Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren med hestehale i Lendo reklamene, da skrur jeg av lyden. 

Anonymkode: b69ff...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antbug

De jeg hater aller mest er de fra Coop Prix med den grusomme "damen" som lager latterlige ting av emballasje. De er så forferdelige at jeg ikke holder ut å se dem. Jeg blir nesten hissig hvis jeg ikke rekker å bytte kanal fort nok. 

Den med sex/kjeks er også irriterende, men ikke i nærheten av like ille som de førstnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker alle spill reklamer og tlf abonnement reklamer...

Den hvor Jon Carew er med er verst fordi han leker så kul med 'chiller'n'...

Og den teite tannbørste reklamen "Jeg spurte tannlegen min om en elektrisk tannbørste blablabla" og clear blue "Nanananana na naaaa....er du klar for et nytt smil?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er EKSTREMT lei av schpock. Kommer ALDRI til å bruke det. Går jo i hver bidje reklamepause.

Anonymkode: 411f7...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 4.20, AnonymBruker skrev:

Den reklamen om han utrolig ireiterende nordlendingen. Han prater og prater... husker ikke hva han reklamerer for, men jeg klarer ikke han karen der. Synes han ser så ustelt ut også. Fysj!

Anonymkode: 6ebe2...ed9

 

På 31.1.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Trivago. Møkk lei. Skal aldri inn der.

Anonymkode: 184a6...9ff

Enig, antar den første jeg siterer også sikter til Trivago :)

En ting har de oppnådd gjennom at nordlendingen sier ordet "TRIVAGO" så mange ganger han klarer i løpet av reklamen, og det er at man husker ordet, slik at man husker å aldri gå inn på nettstedet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange! :bond:

Ett sprøere kjeksliv

ICE data roll over

Carew og Come on

Prix DIY-transen

"Stille!" hun med rosa hår og hostesaft på biblioteket

Djuiceleirefiguerene, men de er jo heldigvis borte nå

"Damene liker ett hvitt smil!"

Anonymkode: a0113...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shpock. Kommer ALDRI til å bruke den appen, kun på grunn av den irriterende stemmen. Greier meg helt fint med Finn, men hvis det ikke blir bra nok velger jeg Letgo forann Shpock, kun på grunn av reklamen til Shpock.

Anonymkode: b3ae5...61c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shpock. Kommer ALDRI til å bruke den appen, kun på grunn av den irriterende stemmen. Greier meg helt fint med Finn, men hvis det ikke blir bra nok velger jeg Letgo forann Shpock, kun på grunn av reklamen til Shpock.

Anonymkode: b3ae5...61c

Shpock-reklamen høres ut som noe grusomt mas for leker som kunne gått på Disney Channel og Cartoon Network.

Anonymkode: e7a43...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Matkroken som går på radio om dagen. De to er sykt irriterende. "Det er godt jeg har deg", "Det er godt vi har hverandre" og på en irriterende dialekt i tillegg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange for tiden! 

Den aller verste som bare blir verre og verre for hver nye er den Prix-transen.. Det siste nye er at han står og synger og gjør seg til. Haaater det! 

Og rollover fra Ice... han fyren er så frekk og spydig at hadde det vært noe sannhet i de reklamene hadde dama dumpa han på flekken. 

Og kjeksreklamen... 
"Jeg vil ha kjeks i bilen, hjemme, i stua, i senga, sammen med andre..." :bond: 


Alle de nyansatte i reklamebransjen bør få sparken ASAP. Og så må de få inn noen som vet hva de driver med... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En reklame som hele tiden dukker opp når jeg ser på nettv. "Så fint at du kom. Jeg heter Ærling Stiansen. Du ble invitert hit pga......" Blir GAL av å høre stemmen hans :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Nå irriterer jeg meg over hun som synger "jeg kommer hiiem, kommer hiiem, si ifra at jeg kommer hiiem..", med overnusselig liten pikestemme.

De skal nå være så innmari originale og tilgjort sartsterke, disse unge syngedamene. Kan de ikke bare slappe av litt da? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betsson-reklamen til John Arne Riise og Tone Damli, der de syner manchester-sangen. 

Vet ikke om den går på tv nå for tiden, men jeg er fortsatt traumatisert.

Anonymkode: a9f41...f51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tannbleke-kjerringa som smiler glitresmilet sitt til alle rundt henne. Hennes perfekte, hvite perlerad fører til at parkeringsvakta river bota i to, drømmeprinsen trekkes mot henne som ei flue mot ei fersk hestepære, og alle snur seg etter henne på gata.

:spy: 

 

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tannbleke-kjerringa som smiler glitresmilet sitt til alle rundt henne. Hennes perfekte, hvite perlerad fører til at parkeringsvakta river bota i to, drømmeprinsen trekkes mot henne som ei flue mot ei fersk hestepære, og alle snur seg etter henne på gata.

:spy: 

 

Anonymkode: d4061...db0

Herregud så teit den reklamen er! Særlig at folk som har bleket tenne gliser stort til alle de ser på gata og får kjempe masse oppmerksomhet. 

Anonymkode: 2604b...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/21/2017 den 19.15, marengsi skrev:

Spock-reklamen er helt jævlig :fnise::fnise: Alle rema reklamene + LETGO :(

Schpock reklamen er MYE verre enn Letgo! Jeg har utviklet et hat mot schpock pga den reklamen, og kommer ALDRI til å laste ned den appen :P

Ellers hater jeg den reklamen med den sangen som ramser opp alle ukedagene; "mandag - tirsdag, onsdag, torsdag - fredag, lørdag søndag" - og så noe mer. Så vidt jeg vet er dette en reklame for Unibet eller noe andre spillegreier, så hvorfor de bruker en sang som egner seg for Barne-TV vet jeg ikke. Kanskje reklameskaperne (til sammen) har den mentale kapasiteten til en 5-åring og sliter selv med å lære seg ukedagene?

Anonymkode: 2a3bc...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...