Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Denne er så flau at jeg tar den anonymt... I dag var jeg i sentrum en tur, gikk å tuslet helt i egne tanker mens jeg sjekket noe på telefonen, plutselig merker jeg at jeg går skrått oppover, og tenker "Det er da ingen bakke her?" og titter opp av telefonen og ser rett inn i lasterommet på en lastebil.. Yes da, presterte å tusle opp på lemmen... Var en lastebilsjåfør som humra godt og lurte på hva jeg skulle når jeg snudde meg da ja... Er det muig?!

Anonymkode: b4cd3...f49

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Holder på med et prosjekt som skal være ferdig til imorgen tidlig. Jeg må bruke fargeblyanter for å krysse ut hva jeg har brodert og siden jeg er sliten/lat så pleier jeg å ha den i munnen. Er ferdig med et parti og får litt panikk. "Hvor er fargeblyanten?" Spør jeg samboeren min før jeg oppdager den i munnen :hoho: 

Anonymkode: 370b3...468

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav bankkortet som legitimasjon på apoteket, og imens hun bak disken tastet inn opplysningene begynte jeg å lete.... i veska.... etter bankkortet slik at jeg kunne betale.  Klagde høyt gjorde jeg og over å ha "glemt bankkortet enellerannen plass" :P

Dama så rart på meg, holdt opp kortet og sa "jjeg har kortet her altså..." 

Jeg holdt på å daue :rulle::skratte::laugh:

Til mitt forsvar hadde jeg høy feber og var på vei hjem for å legge meg under dyna og bli frisk 😂

Anonymkode: 1b211...b00

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler meg ihjel!

Jeg jobber både i butikk og på treningssenter, og noen ganger på slutten av dagen kommer det litt feil ord ut. F.eks når kollegaer sier "Hade!" så kan jeg svare høyt "Det gjør vi!" fordi jeg var så innstilt på at person også skulle si "sees i morgen". Og til kunder som sier "hade" kan jeg ofte si "baaare hyggelig!" fordi jeg er innstilt på at de skal si "takk for hjelpen"... :nigo:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet kvelds skift på en fabrikk en periode, vi fikk noen ganger tilbud om og jobbe natt og da hadde vi rett på gratis taxi hjem! Vi var 3 naboer som byttet på å kjøre, og denne natten jeg takket ja til og stå over og fikk taxi hjem så jeg til min store forskrekkelse at bilen min ikke var hjemme, da hadde jeg glemt den igjen på jobb😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og haha! Har også tatt med meg en bukse fra BikBok som jeg egentlig tenkte å prøve, men ombestemte meg. Gikk inn i nabobutikken, fant en bukse, tok den med inn i prøverommet og tok den på meg. DA merket jeg at jeg hadde lagt buksen fra BikBok fra meg sammen med tingene mine inne i prøverommet. Utrolig flaut å gå inn på bikbok igjen med buksa..... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg er et fantastisk forbilde i barnehagen, altså. På fredag veltet jeg smoothien min og i dag veltet jeg melken. :sFun_sleeping:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kaffekrus

I dag på jobb skulle jeg heller ut ei mugge med vann. Hadde heldigvis ikke helt mer enn en desiliter eller så før jeg oppdaget at jeg sto og helte ned i søpla.

I går skrelte jeg gulrøtter til suppe. Kuttet opp gulrota i terninger og skulle hive de i kjelen, da jeg oppdaget alt skrellet som lå nedi der.

Ellers er jeg litt vel flink til å glemme hva jeg holder på med/skal til å gjøre. Løsningen er å fortelle meg selv (høyt) hva jeg skal. Litt flaut når jeg står og snakker med meg selv på jobb.

Ellers er jo en klassiker å lete etter brillene som jeg faktisk har på/nesten gå av gårde uten briller/gå i dusjen med brillene på. Utrolig godt gjort når man vanligvis føler seg blind uten brillene på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tror ikke jeg har gjort så mye fjernt, men jeg sier så mye fjernt av og til... 

Jentungen hadde tent på et lys, hun blåste ut fyrstikken og kastet den i vedkurven. Sa til henne at hun måtte ikke kaste den i vedkurven men i papirdunken.....jeg mente vedovnen.. 

Likedan fikk venninna mi en pakke med selexid (medisin) av meg som jeg hadde liggende pga hun fikk akutt urinveisinfeksjon seint en kveld. Hun spurte hva de kostet så hun kunne vippse pengene over til meg, og jeg spurte mannen om han kunne sjekke felleskjøpet for meg hva medisinen kostet.... jeg mente felleskatalogen! 

Å sånn går nå dagene... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte fjern jeg, husker bare ikke å komme inn her og skrive om det :P Vel, nå akkurat hadde jeg et fjernt øyeblikk igjen. Knekkebrødet skulle visst inn i kjøleskapet :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig fjernt egentlig...Kanskje litt, men mest; ekstremt trøtt :fnise: 
Fikk beskjed at det kom til å komme innom en elektriker på morgenkvisten iløpet av idag-Greit nok. Han kom i 08-tiden og jeg ble vekt at buzzing ute i gangen, tenkte ikke noe mer over det..Så jeg tar på meg tøfler og hiver med meg ett håndkle for å stikke på badet....Gjett om elektrikeren stoppa opp :skratte:  -Merk...jeg sover nude, det eneste som dekket meg litt var det sammenbrettete håndkleet, den ene dagen hvor morgenkåpen min IKKE er på soverommet xD
Jeg hadde kommet meg inn til badet, lukket døren..:Stoppet opp og tenkte "hei...Var ikke det han der...." Så jeg stakk hodet ut av døren og sa rolig "Du så ingenting...."

Han fikk en trivelig morgen iallefall XD *håper jeg*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte av en eller annen merkelig grunn å legge osten inn i fryseren på morgenen i går. Jeg var super trøtt. Da jeg skulle ha osten da jeg kom hjem fra jobb, så kunne jeg ikke finne den? :klo: Fant den etterhvert i fryseren. 

En annen gang hadde jeg kommet hjem fra byen etter en vill natt. Jeg klarte av alle ting å legge lommeboka i matsøpla :skratte: :sprettoy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ett par ganger i året noe rart. Sist for bare noen dager siden skulle jeg ta på tannkrem, men så trykte jeg på såpe på tannbørsten istede... huff huff.. tror jeg hadde vaske hendene i tankene mens jeg holdt tannkosten.

Anonymkode: fc045...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk så til de grader fjern, at når jeg skal komme inn i denne tråden (for å skrive om noe "fjernt" jeg har klart å gjøre) så er det fullstendig borte for meg, hva jeg egentlig hade planer om å skrive om.

Anonymkode: cc2ca...eaa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde barberskummet til mannen var hårmousse og tok en dæsj i håret før jeg skulle på jobb. Fant fort ut jeg hadde klint barberskum i håret. Huff. Fikk skylt ut det verste. Får skylde på at jeg var trøtt.

Anonymkode: edd81...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle lage meg noen brødskiver til frokost. Men jeg begynte faktisk å ta på smør, før jeg hadde skjært opp brødet!

Men Ikke nok med det. Når jeg endelig hadde kuttet opp brødskiver, så begynte jeg å smøre på mer smør! Så en brødskive fikk faktisk smør på begge sider! :frkk:

Anonymkode: 928d6...630

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke bare en gang, men to ganger klarte jeg å gi feil pakker til feil personer på julaften! Den ene ble åpnet, men den riktige mottakeren tok det pent da :P

Anonymkode: 370b3...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har tviholdt på min gamle mobil, med tastatur, inkl. tast for 'ring' og 'legg på'.

Trodde mobilen omsider hadde blitt syk. Hver gang jeg trykket på 'ring', gikk den bare tilbake til hovedmenyen :vetikke:

Pulsen steg, for dette var en telefon jeg måtte ta, og fort. Forsøkte å finne flere valg ved å gå inn på kontaktene, men samme hvilken metode jeg brukte, havnet jeg bare i hovedmenyen hver gang jeg trykte 'ring' etter å ha funnet riktig nummer.

Gikk inn på innstillinger, og så om det var noe minnekort/simkort-krøll jeg hadde kommet borti.

Men neida. Jeg hadde trykket 'legg på' hver gang jeg trodde jeg hadde trykket 'ring' :roll:

Fant det ut ved å studere tastene NØYE :laugh:  

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...