Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Sånn går det når man sitter alene på natten og blar seg gjennom ebay ;p Fikk handlet litt.

Gummidings til å vaske makeupkoster

Såpe til å vaske sminkekoster. Har kjøpt denne før, men gått tom. Fantastisk! 

Lobørste som kan brettes sammen og ha i lommen eller vesken.

Tannkremskviser

Magnetisk sky til å henge nøkler på. (Har en fra før av og elsker den, men tenker det kan se fint ut med to hengene skrått over hverandre...

Diamond embroidery Nok en gang et stygt bilde som aldri kommer i nærheten av min vegg, men GUUD så gøy å sitte å fikle med. Storkoser meg og sitter i timesvis med dette! Dette er vel det 6. bildet av denne typen. 

Fake beauty blender Har denne fra før av, men etter uendelige vasker har den begynt å smuldre. Men veldig fornøyd, derfor gjenkjøp.

Fargeblyanter Hørt at disse skal være gode.

Passmappe Hva i huleste skal jeg med denne egentlig? Fin å se på i alle fall. 

Klistrebh Disse er jeg storforbruker av. 

Øyeskygger Hørt mye bra om disse/denne. Problemet er bare det at jeg ikke bruker øyeskygge, får kanskje gitt vekk til noen da.

Ring Så den på en ebyahaulvideo på youtube og den så faktisk veldig fin ut. 

Concealer i fargen porcelain. Hørt mye bra om denne også. Krysser fingrene for riktig fargevalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg innført shoppestopp for en stund. Dette har jo tatt helt av. Men to nye produkter er bestilt:

Klistremerke til do. Skal ha den på selve dolokket for er en del på besøk her som aldri tar ned dolokket før de trekker opp. Vi har et skap tett inntil do som er hvitt og jeg ser tydelig urinsøl som jeg mistenker kommer fra nettopp dette. Sikkert noen herrer som skvetter litt når de står også, men likevel. Tror mye av det kommer av sprut når man trekker ned. 

Lipgloss som skal gi større lepper. Denne har jeg faktisk troen på, sett flere før/etter bilder og er lit overbevist. Sikkert mye falsk også, som de eksempelbildene i linken, men litt effekt har jeg troen på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør her inne og, er det noen som har kjøpt morsomme knapper med klokkemotiv, dyr, eller påskrifter i plast eller keramikk til bruk i strikkeplagg? Kan dere hjelpe meg med linker eller søkeord? 

Anonymkode: b105f...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til billige, men ok, ull-strømpebukser? Evt. fleece-thights. Trenger til å ha under skjørt om vinteren, helst bare vanlige svarte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Spør her inne og, er det noen som har kjøpt morsomme knapper med klokkemotiv, dyr, eller påskrifter i plast eller keramikk til bruk i strikkeplagg? Kan dere hjelpe meg med linker eller søkeord? 

Anonymkode: b105f...ec2

Har ingen erfaring, men det finnes jo veldig mye fint om en bare søker vanlige søk med "buttons" og evt annet søkeord. 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=buttons&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbuttons+children.TRS0&_nkw=buttons+children&_sacat=0

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=buttons+children&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbuttons+clock.TRS0&_nkw=buttons+clock&_sacat=0

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=buttons+clock&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbuttons+animal.TRS0&_nkw=buttons+animal&_sacat=0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nokon som har kjøpt vatnfaste tusjer i forskjellige fargar? Eg har funnet ein del, men vil gjerne vite om nokon har forslag. 

Det er den tynne typen eg snakkar om, til teikning og fargelegging og slikt. :) Eg trenger også ein del ulike nyansar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Alvea skrev:

Boks til kaffe. Kan skrives på med kritt <3 

Fiiiiin!!

Anonymkode: 99681...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2016 den 18.19, caramiacaramella skrev:

Kunne du fortalt meg hvordan den vesken er? Jeg lurer veldig på å kjøpe den :)

Jeg kjøpte denne vesken, den er helt ok. Ville ikke kjøpt en til, men bruker den :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut, men:

http://www.ebay.com/itm/2Pcs-Set-Cute-Dog-Cat-Pet-Xmas-Santa-Hat-Collar-Bells-Christmas-Costume-Dress-/291883734484?hash=item43f5a055d4:g:baIAAOSwmfhX44VU

Jeg vil se om katten min godtar det en liten stund slik at jeg kan ta bilde av ham til årets "ironiske" julekort... 

Anonymkode: 99681...509

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...