårlig mottatt valentines stunt skjønte han vel at han burde ligge litt lavt i terrenget. Så halleluja! -ikke et pip i hele går. Helt til han fant ut at han skulle ta en tur ut på byen.... Først spurte han bare om jeg ville joine, jeg takket nei og sa jeg skulle legge meg. Da startet tiraden. Det RANT på med meldinger. Først søte og fine, så vendte det seg hele da jeg ikke svarte. Han ble ferdig med terroren i tre-tiden, og avsluttet med en meget syrlig melding om at jeg åpenbart føler meg så mye bedre enn han og at jeg bare kunne drite og dra. 

Tipper han sitter og skjelver godt i buksene sine nå! Og det unner jeg han! 

Anonymkode: 0b7dd...6f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke direkte min fyllehistorie, selv om jeg sikkert har tusen på lager..

Jeg har en kompis som liker meg på en veldig lite «venne-aktig» måte, noe han benekter på det sterkeste (da vet han at jeg trekker meg totalt unna). Vi var på en teaterforestilling i forrige uke, og tok et glass etterpå. Jeg benyttet meg av anledningen til å formidle på generelt grunnlag at jeg er lite begeistret for å få meldinger i tide og utide, og at jeg har blitt så stresset av det at jeg nå stort sett har mobilen på lydløs. Dette i håp om at hintet ble tatt, da han pepret meg med meldinger dagen lang. 

Det hjalp vel ikke sånn veldig vil jeg si, men etter et veldig dårlig mottatt valentines stunt skjønte han vel at han burde ligge litt lavt i terrenget. Så halleluja! -ikke et pip i hele går. Helt til han fant ut at han skulle ta en tur ut på byen.... Først spurte han bare om jeg ville joine, jeg takket nei og sa jeg skulle legge meg. Da startet tiraden. Det RANT på med meldinger. Først søte og fine, så vendte det seg hele da jeg ikke svarte. Han ble ferdig med terroren i tre-tiden, og avsluttet med en meget syrlig melding om at jeg åpenbart føler meg så mye bedre enn han og at jeg bare kunne drite og dra. 

Tipper han sitter og skjelver godt i buksene sine nå! Og det unner jeg han! 

Anonymkode: 0b7dd...6f5


Håper du kutter han ut. Han er ikke vennen din når han ikke respekterer dine nei til noe mer. Og han respekterer deg ikke når han blir terroriserende med trusler og syrlighet fordi du ikke svarer han.

Anonymkode: b7733...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke fyllemelding, men presiserte med å ringe eksen 8-10(!!!) ganger i fylla en gang. Husker lite av samtalen, men orker ikke tenke på hva som ble sagt. JEG SKJEMMES. Hahaha... huff.

Anonymkode: e6eba...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Jeg så en fyr på et utested, kompisen min sa hva han het. Syntes han var dritfin, tørte ikke snakke til han. Kom hjem, fant han på face og skrev "hei, jeg likte trynet ditt".

💀

💁

🎅

Han svarte aldri. Dritflaut.

Tror det er siste gang jeg skrev noe i fylla på den måten.

Anonymkode: f7057...a21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...