Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Honey Dew skrev:

Så engang at et skolekorps skulle ha en konsert med Pink Floyd melodier. Da frøs jeg på ryggen. PF fortjener mer respekt enn det der :kjefte:

Det der er så hat! 
Kan de ikke bare holde seg til det som er ment for å spilles på slike bråke-instrumenter? :kjefte: 

Min eldste ville lære seg å spille trommer. Fordi i korpset på skolen han gikk på da var de litt utspekulerte og lokket med alt det som ungene ville høre. Altså spille slagverk. Det de ikke fortalte var at det var både xylofon, triangel, tamburin, osv. Og det var 4 andre som også skulle spille på disse. 
Men dette fortalte de til meg, og ikke han. Han fikk inntrykk av at han skulle få være den eneste som spilte på tromme, og han kunne til og med velge hvilke sanger de skulle spille. 
Hans store drøm? Spille You could be mine av GNR i 17. mai tog :sjokk: 
Da sa jeg til ham at hører jeg den i korpsversjon så kommer jeg til å slenge CD'en ut av bilvinduet og for evig og alltid skru av lyden på radio hvis jeg hører den igjen der :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Salka skrev:

Du tuller nå håper jeg? :sjokk: Godt ikke jeg var der, for som blodfan av Pink Floyd hadde jeg sikkert gått til angrep på korpset og knust alle instrumentene deres! :kjempesinna: :hoho: 

Dessverre så tuller jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Du tuller nå håper jeg? :sjokk: Godt ikke jeg var der, for som blodfan av Pink Floyd hadde jeg sikkert gått til angrep på korpset og knust alle instrumentene deres! :kjempesinna: :hoho: 

Ah, nå fikk jeg bilder i hodet :biggrin:  

Illsint lita dame som flyr mot korpset i full Donald Duck-stil med røyk som kommer ut av ørene, illrød i fjeset tar tak i både fløyter og klarinett og lager krøll på dem, trommeslageren blir kastet gjennom tromma og blir hengende halvveis gjennom, for å å ta en trompetspiller og stappe oppi tubaen :skratte: 


Som sagt; Full Donald Duck-stil :P Og velfortjent når man kødder med Pink Floyd :engel: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, daemonia skrev:

Ah, nå fikk jeg bilder i hodet :biggrin:  

Illsint lita dame som flyr mot korpset i full Donald Duck-stil med røyk som kommer ut av ørene, illrød i fjeset tar tak i både fløyter og klarinett og lager krøll på dem, trommeslageren blir kastet gjennom tromma og blir hengende halvveis gjennom, for å å ta en trompetspiller og stappe oppi tubaen :skratte: 


Som sagt; Full Donald Duck-stil :P Og velfortjent når man kødder med Pink Floyd :engel: 

Slutt! Atter engang fikk jeg kaffien ut igjennom nesen og over tastaturet. Ler så jeg griner her.... :skratte::kjefte:

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Slutt! Atter engang fikk jeg kaffien ut igjennom nesen og over tastaturet. Ler så jeg griner her.... :skratte::kjefte:

Sorry! 
Jeg kan dessverre ikke love at det ikke skjer igjen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, daemonia skrev:

Sorry! 
Jeg kan dessverre ikke love at det ikke skjer igjen ;) 

Da får jeg sette propper i nesen. Gi beskjed neste gang da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13
På 26.10.2016 den 13.25, Loki Laufeyson skrev:

One call og hun prix dama :murvegg:

Så mange enkle sjeler som ikke forstår at Berit Bislett er en mann ved navn Geir Lillejord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 01/15/2017 den 1.31, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk en mann i kvinneutrykk , mindblown !!

Anonymkode: 1ae98...92d

Det hadde jeg aldri gjettet! ELSKER forøvrig prix-reklamene, rett og slett fordi de er så trashy ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Elseby13 skrev:

Så mange enkle sjeler som ikke forstår at Berit Bislett er en mann ved navn Geir Lillejord.

Han var med på norske talenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke hva han het, men jeg hadde faktisk aldri trodd at folk ikke vet at det er en mann. :huh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
13 timer siden, Elseby13 skrev:

Så mange enkle sjeler som ikke forstår at Berit Bislett er en mann ved navn Geir Lillejord.

Jeg er fullstendig klar over at det egentlig er en mann, men kalte han dame siden det er der han fremstiler seg som i den reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2017 den 21.51, Salka skrev:

Har fått et reklame-irritasjonsmoment til, den nye cheez doodles-reklamen! Sliter du med streeeeeeeess? Argh! :rasende: Stemmen, tonefallet og den dustete figuren i reklamen er helt sykt irriterende! :frustrert: 

Skifter kanal og venter litt når den kommer, jeg klarer den ikke :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.12.2016 den 18.20, AmandaVI skrev:

Den med hestene som ler av mannen som ikke får rygget! :bond:

Hva??? Den er jo best, elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 16.4.2017 den 19.54, gjestvest skrev:

Hun som spiser hamburger med den ene hånda, og samtidig står på vannski med delfin med den andre hånda.

Hvem spiser hamburger i flere etasjer med en hånd? Og hvem står på vannski med klær på? Og, hvem gjør disse to tingene samtidig? Det hele virker så usannsynlig og ekkelt sammen slik at å drømme seg bort om noe slikt vil være enda mer usannsynlig.

Noe som er ment å være fantasifull virker så fantasiløst.

 

På 16.4.2017 den 20.13, gjestvest skrev:

 

Den er jo åpenbart laget som en totalt over-the-top fantasi, så det blir litt dumt å irritere seg over manglende realisme. Jeg tror det er rimelig åpenbart for folk flest at å surfe etter en delfin mens man spiser burger ikke er ment som en realistisk fantasi.

Anonymkode: 3d57a...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes de mest irriterende er shpock, let go og de reklamene hvor to like ting koster det samme (husker ikke hvem det er reklame for). Er det forresten noen som vet hvem han nordlendingen med halvlangt hår i Momondoreklamene er?? Irriterer meg at jeg ikke husker han!

Anonymkode: 1e762...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Oscars makrell i tomat den heter. Den er så grønnjævli irriterende, skriking på bergens dialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev:

 

Den er jo åpenbart laget som en totalt over-the-top fantasi, så det blir litt dumt å irritere seg over manglende realisme. Jeg tror det er rimelig åpenbart for folk flest at å surfe etter en delfin mens man spiser burger ikke er ment som en realistisk fantasi.

Anonymkode: 3d57a...138

Det er dyreplageri

Anonymkode: 5ca14...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Clearblue reklamen enda kommer på YouTube "jeg tror jeg er gravid" venninna sier hun må gråte :roll: 

Anonymkode: 91023...baa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...