Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Jeg ser ok ut, men jeg går ikke ut og tror jeg virkelig er noe.

Nei, du kommer hit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære grønnsak....eller var det grønnblomst...?

Hvis det er et problem for deres prinsesselige høyhet at du av og til må befinne deg i samme rom som menn du synes er stygge, så vær vennelig å si ifra når du tenker å bevege deres yndige lægeme med sin skjønne utstråling ut i det offentlige rom, så skal vi anmode om at disse forferdelige individene, som vi lett forstår kan forstyrre deres vakre sinn, blir fjernet, slik du mener du fortjener.

Hvis du vil, kan vi på deres anmodning også få sterilisert alle fertile kvinner som kan tenkes å formere seg slik at flere stygge hankjønn settes til den verden du så generøst ønsker å forskjønne.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære grønnsak....eller var det grønnblomst...?

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er du kravstor frøken? Tror ikke du er noe særlig mindre stygg selv når du kaller andre menn som kanskje ikke er innenfor "din klasse" for stygge. :gjeiper:

Nei, vet du hva, hver gang jeg er på byen ser jeg gamle menn som sjekker opp jenter som kunne vært døtrene deres og som da, så klart, er mye penere. Jeg lurer på det samme som TS, hvorfor i all verden tror de at de har draget på unge og vakre jenter? Tåpelig, rett og slett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mulig de tror du kan kjøpes ...

Ja, jævlig frekt med andre ord. Jeg blir fornærmet når mine venninner blir sjekket opp av noen griser, men tror de at de er? Sjekke opp jenter som er mye yngre og attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Kjære grønnsak....eller var det grønnblomst...?

Hvis det er et problem for deres prinsesselige høyhet at du av og til må befinne deg i samme rom som menn du synes er stygge, så vær vennelig å si ifra når du tenker å bevege deres yndige lægeme med sin skjønne utstråling ut i det offentlige rom, så skal vi anmode om at disse forferdelige individene, som vi lett forstår kan forstyrre deres vakre sinn, blir fjernet, slik du mener du fortjener.

Hvis du vil, kan vi på deres anmodning også få sterilisert alle fertile kvinner som kan tenkes å formere seg slik at flere stygge hankjønn settes til den verden du så generøst ønsker å forskjønne.

Ja. Jeg vet. Litt teit nick, men det var det første jeg kom på da jeg lagde brukeren.

Jeg synes ikke det er noe galt i at folk er forskjellige. Hadde jo vært dritkjedelig om alle var like også. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk som ikke er noe særlig å se på, gidder å prøve seg. De må jo senke kravene til noe som passer bedre til dem selv tenker jeg.

Endret av Grønnblomst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meridius

Nei, vet du hva, hver gang jeg er på byen ser jeg gamle menn som sjekker opp jenter som kunne vært døtrene deres og som da, så klart, er mye penere. Jeg lurer på det samme som TS, hvorfor i all verden tror de at de har draget på unge og vakre jenter? Tåpelig, rett og slett.

Fordi mange menn starter på toppen og går nedover. Derfor er det ikke problem for jenter som ser ut som burugler til å få seg et ligg :) Da det vil alltid være noen menn som kommer helt til bånn. Det er jo lov å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv om jeg forstår hva du sier, blir jeg utrolig provosert av måten du ordlegger deg på. Du må bare regne med å få pes og bli slaktet når du betegner folk så nedsettende.

Men kred til deg for at du poster med nicket ditt skal du ha.

Der er jeg enig, unødvendig å snakke så nedsettende om andre og deres utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Nei, du kommer hit.

Ja, jeg liker meg her, men har jo andre ting å ta meg til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo senke kravene til noe som passer bedre til dem selv tenker jeg.

Det er vel det de mener å ha gjort da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jævlig frekt med andre ord. Jeg blir fornærmet når mine venninner blir sjekket opp av noen griser, men tror de at de er? Sjekke opp jenter som er mye yngre og attraktive.

Sikker på dere ikke ligner litt på griser dere også da, og at kanskje det kan være noe av grunnen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Johan

De tror de har draget fordi de har draget. Modne menn har alltid dratt yngre kvinner.

Vedr. TS så bør hun legge ut bildetsitt slik at vi kan gi henne en avstemming. En del som har høye tanker om seg selv og ser ned på andre er ikke overraskende direkte stygge selv om de ser på seg selv med rosa briller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de får vel napp innimellom da, spessiellt om natten når jentene er fulle. Jeg forstår hva du vil frem til, men er det virkelig et stort problem? Det er vel bare å takke pent nei. Selv om de muligens ikke er vakre så betyr ikke det at de ikke synes de samme kvinnene som vakrere menn synes er vakre er vakre, :P forstår:P? Hvorfor i all verden skulle de la være om de muligens kunne fått napp av en flott jente, de har jo ingenting å tape.

Men det er godt mulig du bør jekke deg ned litt også, ivertfall om holdningene dine.

Om jeg bli sjekket opp takker jeg pent nei, er mennene meget innpåslitne og halv frekke kan jeg bli kvass. Men jeg ser ingen grunn til å skyte ned menn som tør å stille seg i denne sårbare situasjonen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Bilde legger jeg ikke ut her med nick. Vil ikke at bekjente skal se meg.

Dessuten vet jeg ikke hvordan jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva, hver gang jeg er på byen ser jeg gamle menn som sjekker opp jenter som kunne vært døtrene deres og som da, så klart, er mye penere. Jeg lurer på det samme som TS, hvorfor i all verden tror de at de har draget på unge og vakre jenter? Tåpelig, rett og slett.

Tror du bør ta deg en reise eller to, og oppleve noe annerledes enn det som skjer i "byen" du bor i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel stygg, lubben og innpåsliten selv da. Altså sikter de deg inn fordi dere er på samme "nivå". :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Jeg vet. Litt teit nick, men det var det første jeg kom på da jeg lagde brukeren.

Jeg synes ikke det er noe galt i at folk er forskjellige. Hadde jo vært dritkjedelig om alle var like også. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk som ikke er noe særlig å se på, gidder å prøve seg. De må jo senke kravene til noe som passer bedre til dem selv tenker jeg.

Jeg kan nå forsøke å gi deg et hint om at det sjelden er stor aksept for mennesker som forsøker å nedgradere andre, f. eks. etter utseende. Selv om noen har fortalt deg (og overbevist deg) om at de synes du er pen å se på, så gir det deg ingen rett til å gradere andre eller karakterisere dem som stygge. Og så kunne det for deg vært en klar fordel hvis du sluttet å vurdere personer kun etter utseende. Et menneske ER mye mer enn utseende. Og hvis du virkelig er en vakker kvinne, hvorfor ikke også justere standarden på sosial intelligens, slik at den samsvarer med utseende? Da ville du kanskje også få oppmerksomhet fra de du ønsker oppmerksomhet fra?

Endret av Jalp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 hoder lavere? Virkelig? Da mener du vel dverger da? De har vel en fetish for slike som deg da. :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Nei, vet du hva, hver gang jeg er på byen ser jeg gamle menn som sjekker opp jenter som kunne vært døtrene deres og som da, så klart, er mye penere. Jeg lurer på det samme som TS, hvorfor i all verden tror de at de har draget på unge og vakre jenter? Tåpelig, rett og slett.

Men faller ikke dette med eldre menn som konsekvent går etter ungjenter i en litt annen kategori enn problemet TS har med at mennene som prøver seg er for stygge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange stygge menn som prøver seg. Hva er galt med dem?

Smaken er som baken da, men tror de fleste er enige med meg at de ikke vil ha en mann som er 2 - 3 hoder lavere, lubben, og innpåsliten.

Hva er egentlig greia? Hvorfor prøver de seg? De må da forstå at ei som er ung, trent, og høy, ikke vil ha en halvgammel, lav, småfeit gris? Noen som har opplevd det samme?

Den som intet våger intet vinner :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...