Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Cata skrev:

:hoppe: Der ble det action i boka, ja.

Jepp. På grunn av noen maur... :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo min glanshistorie om maur i huset - den involverer maur på kjøkkenet, en flaske karamellsaus som ble stående på benken uten at korken var helt på og et ønske om is med karamellsaus neste dag... :redd: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har jo min glanshistorie om maur i huset - den involverer maur på kjøkkenet, en flaske karamellsaus som ble stående på benken uten at korken var helt på og et ønske om is med karamellsaus neste dag... :redd: 

Proteinrik is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Eller ingen is - lysten forsvant plutselig...

Men jeg har hørt at karamellisert maur er godt.... (ikke at jeg har noe ønske om å teste) 

 

Men det er jo godt at det ikke ble en varig forsvinning av is-lyster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, det gikk over etter ti minutter. Men det tok en stund før jeg kjøpte karamellsaus igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp: 

Passe trøtt i trynet i dag. Ble litt sent i går kveld. Og å sove lenge er jeg ikke noe flink til... :Gjesp:  Men kvelden i går var veldig koselig. Var på innflytningsfest hos en kamerat. Spiste god mat, skravlet og lo. Sånt gjør godt. :bolledeig: 

I dag blir det først gudstjeneste og så årsmøte i menigheten. Ikke at jeg har så veldig lyst til å dra på det årsmøtet. Er alltid noen som er fryktelig glad i å høre sin egen stemme i sånne sammenhenger. Sånne som har kommentarer til absolutt alle saker. Og som bruker tusen ord på noe som kunne og burde vært sagt på ei setning... :sukk:  Men jeg må være der, for å bruke stemmeretten min. Det betyr noe for meg hvem som er med i styre og stell i menigheten... 

Og når jeg kommer hjem må jeg bake sukkerbrød. :jepp:  Jeg har lovt familien Bulk kake i morgen. :jepp: 

På 17.3.2017 den 15.44, Daria skrev:

Jeg har jo min glanshistorie om maur i huset - den involverer maur på kjøkkenet, en flaske karamellsaus som ble stående på benken uten at korken var helt på og et ønske om is med karamellsaus neste dag... :redd: 

Ugh... :redd:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

:bursdag: 

:roser:

Gratulerer så mye i fjøset! :strix:

Tusen takk. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann og hoppsann :kaffekopp:  

Det er i grunnen stas med bursdag. :strix:  Besøk av familien Bulk i går. Fått både gaver og gratulasjoner. Og fredag blir det skikkelig jentekveld. :strix:

Så langt i dag har jeg brukt masse penger. Flybilletter til Saueland er innkjøpt. Så om en måneds tid flakser jeg nordover. :strix:  Også har jeg betalt for noe moro jeg skal være med på i november. :strix:  Også har et gavekort jeg fikk i går blitt forvandlet til nye sko. :strix:  

Så bare sånn hvis noen skulle være i tvil, så kan jeg opplyse om at Sauen er i godt humør i dag. :opplyser::strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

 

Så bare sånn hvis noen skulle være i tvil, så kan jeg opplyse om at Sauen er i godt humør i dag. :opplyser::strix:

 

Det kom i grunn ikke så veldig tydelig frem :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 14.52, Roadrunner skrev:

Det kom i grunn ikke så veldig tydelig frem :opplyser:

:fnise:

Skjønte det ikke jeg heller. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag. :kaffekopp: 

I dag har Sauen hviledag. :veslejenta:  Det er såpass at jeg lurer på om jeg skal orke en tur til butikken (og det er jo helt på andre siden av gata)... Men forøvrig har jeg gode dager for tiden. Er bare litt trøtt i dag. :Gjesp:  Dessuten er det :regn: ute... God grunn for å holde sofaen med selskap. :jepp:  

Dessuten lever jeg veldig godt på forrige ukes bursdagsselskap. Det var veldig kjekt å samle gode venninner til mat og skravling. :strix:  Og det aller beste med kvelden var at alle lo og koste seg. :strix:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn og sofa her også så langt i dag. Hadde tenkt meg en tur ut og kjøpe nye blomster, får se hva jeg gidder etterhvert. Skal på konsert i kveld, så en liten tur ut får jeg jo uansett da. Det er unektelig mye letter å være flik til å komme seg ut på tur når sola skinner - det frister ikke like mye å sette seg på en benk med bok og tekopp i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag i Fjøset :kaffekopp:

Trøtt fuggel her, men neste uke er det bare tre arbeidsdager! :strix: En god tanke det :jepp:

Hvordan er saueformen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp: 

Her er formen fortsatt litt laber. Men-men, jeg er god venn med sofaen jeg. :veslejenta: 

Tenkte jeg skulle innom Altinn en tur, men kommer ikke inn. Så da får man vel bare vente noen timer. Regner ikke med noen store overraskelser der likevel. Sannsynligvis kommer jeg til å gå sånn omtrent i null. Men man vet jo aldri... Bare jeg slipper restskatt, så er jeg fornøyd... 

På 3.4.2017 den 8.08, Roadrunner skrev:

God mandag i Fjøset :kaffekopp:

Trøtt fuggel her, men neste uke er det bare tre arbeidsdager! :strix: En god tanke det :jepp:

Hvordan er saueformen i dag?

God tirsdag :kaffekopp: 

Formen var laber i går, og er laber i dag. Men det er jo ikke noe farlig. Jeg er bare sliten. Har ikke vært flink nok til å passe på hviletiden min. Og da blir det noen dager på sofaen. Blir mer tid til å spille HayDay da. :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...