Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Prøvde å finne en offisiell greys anatomy tråd der man diskuterer men fant bare korte tråder som for det meste var gamle så da lager jeg denne hvor vi kan diskutere alt vi vil om serien i framtidlige sesonger. Diskuter gjerne amerikanske episoder også vist dere vil, norge er ganske nær amerikanske sendetider for serier nå for tiden. Tror dere Calizona og owen og yang blir sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den nye episoden i dag. Syntes det skjedde lite.. Gøy med Kepner da. :D Tror nok at Christina og Owen er historie. Men bra at hun og Mer har fått et bedre forhold. Hatet at de kranglet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nye episoden i dag. Syntes det skjedde lite.. Gøy med Kepner da. :D Tror nok at Christina og Owen er historie. Men bra at hun og Mer har fått et bedre forhold. Hatet at de kranglet!

Snakker du om usa episodene? Jeg håper owen drar sammen med christina i sesong finalen. Skal tro hva slags finale dem vil finne på å ha nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om usa episodene? Jeg håper owen drar sammen med christina i sesong finalen. Skal tro hva slags finale dem vil finne på å ha nå?

Selvfølgelig snakker jeg om dem. Ser stort sett alle serier når de kommer ut i statene. :)

Aner ikke hva de finner på i sesongavslutningen, men jeg håper det ikke blir noe sånn flykræsj, skyteepisode, annen ulykke eller tilsvarende dramatisk. Det blir så voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig snakker jeg om dem. Ser stort sett alle serier når de kommer ut i statene. :)

Aner ikke hva de finner på i sesongavslutningen, men jeg håper det ikke blir noe sånn flykræsj, skyteepisode, annen ulykke eller tilsvarende dramatisk. Det blir så voldsomt.

Hva med en finale hvor kepner innser hun vil være med avery rett før hun skal til å gå til alteret og så blir avery skutt av en raner mens han er på en kiosk imens så drar owstina sammen ut fra serien og dereck får hjertestopp i tillegg så ligger alex sin far får døden og dem har blitt litt bedre kjent og fått et far og sønn forhold og så kommer leah inn og sier hun er gravid med han sitt barn (siden dem hadde seg nylig). Og selvfølgelig forsoner endelig calizona og callie. Hva syns du om det som en finale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett dagens episode?

Nei ser på norsk sendetid, liker ikke å se film eller serie på nett:) Men jeg håper finalen blir slik jeg skrev istad. Liker disse finalene som ender i at noen nesten dør og det blir dramatikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da så. Da skal jeg ikke si mer. Kan si såpass at en del av de tingene du så for deg i finalen kommer ikke til å skje i sesongavslutningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt greit å avklare om det skal diskuteres ut fra norsk eller amerikans sendeskjema da. Ellers kan noen etter hvert lese spoilere de ikke ville se! ;)



Anonymous poster hash: 98908...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuter gjerne amerikanske episoder også vist dere vil, norge er ganske nær amerikanske sendetider for serier nå for tiden.

Kanskje litt greit å avklare om det skal diskuteres ut fra norsk eller amerikans sendeskjema da. Ellers kan noen etter hvert lese spoilere de ikke ville se! ;)

Anonymous poster hash: 98908...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da så. Da skal jeg ikke si mer. Kan si såpass at en del av de tingene du så for deg i finalen kommer ikke til å skje i sesongavslutningen. :)

Hvordan vet du det?

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du det?

Det finner du ut når du ser episode 13, som kom i dag. ;) Hvor langt har de kommet i sendeskjemaet i Norge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finner du ut når du ser episode 13, som kom i dag. ;) Hvor langt har de kommet i sendeskjemaet i Norge da?

Episode 7 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hva TS skrev, men dere ser jo allerede nå at en felles tråd kan by på problemer. :)



Anonymous poster hash: 98908...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har startet på sesong 1 igjen for tredje gang, haha. Favorittprogrammet <3



Anonymous poster hash: 09629...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="AnonymBruker" data-cid="14054424" data-time="1393707724">AnonymBruker, on 01 Mar 2014 - 22:02, said:<p>Jeg har startet på sesong 1 igjen for tredje gang, haha. Favorittprogrammet Anonymous poster hash: 64fc4...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owstina og calizona? Hva med å skrive det de faktisk heter?

Så på facebook hva som skjer med April. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...