Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, Favole skrev:

Er så spent på hvordan det går med dere :klemmer:

Skjer fint lite her annet enn at jeg har fått helt sinnsyke mengder med vann i hele meg plutselig. Ser så fæl ut at herregud :ler: Også så vondt det gjør, syns SÅ synd på folk som har det sånn her og verre hele tiden. Ellers er det en del nedpress, murring og kynnere uten at det vil ta seg opp. Vi skulle prøve oss på litt, ehm; medisinsk kos i går. Kan vel si det som at det ikke akkurat gikk så bra :fnise: Håper snuppa har tenkt å komme i løpet av uken for jeg er offisielt drittlei. #syteinnleggslutt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, neeei :s Vann må være noe av det verste!

Medisinsk kos ja :hoho: Jeg gleder meg til uke 37-38 og det går fra å være noe man prøver på fordi det er (skal være ihvertfall.....) noe digg, til noe man gjør ene og alene for å jage ungen UT. :P Men man føler seg jo ikke akkurat så... Lekker. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Favole skrev:

Åå, neeei :s Vann må være noe av det verste!

Medisinsk kos ja :hoho: Jeg gleder meg til uke 37-38 og det går fra å være noe man prøver på fordi det er (skal være ihvertfall.....) noe digg, til noe man gjør ene og alene for å jage ungen UT. :P Men man føler seg jo ikke akkurat så... Lekker. Haha!

Hadde ikke noe vann sist så fikk meg jo et sjokk når jeg plutselig rommer mer enn en 10L bøtte :fnise: 

Lekker nei. :hoho: Også er jo sånn ca alt fysisk umulig med kranglete bekken og hvalmage. Men men. Får prøve igjen i morgen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, boks skrev:

Hadde ikke noe vann sist så fikk meg jo et sjokk når jeg plutselig rommer mer enn en 10L bøtte :fnise: 

Lekker nei. :hoho: Også er jo sånn ca alt fysisk umulig med kranglete bekken og hvalmage. Men men. Får prøve igjen i morgen :fnise: 

Håper jeg unngår det, men det er vel en av de tingene som er utenfor vår kontroll, dessverre :\

Du kan jo prøve å google temaet, kanskje dere finner inspirasjon til å få henne ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Tekola skrev:

Åh, gratulerer! :strix:

Den medisinske kosen fungerte, med andre ord? :Knegg:

 

nei, det ble ikke noe av. Vannet gikk natt til mandag. Var hundre prosent sikker på at jeg ble satt i gang i går, men kl 06:05 kom riene ut av det blå med få min mellomrom og en H"@&€$ intensitet. Kom på sykehuset 07:50 med 8cm og 55 min senere var hun født :fnise: 

 

tusen takk :hjerte: Vi koser oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den 2. februar 2016 at 22.29, Favole skrev:

Bare innom for å legge igjen et spor.. Håper dere har det fint :klemmer: 

Takk :klem: 

vel, vi har tydeligvis fått jackpot for ser ut til at denne ungen også har kolikk. Blir helt matt og vet ikke om jeg skal le eller grine. Skal ikke være mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Oi, lenge siden jeg har vært her. :) 

Var heldigvis falsk alarm på kolikk, takk og lov. Superlettet for det! Men hun er veldig lik sin søster på ett punkt; klare ikk slapp av og sover dårlig. Forskjellen er at hun ønsker masse nærhet, såååååe jeg sitter og sover en del enda :sjenert: Men ser ut til at det går fremover på sovefronten for hun har sovet en del selv dag og natt i det siste. Det snudde da vi ble lagt inn med luftveisinfeksjon for et par uker siden. Stakkars lille jenta mi som var skikkelig dårlig :hjerte: Gikk heldigvis fint og nå er det bare hoste og litt tett nese igjen! 

Sluttet å amme i går og er fornøyd med at det gikk i to mnd denne gangen. Riktig nok delammet fra hun var to uker, men alikevel; fornøyd i motsetning til sist. 

Tenk at hun er 2mnd i dag, herregud. Hvor blir tiden av? :bond: Hun er jo konfirmant før jeg rekker å sukke. Nå skal jeg straks vekke storesøster før vi skal ut på tur og grille i finværet alle fire. Sprøtt; vi er en familie på fire :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To måneder allerede :daane: Det går så fort! Godt at hun har blitt bedre, syke små er virkelig ikke noe særlig :( 

Hurra for to mnd med amming, det er kanonbra :tommel: Jeg er så spent på den biten selv.. 

Håper dere fikk en fin dag med grilling, så koselig :) fortsatt god helg til dere! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...