Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du synes om det var han som trengte en siste "fling" før bryllupet? Og hva har du tenkt å si om han evt. finner ut av dette senere?

Hadde noe sånt skjedd i mitt forhol, så hadde det ikke blitt noe bryllup..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Koseklumpen

Hvordan hadde du reagert om forloveden din hadde gjort det samme? Hadde du synes det var ok av ham å han en "fling" fordi han,som du sier det, føler han trenger det?

For meg er dette en veldig spesiell tankegang og aldri noe jeg ville godtatt av min partner, eller en tanke jeg ville tengt selv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

Da burde han kanskje få vite om hva som skal skje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde selvfølgelig ikke likt det om han hadde gjort det mot meg. Men jeg kan ikke tenke sånn nå. Jeg føler at den lille tiden jeg har før bryllupet er den tiden jeg har hvor jeg kan tenke kun på meg selv.. Vi har lyst på barn kansjke etter bryllupet, og hvem vil ha meg etter jeg har fått på meg alle babykiloene??

Kanskje det er bedre om jeg gjør det med en ukjent enn han på jobben da, selvom han på jobben er superdeilig.. Om jeg gjør det med en fremmed så får forloveden aldri vite det!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst på en siste "fling"

Hva er det som får deg til å tenke slik?

Jeg vet bla bla bla utroskap er dritt og man skal ikke gjøre sånt. Jeg vet alt det der.

Men hvorfor føler jeg da at jeg trenger en fling??

Downward spiral..

fordi jeg føler jeg trenger det
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden da du kan tenke kun på deg selv var slutt i det du gikk inn i et seriøst forhold, og i hvert fall i det du ble forlovet. "Du" har blitt et "vi". Om du bekymrer deg for hvem som vil ha deg etter babykiloene, bør du i hvert fall bekymre deg over hvem som vil ha ei som har vært utro.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Koseklumpen

jeg hadde selvfølgelig ikke likt det om han hadde gjort det mot meg. Men jeg kan ikke tenke sånn nå. Jeg føler at den lille tiden jeg har før bryllupet er den tiden jeg har hvor jeg kan tenke kun på meg selv.. Vi har lyst på barn kansjke etter bryllupet, og hvem vil ha meg etter jeg har fått på meg alle babykiloene??

Kanskje det er bedre om jeg gjør det med en ukjent enn han på jobben da, selvom han på jobben er superdeilig.. Om jeg gjør det med en fremmed så får forloveden aldri vite det!!

TS

Hvorfor i allverden skal det være ok for deg å gjøre det da, hvis du ikke hadde tillatt din forlovede det samme?

Din kjære mann vil fortsatt ha deg til tross for babykilo. Det er han som skal ville ha deg, ikke en random person på gaten. Det er forloveden din du skal gifte deg med, så det burde være mere en nok at han har lyst på deg til tross for babyvekt.

Kjenner jeg blir helt matt av slik tankegang jeg. Stakkars uvitende mann :sukk:

Edit: Fikk påpekt en skrivefeil. Gikk litt vel fort :fnise:

Endret av Koseklumpen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

Men du kommer jo til å såre han. Jeg kunne aldri vært utro mot forloveden min. Hvorfor? Fordi jeg elsker han og respekterer han. Sier ikke at du ikke elsker forloveden din, men hvis du er utro viser det at du ikke har respekt for han. Og respekterer du han ikke har dere ikke noe å bygge ekteskapet på.

Du liker nok ikke svaret mitt, men beklager det er sånn jeg ser det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke noen ville ha meg etter jjeg har vært utro?? Og hvordan i alle dager skal folk få vite det??

halve befolkningen i norge har vært utro en gang eller kommer til å være det. Kanskje typen din har vært utro også?? Uten at du vet det!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker han!! Hva er det dere ikke forstår?? Hvordan kan dere påstå at jeg ikke elsker han når dere ikke kjenner oss!?? Jeg hadde ikke vært forlovet med han om jeg ikke elsket han.. hallo i luken???

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

Helt seriøst, snakk med din forlovede og forklar han hvordan du har det, deretter kan dere sammen finne ut om du skal få leve ut flingen din eller om det blir en ende på hele forholdet. Den dagen man sier ja til å gifte seg med en person, er også den dagen man bestememr seg for at det er den personen man vil leve med resten av livet, og da drømmer man ikke om å få lov til å ha en litenf ling utenom.

Godt mulig du elsker han, men du har null respekt for han og i min verden er det verre. Du gjør som du vil, men skal du gå inn i dette ekteskapet med å vise han tillitt og respekt, bør du snakke med han om det først. Det er slik man gjør i et riktig forhold, for da kan den andre personen få lufte sine tanker også. Du er ikke alene i dette forholdet, selv om du er veldig egoistisk i tankengangen din. Du ønsker, du vil, og null tanke på hva han vil føle når det kommer frem, for tro meg det vil på et eller annet tidspunkt komme frem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke noen ville ha meg etter jjeg har vært utro?? Og hvordan i alle dager skal folk få vite det??

halve befolkningen i norge har vært utro en gang eller kommer til å være det. Kanskje typen din har vært utro også?? Uten at du vet det!!

TS

Ok, dette begynner å bli fryktelig useriøst(det har det forsåvidt vært hele tiden). Hvis du ikke liker svarene du får TS, så betyr ikke det at du trenger å gå til angrep på alle oss andre. Forresten, jeg VET at samboeren min ikke har vært utro. Hvordan kan jeg vite det? Se svaret mitt litt lenger opp :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg gjør det med en fremmed så får forloveden aldri vite det!!

Altså alle de stygge babykiloene skal matche med tanken på den fremmede som så deg for den du er, slik at en må den måten får troskapet til å fungere som bedre føre var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horfrot i allverden skal det være ok for deg å gjøre det da, hvis du ikke hadde tillatt din forlovede det samme?

Din kjære mann vil fortsatt ha deg til tross for babykilo. Det er han som skal ville ha deg, ikke en random person på gaten. Det er forloveden din du skal gifte deg med, så det burde være mere en nok at han har lyst på deg til tross for babyvekt.

Kjenner jeg blir helt matt av slik tankegang jeg. Stakkars uvitende mann :sukk:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars mann, sier nå jeg!

(Når du forresten poster et slik innlegg på KG, må du tåle å få svar fra folk som ikke er enige med deg)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff så trist...

Ikke rart at ekteskap går rett i dass vett, når folk ikke gifter seg pga kjærligheten lenger. Dumme dumme deg TS.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvorfor skulle ikke noen ville ha meg etter jjeg har vært utro?? Og hvordan i alle dager skal folk få vite det??

halve befolkningen i norge har vært utro en gang eller kommer til å være det. Kanskje typen din har vært utro også?? Uten at du vet det!!

TS

Jeg ser mye mer sexy mødre, enn jeg ser sexy nek uten kapasitet til konsekvenstenking, uten empati og som er betraktelig yngre enn alderen skulle tilsi.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS,

Jeg skal prøve å skrive et ordentlig innlegg til deg, uten å renne over av kritikk.

Jeg tror du misforstår lysten på en fling, som du kaller det, med det å fantasere om andre enn din forlovede. Det betyr ikke at du ikke elsker forloveden din, eller at du ikke ønsker å leve resten av livet ditt med ham. Det betyr heller IKKE at du kan sette fantasien ut i verden, og faktisk være utro, uten at du forteller forloveden din dette - på forhånd!

Jeg har vært i et forhold med samme mann i et tosifret antall år, han er virkelig mannen i mitt liv og vi har det veldig bra sammen - også seksuelt. Jeg kan ikke forestille meg å gjøre ham så vondt som å gå bak ryggen hans med en annen, jeg kan bare tenke meg hvordan jeg ville følt det. Likevel fantaserer jeg da om andre menn, på samme måte som jeg er 110% sikker på at han fantaserer om andre damer. Og det er helt greit, men MAN SPISER MIDDAGEN SIN HJEMME, for å si det sånn...

Skjønner du hva jeg mener, TS?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme logikken muteres når det kommer til barneoppdragelsen hvor en ser potensialene, men viser bare konsekvensene av barnets eventuelle ønsker.

Istedenfor å være et forbilde, så preger man gjennom direkte inngripen.. hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...