Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lyst å lage en falsk profil så kan folk sende inn tips om hva jeg kan melde videre som blir sagt. Typ «er du klar over hva damen din skriver om deg og deres sexliv» ok :fnise: 

Anonymkode: af092...b17

Nei, ikke gjør det a. Trenger ikke lage mer drama enn de damene greier på egenhånd :)

Anonymkode: f6057...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker said:

For noen uker siden hadde en bekjent (som har en cirka femten år gammel datter) lagt ut en kommentar av typen: ""nå har lille-jenta endelig fått mensen for aller første gang!,""

Forsåvidt helt normalt at jenter unge kvinner får mensen, men er det virkelig nødvendig å legge ut kommentar om dette på sosiale medier - med bilder av trusene som har blodflekker på seg?  

:bond: 

Anonymkode: 712b5...cf4

Nei, det går faen ikke an. Hvem legger ut bilde av noe sånt? Du kødder. :sjokkbla:

Anonymkode: a3903...604

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eidsbergingen
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen uker siden hadde en bekjent (som har en cirka femten år gammel datter) lagt ut en kommentar av typen: ""nå har lille-jenta endelig fått mensen for aller første gang!,""

Forsåvidt helt normalt at jenter unge kvinner får mensen, men er det virkelig nødvendig å legge ut kommentar om dette på sosiale medier - med bilder av trusene som har blodflekker på seg?  

:bond: 

Anonymkode: 712b5...cf4

Å he.  ..dderullan:hakeslepp:At det er mulig :sjokkbla:

Endret av Eidsbergingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahahah - det må være ei venninne som delte et pottebilde. «Åhhhh mamma er SÅ stolt av lille L-I, som for første gang har bæsja på potte hjerte hjerte hjerte». Oh lord. 

Endret av duplexx
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioden da jeg var 16-20 år skrev jeg mye som jeg er flau over nå (jeg sletter gamle FB-poster ên etter ên når de dukker opp på "denne dagen"), men det er ikke i nærheten av flaut som det folk på 25-50 år legger ut. Det verste jeg kunne skrive var f.eks "3 dager til kjæresten kommer på besøk. Elsker deg <3", fordi jeg trodde at folk brydde seg haha. Jeg blir flau bare av slike statuser. Glad jeg aldri var SÅ ille som det mange er. 

Utrolig at folk i den alderen ikke skjønner at man ikke MÅ legge ut alt av livet sitt på sosiale medier. Bilde av potte og mens-flekk i trusa til dattera si? Virkelig?!

Fulgte ei på Instagram som legger ut bilde og videoer av dattera på 4 år eller noe sånt flere ganger i uka. Legger ut sjeldent bilder av seg selv, kun av dattera. Nei, vi bryr oss ikke om at ungen din er "flink" og spiser brødskiva si, eller at hun er "flink" til å danse (danser som de fleste unger gjør, ikke noe spesielt mao). Jeg sluttet å følge henne, for det ble for mye.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en gratulasjonsmelding via SMS til en i slekta igår. Fikk svar om hun helst ville at jeg gratulerte henne på Facebook. 

Svaret hennes ble ignorert. Så da hadde hun screenshottet meldingen min, tagget meg og takket for bursdagsmeldingen🙈

 

 

Anonymkode: 681c6...7c5

HAHAHAHAHAHAH dette er fantastisk!!!

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en gratulasjonsmelding via SMS til en i slekta igår. Fikk svar om hun helst ville at jeg gratulerte henne på Facebook. 

Svaret hennes ble ignorert. Så da hadde hun screenshottet meldingen min, tagget meg og takket for bursdagsmeldingen🙈

 

 

Anonymkode: 681c6...7c5

Nå lo jeg!!! Tok hun med den delen hvor hun ber deg poste det på facebook?:laugh: 

For et par år siden ble pappa veldig interessert i å legge ut til på facebook. Kjenner jeg blir litt flau. Det er selfier på reiser, sjekker inn diverse steder osv. Veldig ulikt han. Men det er jo ingenting i forhold til mye av det som dere skriver om...

Anonymkode: f1c6f...19a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en gratulasjonsmelding via SMS til en i slekta igår. Fikk svar om hun helst ville at jeg gratulerte henne på Facebook. 

Svaret hennes ble ignorert. Så da hadde hun screenshottet meldingen min, tagget meg og takket for bursdagsmeldingen

Anonymkode: 681c6...7c5

Da hadde jeg prøvd å slette den posten eller lagt ut svaret hennes på pur f.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, padawan skrev:

Da hadde jeg prøvd å slette den posten eller lagt ut svaret hennes på pur f.

 

Det frister veldig, men feiger nok ut. 

Men jeg skal oppdatere Facebooken min, slik at ingen kan tagge meg lenger☺️

 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det frister veldig, men feiger nok ut. 

Jeg tror jeg også hade feiget ut på det men jeg hadde iallefall fjernet taggingen av meg selv. Jeg synes det er en uting at folk deler private tekstmeldinger med resten av internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en gratulasjonsmelding via SMS til en i slekta igår. Fikk svar om hun helst ville at jeg gratulerte henne på Facebook. 

Svaret hennes ble ignorert. Så da hadde hun screenshottet meldingen min, tagget meg og takket for bursdagsmeldingen🙈

 

 

Anonymkode: 681c6...7c5

Det har jeg opplevd også!
Jeg gratulerer av prinsipp aldri noen på veggen deres, men sender ofte SMS eller messenger til de jeg ønsker å gratulere. Skriver da som oftest noe mer enn bare den der standard "grattis-"meldingen som saueflokken skriver.
Ei jeg sendte gratulasjon til på Messenger spurte om jeg ikke kunne legge den på veggen siden hun så gjerne ville dele alle gratulasjoner. Sa at jeg ikke gratulerte på vegen til noen. Et par minutter senere hadde hun limt inn min messenger-melding på veggen sin og skrevet noe slikt som at jeg var for flau til å dele koselige minner....

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.2.2018 den 20.51, AnonymBruker skrev:

For noen uker siden hadde en bekjent (som har en cirka femten år gammel datter) lagt ut en kommentar av typen: ""nå har lille-jenta endelig fått mensen for aller første gang!,""

Forsåvidt helt normalt at jenter unge kvinner får mensen, men er det virkelig nødvendig å legge ut kommentar om dette på sosiale medier - med bilder av trusene som har blodflekker på seg?  

:bond: 

Anonymkode: 712b5...cf4

Altså, finnes disse menneskene i virkeligheten? 😱

10 timer siden, kenpet skrev:

I perioden da jeg var 16-20 år skrev jeg mye som jeg er flau over nå (jeg sletter gamle FB-poster ên etter ên når de dukker opp på "denne dagen"), men det er ikke i nærheten av flaut som det folk på 25-50 år legger ut. Det verste jeg kunne skrive var f.eks "3 dager til kjæresten kommer på besøk. Elsker deg <3", fordi jeg trodde at folk brydde seg haha. Jeg blir flau bare av slike statuser. Glad jeg aldri var SÅ ille som det mange er. 

Utrolig at folk i den alderen ikke skjønner at man ikke MÅ legge ut alt av livet sitt på sosiale medier. Bilde av potte og mens-flekk i trusa til dattera si? Virkelig?!

Fulgte ei på Instagram som legger ut bilde og videoer av dattera på 4 år eller noe sånt flere ganger i uka. Legger ut sjeldent bilder av seg selv, kun av dattera. Nei, vi bryr oss ikke om at ungen din er "flink" og spiser brødskiva si, eller at hun er "flink" til å danse (danser som de fleste unger gjør, ikke noe spesielt mao). Jeg sluttet å følge henne, for det ble for mye.

Haha det samme gjorde jeg i laaaaaang tid! Herregud å mye unødvendig jeg postet 😂 I mine første facebookår så frøys jeg overraskende mye, jeg hadde flinke hunder og hester og jeg brukte mye tid på å se på TV 🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kenpet skrev:

I perioden da jeg var 16-20 år skrev jeg mye som jeg er flau over nå (jeg sletter gamle FB-poster ên etter ên når de dukker opp på "denne dagen"), men det er ikke i nærheten av flaut som det folk på 25-50 år legger ut. Det verste jeg kunne skrive var f.eks "3 dager til kjæresten kommer på besøk. Elsker deg <3", fordi jeg trodde at folk brydde seg haha. Jeg blir flau bare av slike statuser. Glad jeg aldri var SÅ ille som det mange er. 

Utrolig at folk i den alderen ikke skjønner at man ikke MÅ legge ut alt av livet sitt på sosiale medier. Bilde av potte og mens-flekk i trusa til dattera si? Virkelig?!

Fulgte ei på Instagram som legger ut bilde og videoer av dattera på 4 år eller noe sånt flere ganger i uka. Legger ut sjeldent bilder av seg selv, kun av dattera. Nei, vi bryr oss ikke om at ungen din er "flink" og spiser brødskiva si, eller at hun er "flink" til å danse (danser som de fleste unger gjør, ikke noe spesielt mao). Jeg sluttet å følge henne, for det ble for mye.

Åååh jeg og! Sitter i spenning og venter på «Denne dagen» hver dag 🤣 det er mye kleint.. «hangover.» «idag gjør jeg lekser» «eeelsker kjæresten min» «ikke på skolen i dag azz» - er det mulig 😳

Endret av duplexx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, duplexx said:

Åååh jeg og! Sitter i spenning og venter på «Denne dagen» hver dag 🤣 det er mye kleint.. «hangover.» «idag gjør jeg lekser» «eeelsker kjæresten min» «ikke på skolen i dag azz» - er det mulig 😳

Jeg burde slette alt jeg har skrevet før 2013, men orker ikke smerten av å se alt det kleine jeg skrev. «Står i dusjen, men er ikke varmtvann», «PÅ FYLLA», «jævla drittfolk, skulle gitt dem en omgang juling, samfunnet går til helvete» (med VG link) pluss masse bilder med trutmunn og kløft :sad: Virkelig, jeg var et helt annet menneske i 2007- enn jeg er nå, føler så utrolig mye skam over alt jeg har skrevet :P 

Anonymkode: 0d618...a73

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en bekjent, bare bekjent, alenemor på facebook. Hun har egentlig alltid postet ok ting, men det i helgen gjorde at jeg satte kaffen i vrangstrupen.

 

»i dag møttes min sønn og hans far for aller første gang. Det var rart å se hvor lite han brydde seg, og hvor viktigere han synes hans andre barn er, enn hans førstefødte som burde bety mer enn et klapp på skuldra og Ha et fint liv når ungen er 10 år og trenger faren sin. Skal finne måter å melke drittsekken for mer barnebidrag på nå i allefall.» 

det som kanskje var verre enn dette, var hennes mannlige venner/ekser/elskere som en etter en stilte opp og skrev hvordan de føler seg som en far for gutten, og hvor fantastisk mor hun er osv. Det var så mye white trash over det hele at jeg trodde ikke egne øyne.

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har hun delt på facebook. Ofte og offentlig. Altså.... Folk eier ikke skam.

 

 

Screenshot_20180221-000412.png

Anonymkode: 3b1be...aeb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kvinner fikk dekket slike operasjoner - dersom det virkelig er nødvendig, og ikke bare en visuell greie. Hadde aldri sponset nye pupper til noen! 

Anonymkode: 9fa88...c2c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne har hun delt på facebook. Ofte og offentlig. Altså.... Folk eier ikke skam.

 

 

Screenshot_20180221-000412.png

Anonymkode: 3b1be...aeb

:hakeslepp:

Det der er faen meg noe av det drøyeste... Har hun fysiske plager får hun det dekket. Sånn hun ordlegger seg virker det som det er det estetiske det går på, og å tigge penger av folk for å få fikset puppene er så freidig at jeg har ikke ord. Svangerskap og amming setter gjerne sine spor, sånn er livet. Å fikse puppene fordi man vil ha dem finere er en luksus de privilegerte kan unne seg. 

Er det noen som er kritiske og sier noe til henne?

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...