Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Jeg har litt følelser for onkelen min. Han kunne vært bestefaren min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting som kan slå startinnlegget, hvertfall :eeeh:

sant,men det har ikke kommet frem så mange historier her heller! fortell mer! jeg har sagt min skitne hemmelighet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekrofil? :spy:

har hadde sikkert noen tendenser da. Men jeg gjør ikke sånt lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar det er flere enn jeg som har gjort et eller annet som aldri kan fortelles til noen. Men likevel kan det være godt å få lettet seg for det. Hva med å dele det i denne tråden?

Mitt bidrag: I fjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre.

Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller.

Er du tante i blodsbånd eller er du filletante?

Jeg hadde i en periode for flere år siden store psykiske problemer som følge av at min bror forgrep seg på min søster. I samme periode hadde jeg en venninne som drakk mye, og som jeg etterhvert begynte å drikke sammen med. På uforklarlig (for meg) vis endte det flere ganger opp med at vi stjal ting når vi var ute og drakk. Det hører med til historien at jeg hadde matbudsjett på 120 kroner i uka, og ikke fikk dette til å gå rundt.

Jeg stjal aldri noe for å selge det videre, og ofte kom jeg til meg selv igjen og la ifra meg det jeg stjal. Så nøyaktig hvorfor det skjedde forstår jeg ikke.

Jeg har nå en jobb hvor jeg håndterer store summer til daglig, og har aldri følt trangen. Allikevel er dette en stor skam for meg. Kunne aldri fortalt det til noen jeg kjenner. Føles fryktelig at jeg har hatt dette lavpunktet og at det har gått utover uskyldige mennesker.. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på hyttetur med typen og svigers. midt på natta måtte jeg tisse men jeg turte ikke gå ut i mørket til utedo. så jeg tissa i et glass.... :(

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke å gå ned på do, så jeg tisset i en flaske og helte det nedover mot der ei jeg bodde sammen med hadde vindu. Jeg likte henne ikke, så tenkte det var like greit. Men så måtte jeg trøkke ut avføring fra det andre stedet også :( Jeg sto å trippet mens jeg prøvde å finne en plan. Tenkte "What to do, what to do" før jeg fant svaret i det jeg tenkte. Jeg måtte på do, men hvordan? Jeg rotet rundt på rommet for å se om jeg hadde en isboks jeg kunne legge det i før jeg kastet det på vinduet til hun jeg bodde med. Det var da det slo meg. Det gikk et lys opp for meg. Jeg kunne jo bare gå ned på do. Så jeg gjorde det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneombudet definerer incest som sex både i nedover og horisontal linje. Selv om man ikke kan kalle det incest ifølge straffeloven, er det absolutt noe som skurrer ved ts sitt innlegg, og det er nok naturlig at flere med barneombudet definerer dette som incest.

Onkel/tante er lov dersom begge er voksne, men kan regnes som incest dersom det er snakk om mindreårig/overgrep. Siden gutten er 17 år, og over seksuell lavalder men ikke myndig er dette i grenseland, og det er vel derfor folk reagerer på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fingret på skype foran en sterkt mentalt tilbakestående gutt.. Mens han satt og runket. Ikke noe glansbilde heller, ser vell omtrent ut som en med downs syndrom.

Når jeg var fjorten prøvde jeg å bli gravid med vilje, på ferie med en ferieflørt

Når jeg var fjorten lå jeg med bestekompisen til min daværende type, mens han lå å sov i den samme sengen.

Tisset i blomsterbeddet til søsteren til eksen, midt på lyse dagen. Men det var det visst flere naboer som fikk med seg.

:sjenert:

Endret av solch
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel/tante er lov dersom begge er voksne, men kan regnes som incest dersom det er snakk om mindreårig/overgrep. Siden gutten er 17 år, og over seksuell lavalder men ikke myndig er dette i grenseland, og det er vel derfor folk reagerer på det.

Okei, hvis h*n er 15, så er det incest? men hvis h*n er 16 så er det ikke incest lenger, eller? :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lå med eksen til bestevenninna mi dagen etter at han dumpet henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rotet med min svoger. Vi hadde sex 2-3 ganger, men ellers var det blikk og småe tegn gitt bak ryggen på alle. Varte vel 4-5 mnd og han var nybakt pappa... Jeg skjemmes FRYKTELIG av å tenke på det.

En annen gang var jeg og typen min invitert på nyttårsfest hos noen som han kjente. Jeg ble beundret (som å sitte på andre siden av bordet og ni-stirre på meg-type) av en ung gutt den kvelden, og da alkoholen glei inn, glei vettet ut og jeg kysset han. Prøvde ikke engang å skjule det for noen, og ante ikke hvorfor en ung jente blei så jævla sur og gråt. Det var altså kjæresten hennes jeg hadde kysset på. I hennes hjem som hun bodde i med sine foreldre.... Huff a meg. Trenger vel ikke å nevne at MIN type gikk laaaaaaangt foran meg hjem og nesten ikke ville slippe meg inn den natta?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy fa*n, jeg kjenner jeg blir sint på deg!! :kjefte: Håper du skammes, angrer, og ALDRI gjør noe sånnt igjen.. Det kan virkelig ødelegge en person å bli sviktet av "besteveninnen" når man er midt i et brudd og har det jævlig fra før av.. MAKAN TIL DÅRLIG BESTEVENINNE ER DU.

For at dette ikke skal bli off topic kan jeg fortelle noe ingen vet. Jeg kjørte en gang bil uten lappen. Uansvarlig tullebukk!

Fremdeles off topic siden dette ligger på "seksualitet". vet ikke åssn du kjører bil, men jah...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...