Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg retweetet noe i går, men mener ikke det var så gammelt.....

Det var ikke deg jeg så strengt på :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Daria skrev:

Det var ikke deg jeg så strengt på :ler: 

Føler meg ganske sikker på at det heller ikke var meg som var målet for ditt strenge blikk. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Var i seng til kl 22 i går, men det hjelper så lite når jeg sover dårlig. Toget kom ti minutter for sent til stasjonen og pådro seg så ytterlige 15 minutters forsinkelse pga tekniske problemer, hvilket igjen medførte at vi måtte vente på kryssende tog både her og der og ble 40 minutter forsinket totalt. Det burde jo bety mer sovetid, men det ble så mye venting (jeg sover best på tog i bevegelse), rykk, napp og høyttalerbeskjeder at det ikke fungerte helt sånn i praksis. Rakk akkurat å åpne i tide, men hele dagen er jo i ulage...

Kose sofa og pakke litt i kveld, man skal jo på tur i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke veldig dreven i jusens irrganger, men jeg sliter med å forstå FNs konklusjon når det gjelder Assange. Det er ingen som holder ham fanget, han velger selv å holde seg der han er for å unngå pågripelse. Blir det den nye normen - lås deg inne på en ambassade lenge nok, så bør du få gå fri? Minner om at han ikke akkurat er en samvittighetsfange - kjernen i det hele er en anklage om seksuelle overgrep...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 9.55, Daria skrev:

:Gjesp: Var i seng til kl 22 i går, men det hjelper så lite når jeg sover dårlig. Toget kom ti minutter for sent til stasjonen og pådro seg så ytterlige 15 minutters forsinkelse pga tekniske problemer, hvilket igjen medførte at vi måtte vente på kryssende tog både her og der og ble 40 minutter forsinket totalt. Det burde jo bety mer sovetid, men det ble så mye venting (jeg sover best på tog i bevegelse), rykk, napp og høyttalerbeskjeder at det ikke fungerte helt sånn i praksis. Rakk akkurat å åpne i tide, men hele dagen er jo i ulage...

Kose sofa og pakke litt i kveld, man skal jo på tur i helgen...

Jeg lurer på om du noen gang har forsovet deg på toget?

Jeg gjorde nemlig det alt for mange ganger når jeg sov på bussen. Våknet på Fornebu når jeg skulle gå av på Skøyen. Så jeg tør ikke lukke øynene lenger,  og jeg innbiller meg at tog er mer behagelig enn 31-bussen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har - bank i bordet - aldri skjedd. På vei til jobb, vel å merke, det har skjedd et par ganger på vei hjem, men da er det jo bare snakk om en stasjon. Det har hendt at jeg har bråvåknet når toget har stått på stasjonen min og fått hevet meg av, men stort sett våkner jeg litt før. Tror jeg på en eller annen måte fanger opp når min stasjon annonseres, selv om jeg ikke våkner når de roper opp andre stasjoner :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Kielferga og sunget opera i helgen. Faktisk første gang jeg har reist med den båten - den har bedre underholdning (profesjonelle musikalartister trumfer tross alt østeuropeiske danseband uansett) og flere steder å sitte enn danskebåten, eller var vel strengt tatt ikke forskjellen så stor. Alt var stengt i Kiel på søndag (jeg skrapet på døra og klynket utenfor tebutikken), så det ble ikke noe særlig shopping (bortsett fra de tre parene øredobber jeg kjøpte på båten, da. Og sjokolade, Og Bailey's.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens litt tidlig å kjøpe billetter ennå, men den første teaterplanen for 2017 har kommet. Edda, omarbeidet av Jon Fosse :hoppe:   

(Og ja, selvfølgelig er jeg allerede utålmodig etter rolleliste :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Regnet med at du ville være uvillig, ja... :ler:

 

Tenkte å sende deg melding i helgen, men fant ut at det var ikke så hastverk. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daria skrev:

Kanskje ikke :fnise: Men det hadde jo vært gøy med premierebilletter...

:lur: Kanskje det du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer litt på hva kritikeren bak dette utsagnet hadde sagt til synet av Thor Inge Falch i speedo... I avdelingen for usaklig kritikk, som det forøvrig er svært sjelden å se rettet mot menn - og nokså sjelden i operaverden generelt, egentlig.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundet 43 000 innlegg ( :daane: ) og det var marsipankake til lunsj i dag :sikle: Tilfeldig? Helt klart :ler:  Det er visst ikke lenger noen lister over medlemmer med flest innlegg å oppdrive, men jeg mistenker at jeg fortsatt er inne på topp ti. Man bor på landet noen år og blir aldri kvitt enkelte ettervirkninger... :plystre:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43.000 innlegg, og du kaller meg skravlebøtte? :fnise:

Er vel slutt på glass og stein for lenge siden, og ganske trekkfyllt i det som en gang var et glasshus :plystre:

(jepp, gjelder oss begge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...