Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Ja han er det, og jeg har sagt det til han.. Sier alt til han av en eller annen grunn, til og med når jeg va til gynekolog viste han om det :ler:

Men tror det er mer vennskap enn noe annet, og jeg er redd for å såre han... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett det der nei.. Men det kan jo hende følelsene for T endrer seg når du møter han igjen da? :lur:

Ja, hvem vet??

Virker nesten så jeg likte det når han var opptatt, da var det spennende og ulovlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å dele med dere.. dagene går seint, og nå har jeg havnet tilbake til trøstespising.. Begynte med at jeg ikke fikk på ei dongeribukse, hadde vel kanskje regnet med å legge på meg når jeg kun er i ro 24\7, men nå har jeg bare ekslpodert.. Tankene mine er vel: når jeg først har begynt å legge på meg, så kan jeg bare fortsette... Utrolig dårlig holdning!!!

I morgen blir det mest sannsynlig en tur til legen. Har hatt noe "stråle"smerter i foten, og den prikker og dovner\sovner vekk, er bare greitt å få sjekket om det er noe gale...

Planen er å reise til hjembygda på mandag, få tida til å gå - 11 dager igjen nå!!! også blir det vel 3-4 uker med krykker og opptrening etterpå :kjefte: Jeg trodde da når gipsen fer så er alt bra, hadde ikke helt fått med meg at jeg ikke skal belaste foten helt med engang etterpå... Men dette må bare gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. Det tar tydeligvis tid med foten din. :troest::klem:

Du får kjøpe masse frukt og spise det! Og drikke mye vann!

Men jeg vet godt hvor lett det er å legge på seg! Det er så :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må prøve å fokusere på sunt kosthold, er jo kun det jeg kan gjøre akkurat no.. Blir nok ikke trening de nærmeste mnd :trist:

Legetime kl 13, pratet med en kompis i går, han brakk foten for noen år siden, og han og hadde strålesmerter og har det enda, så det er sikkert normalt,, men nå får jeg iallefall sjekket opp..

I dag er det nyttårsbord med jobben (hadde ikke julebord..), jeg vurderer å ta meg en tur, har bare godt av å få meg litt ut.. Et par glass vin skal jeg nok klare å håndtere og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja sånt tar nok tid.. Men jeg tror også det er viktig å komme seg litt ut likevel. Så kos deg på nyttårsbord du! :klem:

Lykke til hos legen! Og god helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mia!

Legen hadde ikke noe nytt å komme med, liker han ikke så mye, dessverre er der ingen andre leger å skifte til..

Det er noe nerve greier som gjør at smertene kommer, men det er ikke noe å gjøre med, så må bare ta tiden til hjelp..Tok CRP og den viste at der ikke var noe infeksjon..

Blir nyttårsbord i kveld ja, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

festen i går var kjekk det.. Berusa på krykke, eller dvs jeg la meg fra meg krykkene og hoppet når jeg skulle noe :ler:

Jeg er veldig flink å drikke like mye vann så vin til å begynne med, av en eller annen grunn sklir dette ut utover kvelden og tilslutt er det kun vin jeg drikker, skjer hver gang! :gjeiper:

Men formen er helt grei, skal til ei vennine på lunsj nå kl 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker på krykker fører da til at det leiligheten ikke blir vaska, har sef. ryddet overflatene og tørket litt støv... Men nå kjenner jeg at det virkelig er nok, jeg må få vasket, støvsuget, tørket støv og ryddet skikkelig. Om jeg så må ligge på alle fire, så skal det vaskes i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det hadde vært noe!

Men tror ikke en slik robot fungerer så veldig bra her.. Leiligheta e som en bunkers, her er det mur og steingulv overalt og lister i hytt og gevær, skjønner lite om hvordan de har tenkt når de laget til denne leiligheten..

Ferdig med badet og gangen, og knærna mine verker! men blir godt når det blir ferdig.

Kjekt med liste, så ser jeg hvordan jeg liker ann:

- vaske badet :jepp:

- Vaske gangen :jepp:

- Rydde kjøkkenet

- Vaske kjøkkenet

- Rydde soverom

- Skifte på sengen

- Vaske soverom (?) (blir vanskelig å løfte sengen på en fot tror jeg)

- Rydde stuen

- Tørke støv

- Støvsuge stuen (siden her er steingulv, så funker det dårlig å vaske det)

- Sette på maskin 1

- Sette på maskin 2

- Sette på maskin 3

- Pakke å gjør alt klar til i morgen

Ble jo bare værre å lage liste og se hvor mye som må gjøres :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør alt det der i dag da! Tror ikke det er bra for beinet ditt.

Ta det med ro innimellom i alle fall :klemmer:

Bruker gooood tid :) nå er det pause, må få med meg litt VM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det hadde vært noe!

Men tror ikke en slik robot fungerer så veldig bra her.. Leiligheta e som en bunkers, her er det mur og steingulv overalt og lister i hytt og gevær, skjønner lite om hvordan de har tenkt når de laget til denne leiligheten..

Ferdig med badet og gangen, og knærna mine verker! men blir godt når det blir ferdig.

Kjekt med liste, så ser jeg hvordan jeg liker ann:

- vaske badet :jepp:

- Vaske gangen :jepp:

- Rydde kjøkkenet :jepp:

- Vaske kjøkkenet :jepp:

- Rydde soverom

- Skifte på sengen

- Vaske soverom (?) (blir vanskelig å løfte sengen på en fot tror jeg)

- Rydde stuen

- Tørke støv

- Støvsuge stuen (siden her er steingulv, så funker det dårlig å vaske det)

- Sette på maskin 1

- Sette på maskin 2

- Sette på maskin 3

- Pakke å gjør alt klar til i morgen

Ble jo bare værre å lage liste og se hvor mye som må gjøres :sukk:

Går fremover.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært noe!

Men tror ikke en slik robot fungerer så veldig bra her.. Leiligheta e som en bunkers, her er det mur og steingulv overalt og lister i hytt og gevær, skjønner lite om hvordan de har tenkt når de laget til denne leiligheten..

Ferdig med badet og gangen, og knærna mine verker! men blir godt når det blir ferdig.

Kjekt med liste, så ser jeg hvordan jeg liker ann:

- vaske badet :jepp:

- Vaske gangen :jepp:

- Rydde kjøkkenet :jepp:

- Vaske kjøkkenet :jepp:

- Rydde soverom

- Skifte på sengen

- Vaske soverom (?) (blir vanskelig å løfte sengen på en fot tror jeg)

- Rydde stuen :jepp:

- Tørke støv :jepp:

- Støvsuge stuen (siden her er steingulv, så funker det dårlig å vaske det) :jepp:

- Sette på maskin 1 :jepp:

- Sette på maskin 2 :jepp:

- Sette på maskin 3

- Pakke å gjør alt klar til i morgen

Ble jo bare værre å lage liste og se hvor mye som må gjøres :sukk:

soverommet som gjenstår, og å henge opp klær... Soverommet tror jeg ikke jeg orker å ta i dag, klærne må jo opp.

Men deilig med ryddig stue iallefall :)

Mistet ene favorittøredobben, ingen aning på hvor det kan være :(

Begge lå på bordet og jeg mener jeg tok begge for å bære de ut på badet, men når jeg kom ut dit var der bare en. Jeg har lagt på gulvet å letet, men ingen dobb å finne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sånt er kjipt! :troest:

Jeg har også opplevd det der. :sur:

Da blir den andre man har ganske verdiløs egentlig... iallefall hvis det er en litt spesiell øredobb.

Du har jammen stått på og vært flink! Og så med det benet ditt i tillegg! :daane:

:pls: for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...