Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

:hakeslepp:

du er ikke klar for å gifte deg om du vil ha en flink først jaffal! og om du faktisk inngår i dette ekteskapet, så har jeg ikke en shit tvil på at dette vil vare livet ut! ikke i 5 år engang!

Endret av Kråkesaks
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker en siste fling før du gifter deg, har du rett og slett ikke følelser nok for forloveden din. Man har ikke behov for å være utro, hvis man har følelsene på plass. Så mitt råd til deg, IKKE GIFT DEG. Du kommer bare til å skuffe deg selv og din forlovede.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har behov for en siste fling, så burde du ikke gifte deg, for da kan du umulig ha de rette følelsene for mannen din.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du elsker ikke forloveden din hvis du drømmer om å være utro. Hvis du hadde respekt for ham og elsket ham sånn du påstår at du gjør, hadde ikke utroskap falt deg inn.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

Vet du hva - det at jeg ikke har lyst til å gjøre noe som helst med noen annen enn samboeren min er et tegn på at jeg er glad i ham og at vi har det fint sammen.

Jeg har vært ute ei vinternatt før ja, men det betyr ikke at jeg er påtatt skikkelig og egentlig en løgner og en luring - nei det betyr at jeg er erfaren nok til å vite hva som er riktig og galt, og til å vite hvordan det skal føles når man vil dele livet med noen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du elsker ikke forloveden din hvis du drømmer om å være utro. Hvis du hadde respekt for ham og elsket ham sånn du påstår at du gjør, hadde ikke utroskap falt deg inn.

Hvordan kan du påstå at jeg ikke elsker han? Hva vet du om det?

Jeg elsker han masse, og vi har vært sammen i flere år. Jeg har aldri vært utro eller såret han før. Men nå som bryllupet nærmer seg, vil jeg gjerne ha denne flingen. Og det har ingenting med forloveden å gjøre, det handler om meg. Noe jeg skal gjøre for meg selv

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var engang ei pike som valgte den umodne løsningen med å spøke det hele vekk i ett desperat forsøk på komme over kneika. Det gjorde bare alt vondt verre og det endte med at hun den dag i dag sliter med å forholde seg ikke bare til slike problemstillinger, men også beslektede områder som gir henne desto mer hodebry ettersom hun kommer mer og mer i utakt med mitt følelsesliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Skal du "gjøre noe for deg selv", så dra på spa eller noe, da!

Med mindre dere er enige om at dere skal ha et åpent forhold begår man ikke slik tillitsbrudd av ren og skjær egoisme like før bryllupet.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Nei, heldigvis er jeg ikke den typen som føler behov for sengekos med andre når jeg er i et forhold.

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

Alle kan føle seg betatt av andre, en kollega f.eks., det er normalt. Men å sette det ut i praksis er noe annet. Utroskap bruker ikke å skje planlagt, jeg kaller det for uaktsomt når noen er utro med en ons.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner kanskje at dette er vanskelig for noen av dere å forstå.

Jeg vet bla bla bla utroskap er dritt og man skal ikke gjøre sånt. Jeg vet alt det der.

Men hvorfor føler jeg da at jeg trenger en fling??

Jeg vil ikke leve et liv uten forloveden, men jeg føler jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det. Få det ut av systemet kanskje og leve et godt liv med mannen min etter det.

Jeg vet han på jobben er interesert, han har spørt om vi skal finne på noe etter jobb flere ganger, selvom han vet jeg er forlovet. Og han flørter mye med meg..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man elsker noen er det et instinkt å ville være snill med vedkommende. Å ha en fling er noe av det slemmeste du kan gjøre mot din forlovede.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke noe mindre respektløst å være utro rett før bryllupet enn rett etter, så den logikken din forstår jeg ikke helt...

Når det er sagt: gå ut - ha flingen din - fortell det til forlovede - la ham bestemme videre hendelsesforløp..

(Evt snakk med forloveden først - det vil han sikkert sette pris på..)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke leve et liv uten forloveden, men jeg føler jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det.

Les denne setningen en gang til TS.. hint: ta vekk to ord som er overflødig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man elsker noen er det et instinkt å ville være snill med vedkommende. Å ha en fling er noe av det slemmeste du kan gjøre mot din forlovede.

jeg elsker han!! Hva er det dere ikke forstår?? Hvordan kan dere påstå at jeg ikke elsker han når dere ikke kjenner oss!?? Jeg hadde ikke vært forlovet med han om jeg ikke elsket han.. hallo i luken???

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en effekt av at du gjør det er at du sårer ham! For tror du virkelig det ikke kommer ut i dagslys noen gang? Han kommer til å finne ut av det og skal du da svare at du trengte det?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...