Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Støvsugerposer

Etui til ørepropper (dette er så genialt!! er sikker på at det forlenger levetiden på hodetelefonene mine betraktelig) 

Julepynt

Reisetannbørste til å ha i veska 

Air freshener til bilen (veldig spent på hva den lukter, haha...) 

Ikke mottatt noe enda, så blir gøy med litt pakker igjen :)

Anonymkode: a954e...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎19‎.‎10‎.‎2017 den 11.08, Helena83 skrev:

Dette er noe av det jeg har kjøpt i det siste :sjenert:

Veske

Er dette med fake MJ-logo på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lillesky skrev:

Er dette med fake MJ-logo på?

Det vet jeg ikke, har ikke fått den ennå. Håper ikke det står noe på den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Mystix said:

Denne masken du har bestilt er definitivt ikke fra Elizavecca - en får ikke en ekte slik maske for 30 kroner. Aldri i livet om jeg hadde turt å påført den der i ansiktet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mystix skrev:

Det er en grei regel å holde seg unna kosmetikk som sendes fra Kina. De er som regel produsert under helt andre forhold enn de som produseres for å selges i butikk. Du vet aldri hva det inneholder, og selv om du ikke merker noe umiddelbart etter påføring kan det inneholde farlige giftstoffer, hormonforstyrrende midler, allergifremmende stoffer eller det kan ødelegge huden din fullstendig. Man vet aldri hva det inneholder, siden fabrikkene ikke er godkjent og produktene blir ikke testet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite erfaring med å kjøpe klær på ebay. De få gangene jeg har gjort det, har det vært merker jeg kjenner godt fra før, og vet hvordan størrelsene er. Dere som er erfarne ebay-kunder, kjenner dere til disse jakkene?

https://www.ebay.com/itm/WOMENS-BELTED-BUTTON-COAT-NEW-LADIES-HOODED-MILITARY-JACKET-PLUS-SIZE-8-TO-20/251407091834?hash=item3a8907c87a:g:b14AAMXQlgtS-1O9

https://www.ebay.com/itm/Trendy-Korean-Women-Winter-Warm-Wool-Lapel-Slim-Trench-Parka-Coat-Jacket-Outwear/391647217616?hash=item5b2ffe47d0:g:bB0AAOSwSYpZ2EmN

Hva slags størrelse bør jeg bestille? Bruker vanligvis størrelse 44 eller 46. Jeg antar at jakkene er små i størrelsene, i alle fall den nederste som er koreansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perelandra skrev:

Jeg har lite erfaring med å kjøpe klær på ebay. De få gangene jeg har gjort det, har det vært merker jeg kjenner godt fra før, og vet hvordan størrelsene er. Dere som er erfarne ebay-kunder, kjenner dere til disse jakkene?

https://www.ebay.com/itm/WOMENS-BELTED-BUTTON-COAT-NEW-LADIES-HOODED-MILITARY-JACKET-PLUS-SIZE-8-TO-20/251407091834?hash=item3a8907c87a:g:b14AAMXQlgtS-1O9

https://www.ebay.com/itm/Trendy-Korean-Women-Winter-Warm-Wool-Lapel-Slim-Trench-Parka-Coat-Jacket-Outwear/391647217616?hash=item5b2ffe47d0:g:bB0AAOSwSYpZ2EmN

Hva slags størrelse bør jeg bestille? Bruker vanligvis størrelse 44 eller 46. Jeg antar at jakkene er små i størrelsene, i alle fall den nederste som er koreansk.

Den øverste har jeg erfaring med. Den er grei i størrelsen, men ville kjøpt en str større muligens, fordi disse som lager klær i Kina ikke helt vet hvordan en normal størrelse er... Jakken er forresten laget i samme materiale som en vanlig hettegenser, bare mye tykkere. Så den er ikke like fin som på bildene. Forholdsvis varm og god, men fullstendig ubrukelig i vått vær. 

Den nederste er ikke koreansk, men en kinesisk kopi av en koreansk jakke, og du må regne med at den er like liten som alle andre kina-klær. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Muscae skrev:

Den øverste har jeg erfaring med. Den er grei i størrelsen, men ville kjøpt en str større muligens, fordi disse som lager klær i Kina ikke helt vet hvordan en normal størrelse er... Jakken er forresten laget i samme materiale som en vanlig hettegenser, bare mye tykkere. Så den er ikke like fin som på bildene. Forholdsvis varm og god, men fullstendig ubrukelig i vått vær. 

Den nederste er ikke koreansk, men en kinesisk kopi av en koreansk jakke, og du må regne med at den er like liten som alle andre kina-klær. 

Takk for svar, og at du sa i fra om stoffet i den øverste. På bildet ser det ut som vanlig kåpestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Perelandra skrev:

Takk for svar, og at du sa i fra om stoffet i den øverste. På bildet ser det ut som vanlig kåpestoff.

Den øverste jakka går under navnet "KG-jakka" her. Det var mange i denne tråden som bestilte den for noen år siden, husker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Emera skrev:

Den øverste jakka går under navnet "KG-jakka" her. Det var mange i denne tråden som bestilte den for noen år siden, husker jeg. 

KG-jakka! :ler:

Jeg har sett folk som har gått med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

KG-jakka! :ler:

Jeg har sett folk som har gått med den. 

Jeg har også sett det, og har tenkt i mitt stille sinn at...hm..."du er på KG, ja..." :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den jakken er forresten veldig populær i eBay-Facebookgruppene også :P Der elsker de den og skryter den opp i skyene. Jeg falt for hypen selv, og ble utrolig skuffet. Formløs og tynt stoff.

Anonymkode: 9b8ae...f07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 11.05, Muscae skrev:

Det er en grei regel å holde seg unna kosmetikk som sendes fra Kina. De er som regel produsert under helt andre forhold enn de som produseres for å selges i butikk. Du vet aldri hva det inneholder, og selv om du ikke merker noe umiddelbart etter påføring kan det inneholde farlige giftstoffer, hormonforstyrrende midler, allergifremmende stoffer eller det kan ødelegge huden din fullstendig. Man vet aldri hva det inneholder, siden fabrikkene ikke er godkjent og produktene blir ikke testet. 

Jeg her lett men klarer ikke å se hvor firmaene er fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mystix skrev:

Jeg her lett men klarer ikke å se hvor firmaene er fra. 

Du ser det på "item location". Står det Kina eller Hong Kong der bør du ikke smøre det på huden eller putte det i munnen eller kle opp småbarn i det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Muscae skrev:

Den øverste har jeg erfaring med. Den er grei i størrelsen, men ville kjøpt en str større muligens, fordi disse som lager klær i Kina ikke helt vet hvordan en normal størrelse er... Jakken er forresten laget i samme materiale som en vanlig hettegenser, bare mye tykkere. Så den er ikke like fin som på bildene. Forholdsvis varm og god, men fullstendig ubrukelig i vått vær. 

Den nederste er ikke koreansk, men en kinesisk kopi av en koreansk jakke, og du må regne med at den er like liten som alle andre kina-klær. 

Hva bestiller man i slike jakker hvis en vanligvis er medium?  XL?   Gjorde det med en kinakjole fra Ebay engang, den var for stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...